Influencer marketing je buzzword, který už je tak často omílaný, že už pomalu ztrácí svoji sílu. Přesto se ukazuje jako velice efektivní marketingová disciplína a značky přemýšlí, jak se do pro mnohé zatím nového mediálního prostoru dostat. Díky Plzeňskému Prazdroji jsme dostali příležitost vyzkoušet si, jaké to je vychovat si z vlastních firemních řad své mikroinfluencery. Plzeňský Prazdroj k tomu využil své výčepní. Z lidí, kteří neměli žádný digitální základ, se nám během půl roku povedlo vytvořit motivované oficiální influencery pivní značky. Přednáška nabídne vhled do motivačního programu i pochopení dalších kroků, které vedly k tomu, že dnes mají tito výčepní na sebe navázanou komunitu fanoušků.
Zakladatelka a výkonná ředitelka agentury WeDigital, která se specializuje na digitální strategie, sociální sítě a influencer marketing. Pod hlavičkou své agentury WeDigital vedla úspěšné kampaně pro Český olympijský tým, Pilsner Urquell nebo značku Dove. Mimojiné je učí tvůrce a hudebníky jak správně dělat obsah a být vidět na YouTube.