Šéfredaktor
David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.
Jestli by Facebook měl začít něco rychle kopírovat, tak je to právě TikTok. Dřívější Musically se po koupi čínskými Bytedance stalo nejstahovanější aplikací. Podobně jako u Snapchat jsou hlavními uživateli děti a mládež, tedy zásadní část těch, kteří z Facebooku odešli a prozatím se je daří udržet u Instagramu. Jako vážně "další" sociální síť může porazit Facebook nebo je to jen další krátkodobý úlet? Lze za úlet vůbec považovat něco, co má polovinu uživatelů co Instagram?
Internetový publicista
Internetový publicista, co navzdory věkové kategorii ví o sociálních sítích a souvisejících tématech tolik, že by na to možná měl dostat zbrojní pas. Konzultant v marketingu, bezpečnosti, ochrany soukromí, public relations. Autor knih a tisíců článků. Provozovatel 365tipu.cz
Influencer marketing je buzzword, který už je tak často omílaný, že už pomalu ztrácí svoji sílu. Přesto se ukazuje jako velice efektivní marketingová disciplína a značky přemýšlí, jak se do pro mnohé zatím nového mediálního prostoru dostat. Díky Plzeňskému Prazdroji jsme dostali příležitost vyzkoušet si, jaké to je vychovat si z vlastních firemních řad své mikroinfluencery. Plzeňský Prazdroj k tomu využil své výčepní. Z lidí, kteří neměli žádný digitální základ, se nám během půl roku povedlo vytvořit motivované oficiální influencery pivní značky. Přednáška nabídne vhled do motivačního programu i pochopení dalších kroků, které vedly k tomu, že dnes mají tito výčepní na sebe navázanou komunitu fanoušků.
Managing Director
Zakladatelka a výkonná ředitelka agentury WeDigital, která se specializuje na digitální strategie, sociální sítě a influencer marketing. Pod hlavičkou své agentury WeDigital vedla úspěšné kampaně pro Český olympijský tým, Pilsner Urquell nebo značku Dove. Mimojiné je učí tvůrce a hudebníky jak správně dělat obsah a být vidět na YouTube.
Na konci roku 2018 jsme si vytyčili ambiciózní cíl - vytvořit sociální síť. Byznysovou sociální sít, kterou budou využívat podnikatelé a investoři po celém světě. Prosadit se v oboru, kterému dominují američtí giganti jako Facebook, Twitter nebo LinkedIn, sociální sítě se stovkami, potažmo miliardami uživatelů? Znělo to jako "Mission Impossible", a právě proto nás to tak lákalo. Jaký byl náš původní plán? Co všechno jsme museli během prvního roku vytvořit? Jakým překážkám jsme museli čelit? A kde se nacházíme dnes? To vše a mnohem více se dozvíte v rámci přednášky.
CCO
Svůj první internetový projekt jsem vytvořil už v roce 2008. Jednalo se o sportovní sociální síť, která propojovala sportovní zpravodajství a fanouškovské komunity. Tehdy však ještě v Česku neexistoval takový background z hlediska know-how a investic, takže jsem projekt po dvou letech ukončil, abych se přes práci v iDNES.cz dostal k vlastnímu magazínu MontyRich, který měl za cíl inspirovat ambiciózní lidi na jejich cestě k úspěchu. Po mnohých podnikatelských chybách a neshodách se společníky však došlo v polovině roku 2018 k nucenému konci projektu a já si uvědomil, že na trhu chybí komplexní platforma, která by podnikatelům a investorům skutečně pomáhala uspět ve všech výzvách.
Ještě nedávno byly podcasty mrtvý trend z minulého desetiletí. Letos ale došlo i v Česku k jejich zmrtvýchvstání. Co na nich všichni vidí? Ukážeme si, jak se podcastům daří, co o nich víme, jaké problémy musí ještě vyřešit a co je brzy čeká za změny.
Analytik
V Nových médiích Českého rozhlasu hledá nové cesty, jak dostat audio k posluchačům - ať už přes podcasty nebo chytré reproduktory. Před tím působil například jako editor inovací v IHNED.cz nebo šéf webových projektů v Respektu. Rád sleduje trendy v online světě a sní o kariéře skokana na lyžích.
Podcast si poslechne podle průzkumu z roku 2018 minimálně jednou za měsíc přes 26 procent Američanů a každým rokem čísla rostou. V Česku vzniká hlavně v poslední době měsíčně několik podcastů, aktuálně jich existuje přes 700. Do segmentu začínají vstupovat i komerční firmy. Jsou už tedy i v Česku podcasty mainstreamem? Vyzpovídáme několik tvůrců uznávaných tuzemských podcastů, aby nám řekli, jak se bude platforma dál vyvíjet. Moderuje David Slížek.
Multimediální specialistka
Hana Kuncová je vedoucí podcastové sekce v magazínu Forbes. V minulosti působila jako redaktorka Českého rozhlasu, podílela se na vzniku prvního původního podcastu Českého rozhlasu Zhasni!, na Radiu Wave moderovala publicistický magazín Přes čáru a natáčela příspěvky do proudového vysílání. Na začátku roku 2016 pobývala v New Yorku, kde mimo jiné pořídila rozhovor s Kaitlin Prest, autorkou oceňovaného podcastu The Heart. V říjnu 2016 se pak zúčastnila mezinárodního festivalu zvukového umění a podcastů Hearsay v irském Kilfinane. Kromě editorské a moderátorské práce ve Forbesu se věnuje i autorskému zvuku: v roce 2017 natočila čtyři zvukové verze klasických pohádek, které odvysílal Český rozhlas.
Zakladatel a jednatel
Tomáš Sobel je zakladatel a jednatel společnosti till3am s.r.o., která pomáhá kreativním lidem s prezentací práce, nabídkou produktů a prodejem služeb pomocí SAAS produktů pod značkou JuicyFolio.
Je autorem podcastu Vaše jméno je vaše značka, který příběhovou formou pomáhá volnonožcům zvládat nástrahy podnikání.
Protože ho vždycky fascinoval zvuk, rozhodl se rozšířit JuicyFolio služby i o jednoduchý podcast hosting.
S tvorbou podcastů a zpracováním zvuku pomáhá jiným autorům. Zdrojem témat pro podcast jsou i osobní konzultace kreativních podnikatelů, které poskytuje, aby si udržel přehled a nejužší kontakt s oborem.
https://vasejmenojevaseznacka.cz - Podcast Vaše jméno je vaše značka
https://juicyfolio.cz/podcasthosting - Podcast hosting součástí JuicyFolia, který nabízí i personalizovaný eshop, blog a prostor pro portfolio web.
Podcast Producer
Dan je český pionýr podcastů, který produkuje jeden z těch u nás nejpopulárnějších – Proti proudu a spoustu dalších, ať již svých či tvořených na zakázku. Dan má zároveň v rámci WebTop100 2020 na starosti hodnocení kategorie Firemní podcast roku.
Česká e-commerce tu je přes 20 let, Shopsys zde působí již 16. rokem. Po celou dobu jsme tvořili e-shopy v úzkém kontaktu jak s majiteli e-shopů, tak se jejich koncovými zákazníky. V průběhu let se vše mění. To, co bylo trendy před 10 lety, je nyní dávná historie. Jaké to bylo? Kde jsme dnes? A kde bude česká e-commerce scéna za 20 let? (Vše co byste měli vědět, vidět a na jednom místě.)
Web & Innovations Director
Lukáš se v oblasti ecommerce pohybuje posledních 14 let. Značnou část své kariéry spojil se společností Shopsys, kterou dlouhá léta řídil z pozice CEO. V posledních dvou letech působí v Notinu, a je zodpovědný za rozvoj a směřování e-shopu, mobilní aplikace a omnichannel prostředí ve 28 zemích, ve kterých firma působí.
Které české startupy se snaží nejúspěšněji prorazit ve světové konkurenci a jak chtějí technologiemi změnit svět? Poslechněte si vize a praktické zkušenosti nejnadějnějších mladých tuzemských podnikatelů, kteří svými službami míří za hranice Česka. Podívejte se na ukázky služeb, kterými chtějí ve světě uspět. Zeptejte se jich, co je žene kupředu. Moderuje David Slížek.
CPO
Jirka má v Mews na starosti produktový management, design, lokalizaci - prakticky produktový vývoj. Mews je český scale-up nabízející platformu, která je centrálním systémem pro hotely a hostely a případně i další ubytovací zařízení. Tradiční systémy se zaměřují na správu rezervací, řízení prodeje, úklidu a správu dat. Mews si ale klade za cíl vše dělat s ohledem na zážitky hostů, nabízí různé aplikace, díky nimž mohou převzít kontrolu nad svým pobytem - například portál pro hosty, kde si mohou udělat vlastní check-in, chatovat s hotelem nebo zaplatit za pobyt online. V kombinaci s automatizací administrativy, zpracováním plateb a otevřeným API se tedy jedná o hluboce integrované řešení, které dnes využívá přes 1000 hotelů v 50 zemích po celém světě.
Co-Founder and CEO
Marek Polčák je CEO a spoluzakladatel VRgineers. Stál u počátku VR technologie předtím, než jste o ní pravděpodobně slyšeli. V současnosti s firmou expanduje na západní trhy a hledá nová a nová využití virtuální reality. Jejich XTAL brýle pro virtuální realitu jsou v současné době nejlepší na světě co do zobrazovacího úhlu či rozlišení.
VRginners je technologický startup, založený Markem Polčákem, Martinem Holečkem a Václavem Bittnerem, kteří mají více než desetileté zkušenosti v oblasti vývoje softwaru a hardwaru. Zabývají se vývojem profesionálních brýlí pro virtuální realitu, které patří mezi současnou světovou špičku. VR technologii firmy VRgineers využívají firmy jako Audi, BMW, Škoda, Airbus, RedBull, Universal studios NBC atd.
Mixed reality vývojář a spolumajitel společnosti
Pomocí našeho softwaru LIV jsme umožnili natočit reklamní spot pro Facebook.
https://www.youtube.com/watch?v=IBEykSr1l88
V našem softwaru byla natočena většina současných populárních her pro
virtuální realitu Oculus Quest.
Dance Central
https://www.youtube.com/watch?v=uP_v7a12wYE
Audica
https://www.youtube.com/watch?v=1PwmDO5WCq8
Super Hot
https://www.youtube.com/watch?v=jT11OEiA9x4
Náš software funguje v reálném čase, což umožňuje natáčet hráče současně když hrají. Naši streameři pomocí našeho softwaru dosáhli stovky milionu shlédnutí po celém světě napříč všemi sociálními sítěmi. Facebook, Instagram, Youtube, Twitter, Tik Tok.
https://www.youtube.com/watch?v=gV1sw4lfwFw
https://www.youtube.com/watch?v=GAlwSC5PQZo
https://www.youtube.com/watch?v=R5tgrBHklxQ&t=52s
Dále pomáháme herním streamerům vydělávat více peněz na službách jako je Twitch a Youtube. Vytváříme nové způsoby jak mohou fanoušci interagovat se svými oblíbenými streamery a finančně je tak podpořit.
Founder & CEO
Artur je zakladatelem a CEO společnosti Somnium Space. Ve virtuálních světech se pohybuje již více než dvacet let, počínaje Ultimou Online v roce 1999, poté Second Life a mnoha dalšími. Artur pevně věří v konečnou budoucnost světů virtuální reality s otevřenou a decentralizovanou ekonomikou založenou na blockchainu, úžasnými nástroji pro tvorbu, kde je jediným limitem představivost. Artur pracoval mnoho let jako investiční obchodník, než vytvořil svůj první startup a stal se podnikatelem. Je manželem a otcem dvou úžasných dětí.
Spoluzakladatel
Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.