Na CNN Prima News a v televizi Prima moderuje Hlavní zprávy, dříve provázela ranním zpravodajským blokem Nový den. V mediích se pohybuje přes 15 let. Blízko má k digitální sféře a online trendům, na veřejnoprávní stanici ČT24 připravovala a uváděla pořad @online, který tato témata popularizoval. Profesně zamířila i do Televize Seznam jako moderátorka hlavní večerní zpravodajské relace a rozhovorů.
Filip Rožánek je absolventem Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů. V minulosti pracoval jako šéfredaktor mediálního zpravodajství serveru Česká média, poté přestoupil do Českého rozhlasu, kde působil jako vedoucí internetové redakce nebo analytik strategického rozvoje. Byl členem odborné skupiny EBU New Radio Group. Podílel se na reformách internetového zpravodajství a dětského vysílání, připravil také úspěšný projekt Srpen 1968 na sociálních sítích. V roce 2015 se stal šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media, kde působil až do roku 2018. V současné době vede DigiZone, specializovanou sekci serveru Lupa.cz, věnovanou dění na rozhlasovém a televizním trhu, digitalizaci vysílání a on-line videoslužbám.
David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.
Tereza studovala marketing a následně zamířila na Oxford Internet Institute, kde získala magisterský titul v oboru Social Science of the Internet. Její expertiza se zaměřuje na eticko-právní dopady AI a prostředí regulací týkající se digitalizace - tu momentálně rozvíjí na doktorském studiu Právnické fakulty UK. Pracovní zkušenosti Tereza sbírala skrze menší společnosti či freelancing, ale i u gigantů jako Google. Při studiích založila think-tank Internetový Institut pro pochopení života s internetem - výzkumem, analýzou, osvětou. Nyní tak pravidelně slouží jako mostitel orgánů a institucí EU, české vlády, akademické sféry a businessu.
Petr Bednář přešel v roce 2016 do vydavatelské skupiny Vltava-Labe-Media, kde nastoupil na pozici ředitele digitální divize. Je absolventem VŠE, v letech 2000-2007 pracoval ve vydavatelství Ringier, kde zakládal online divizi. 2007-2008 působil jako výkonný ředitel ve společnosti Global Inspiration, provozovateli internetové televize Stream.cz. Od roku 2008 do začátku roku 2016 zastával funkci ředitele Online divize v Mladá frontě, a.s., kterou vytáhl mezi nej-větší hráče na českém online trhu.
Svoji profesní dráhu Štěpán začal jako programátor a unix administrátor ve společnosti Telco, aby pak rychle přešel do tehdejší dvojky českého internetu, Centrum Holdings. Odtud se přes všechny možné vedoucí technické pozice dostal až k řízení produktu IT a marketingu v mediálním domě Economia.
V digitálních médiích se pohybuje od roku 1997. V roce 2002 poprvé nastoupil do Seznam.cz, kde končil v roce 2009 na pozici obchodního ředitele. Po krátké a intenzivní zkušenosti v Centrum Holdings na pozici Chief Commercial Director, od roku 2012 pomáhal budovat agenturu Adexpres. Po akvizici Adexpresu japonskou Dentsu pokračoval na pozici obchodního ředitele celé skupiny Dentsu a následně se od března 2020 vrátil do Seznam.cz na pozici obchodního ředitele.
Ředitel agentury AMI Digital. V minulosti pracoval v oblasti marketingu a komunikace pro společnosti Vodafone, Telefonica O2 nebo Fortuna. Průzkumu českých sociálních sítí AMI Digital Index se věnuje od prvního ročníku v roce 2015.
Pocházím z úrodného kraje okolo Olomouce. Chvíli jsem koketoval s medicínou, ale nakonec jsem vystudoval učitelství, ke kterému se rád vracím jako přednášející na různých vysokých školách. Reklamní kariéru jsem začínal v Leo Burnett, v době největšího rozkvětu agentury na českém trhu. Později jsem prošel agenturami Kaspen/Jung von Matt, Mark/BBDO a VCCP. Další roky jsem strávil v digitálních agenturách Nydrle a Zaraguza, kde jsem se naučil, jak efektivně pracovat se značkou v online prostředí. Během své kariéry jsem pracoval pro klienty Pilsner Urquell, O2, Kooperativa, ČSA, Vitana, Nestlé, Unilever, Mercedes-Benz, Samsung, Madeta nebo Tanec Praha. Za svou práci jsem získal řadu prestižních lokálních i zahraničních cen. Zasedal jsem v porotách ADC, ADCE, Young Lions a NY Advertising Festival. Také jsem rád, že mé práce jsou publikované v prestižních světových magazínech Luerzers Archive a Shots. Jsem členem výboru ADC Czech Republic, protože mi obor komerční komunikace není lhostejný. Se stejným odhodláním se ve volném čase věnuji spolku NELEŽ. Nyní působím jako kreativní ředitel v agentuře Scholz & Friends.
Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.
Juraj Felix vede evropské investiční iniciativy v oblasti digitálních médií a technologií v rámci Czech Media Invest. Zaměřuje se přitom zejména na nové mediální počiny a příležitosti. Současně je také v rámci Czech Video Center zodpovědný za Fameplay. Jde o tým talentovaných tvůrců s posláním budovat internetové televize pro značky, tvůrce a komunity jak na vlastních technologiích, tak na všech dalších relevantních platformách digitálních médií a sociálních sítí. Tento projekt navazuje na jeho působení v Czech News Center, kde měl na starosti celkové řízení a zejména tvorbu online strategie a cross-channel doručování obsahu. Předtím působil v evropské centrále Google v Dublinu, kde spolu s největšími česko-slovenskými digitálními agenturami plánoval rozvoj jejich klíčových klientů nebo se věnoval manažerskému poradenství, během kterého vedl transformační projekty napříč Evropou ve společnosti Deloitte.
Josef Fišer se pohybuje na poli výzkumu médií, reklamy a marketingu již 15 let. Zkušenosti nasbíral v médiích i výzkumných agenturách. Jeho doménou je výzkum mediální komunikace z pohledu expozice i reálných efektů mediálních kampaní. V MEDIANu se jako ředitel projektu crossmediálního crossplatformního měření adMeter zaměřuje na efektivitu užitých reklamních formátů a mediálních kanálů napříč mediatypy i optimalizaci mediamixu a plánování kampaní ve vztahu k jejím cílům. Užití nových technologií v mediálním výzkumu považuje za nezbytný vývoj k vyšším výkonům kampaní.
Zkušenosti v on-line mediálním světě sbírá od roku 2001, kdy postupně prošel různými pozicemi jak na straně publisherů – Seznam.cz, Centrum.cz, tak na straně mediálních a komunikačních agentur – MediaCom Praha, Omnicom Media Group.
Laura je už sedm let činná v různých oblastech marketingu, v různých firmách v několika zemích včetně Velká Británie, Finska a nyní ČR. V LEGU začínala před dvěma a půl lety jako Regional Digital Marketing Manager s důrazem na plnění marketingových cílů skrze co nejefektivnější nákupní strategie v online pro Rusko, CEE a MEA. Hlavní důraz kladla na programatický nákup reklamy. Souběžně s tím určovala strategii pro influencer marketing a strategii pro rozvoj značky jedné z produktových řad LEGO.
10 let pracoval jako novinář. Poslední rok souběžně se žurnalistikou i řídil televizní zpravodajství na Seznamu. Na podzim 2019 branži úplně opustil a nyní se jako Head of News Products v Livesportu věnuje především vývoji platformy Flashnews. Pod jeho dohled ale spadá i aplikace Flashsport. Je členem výběru 30 pod 30 magazínu Forbes, držitelem Novinářské křepelky a byl nominován i na Křišťálovou lupu za svou činnost na Twitteru.
Petr vede v Googlu tým, který se stará o tradiční inzerenty a zastřešuje platformu YouTube. Spolu s jeho týmem se v poslední době intenzivně věnuje YouTube ekosystému, tématům budování značky pomocí digitálních kanálů, cross-mediálnímu plánování, měření a vyhodnocování. Dříve vedl digitální a mediální komunikaci značek Karlovarských minerálních vod kde řešil kampaně na 18 trzích. Pracoval také v marketingu společnosti Vodafone a v mediální agentuře Mindshare. Petr je držitelem mnoha českých i mezinárodních digitálních ocenění.
Posledních 12 let je mojí hlavní doménou svět obchodu. Prošel jsem si za tu dobu neziskovkama, SMEs i korporacemi.
Mé hlavní zaměření je pak na B2B obchod, LinkedIn a obchodní automatizaci.
V roce 2019 jsme spolu s kolegou Honzou Kyselým napsali první knihu na téma Social Selling v CEE a doteď ji bylo prodáno přes 1500 kusů. Ve stejném roce jsme založili i Future Sales.
Jakub je členem Euroasijského centra amerického think tanku Atlantic Council, kde upozorňuje na šíření a způsoby vedení pro-kremelských dezinformačních kampaní. V letech 2015 až 2018 působil v pracovní skupině East StratCom Evropské Unie, kde se věnoval boji s ruskou propagandou a vedl tým bojující s dezinformacemi. Předtím pracoval jako novinář v Lidových novinách, Týdnu, České televizi, Hospodářských novinách a České pozici. V roce 2012 obdržel cenu Novinářská křepelka udělovanou nadějným novinářům do 33 let. Vystudoval filozofii a rusistiku na FF UK.
Marcel Kolaja je od roku 2010 členem České pirátské strany, kde působil i na postu místopředsedy. Byl také spolupředsedou mezinárodní organizace Pirate Parties International.
Vystudoval informatiku na Fakultě informatiky Masarykovy univerzity v Brně. V minulosti pracoval jako technický produktový manažer v softwarové firmě, specializuje se na svobodný software (Open Source). Podílel se na založení spolku Otevřená města, který podporuje radnice v transparentním hospodaření a vstřícnosti k občanům, například vývojem rozklikávacího rozpočtu a jeho bezplatným poskytováním obcím. Inicioval též projekt Hrajeme svobodnou hudbu!, který chrání provozovatele podniků před šikanou kolektivních správců OSA a Intergram.
V roce 2019 byl zvolen poslancem a následně i místopředsedou Evropského parlamentu. Je členem výboru pro vnitřní trh a ochranu spotřebitelů (IMCO) a náhradník ve výboru pro kulturu a vzdělávání (CULT). V rámci výborů se Marcel zabývá například Nařízením o prevenci šíření teroristického obsahu online, regulací umělé inteligence či právě Aktem o digitálních službách (Digital Services Act).
Vojtěch Lambert před 10 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, STOCK, Pandora, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.
Absolvent mediálních studií a sociologie na Masarykově univerzitě v Brně se už při studiu věnoval mediálnímu výzkumu například pro Radu pro rozhlasové a televizní vysílání. Několik let působil v brněnském inovačním centru Unifer, v roce 2015 nastoupil do tehdy vznikajícího marketingového týmu startupu Kiwi.com, kde působil jako PR manažer. Od roku 2018 vedl PR a marketing skupiny Dentsu Aegis Network. Nyní vede nové produkty a konzultační služby pod hlavičkou agentury Adexpres, která patří do sítě Dentsu.
V AMI Digital se specializuje na strategii komunikace na sociálních sítích. Pracuje pro globální značky nejčastěji z oblasti consumer marketingu, těm spravuje kampaně na čtyřech trzích – v Česku, na Slovensku, Maďarsku a Rumunsku. Pečuje o značky Mars, Orbit, Shell, zajišťuje dlouhodobou komunikaci pro Mattoni 1873 a projekt Zálohujme. Vystudovala obor Multimédia v ekonomické praxi na pražské VŠE.
Po letech působení v tuzemské internetové jedničce se ho zmocnila zvědavost, jak vypadá mediální svět za branami tuzemského online. Dnes je nadšeným propagátorem mediálního nadhledu, který poskytují nezávislá měření reklamy.
Jan Pátek je CEO mezinárodní digitální agentury Business Factory, která se zaměřuje převážně na výkonnostní online strategie a vývoj inovací v oblasti reklamních technologií. Honza se ve světě online marketingu pohybuje už 10 let a za tu dobu se od marketingového specialisty posunul přes pozici performance leadera až do globálního vedení společnosti. Business Factory má hlavní sídlo v Brně, ale lokální pobočky v Praze, Varšavě a Dubaji, a spravuje reklamní kampaně více než stovce klientům.
Skrze Český rozhlas, českou redakci BBC World Service a ČT24 jsem se v roce 2014 dostal ke spoluzaložení DVTV - největší mediální výzvy svého profesního života. A jsem rád, že už 6 let můžu být přitom!
Novinář a vydavatel, v současné době ředitel nezávislého Deníku N, který je prvním českým deníkem vzniklým od začátku na principu placeného digitálního obsahu. Do roku 2018 vedl 12 let internetové vydavatelství Internet Info, které vydává známé weby jako Lupa.cz, Měšec.cz, Podnikatel.cz, pořádá prestižní konference nebo anketu Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. V letech 2008 – 2018 stál v čele oborového Sdružení pro internetový rozvoj. Připravil úspěšný sborník vzpomínek Mé dětství v socialismu a sestavil ze svých textů knihy České nesvědomí, Přelud svobody a Mediální revoluce. Ve volném čase se věnuje olejomalbě. V digitálním prostředí je známý jako Simindr.
V médiích působí od roku 2004, kdy začínal v mediální skupině MAFRA jako sportovní novinář deníku MF DNES, následně pracoval pro online zpravodajství iDNES.cz jako sportovní redaktor se specializací na hokej. Po přestupu do CZECH NEWS CENTER v roce 2009 se stal vedoucím webu iSport.cz a zástupcem šéfredaktora deníku Sport, posléze působil v tomto mediálním domě jako manažer sdíleného obsahu a vedoucí Traffic a Social Hubu. Od února 2020 je ředitelem Digital CNN Prima NEWS.
Štěpán Wolde je generálním ředitelem hudební televize ÓČKO od roku 2012. V tomto roce stanice vstoupila do pozemního DVB-T vysílání a o rok později se rozšířila o stanice ÓČKO Gold (později Star), ÓČKO Expres a ÓČKO Black. V letech 2009–2011 byl výkonným ředitelem mediálního zastoupení Atmedia, dříve pracoval pro zastupitelství ARBOmedia. Od roku 2008 je také spolumajitelem a výkonným ředitelem produkční společnosti Media One zaměřené na televizní produkci a speciální formáty komerčních řešení v médiích.