Na CNN Prima News a v televizi Prima moderuje Hlavní zprávy, dříve provázela ranním zpravodajským blokem Nový den. V mediích se pohybuje přes 15 let. Blízko má k digitální sféře a online trendům, na veřejnoprávní stanici ČT24 připravovala a uváděla pořad @online, který tato témata popularizoval. Profesně zamířila i do Televize Seznam jako moderátorka hlavní večerní zpravodajské relace a rozhovorů.
Filip Rožánek je absolventem Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů. V minulosti pracoval jako šéfredaktor mediálního zpravodajství serveru Česká média, poté přestoupil do Českého rozhlasu, kde působil jako vedoucí internetové redakce nebo analytik strategického rozvoje. Byl členem odborné skupiny EBU New Radio Group. Podílel se na reformách internetového zpravodajství a dětského vysílání, připravil také úspěšný projekt Srpen 1968 na sociálních sítích. V roce 2015 se stal šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media, kde působil až do roku 2018. V současné době vede DigiZone, specializovanou sekci serveru Lupa.cz, věnovanou dění na rozhlasovém a televizním trhu, digitalizaci vysílání a on-line videoslužbám.
David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.
Věnuji se rozvoji a optimalizaci affiliate kampaní našich inzerentů na českém trhu. Jsem zároveň zodpovědný i za technickou integraci kampaní a péči o již zapojené klienty v podobě spolupráce na hledání nejlepšího řešení individuálně pro každého inzerenta a jeho online marketingové strategie. V affiliate prostředí se pohybuji již čtvrtým rokem a za tu dobu jsem měl možnost detailně poznat příležitosti a specifika fungování tohoto čistě výkonnostního kanálu z pohledu mnoha projektů. Díky tomu dokáži každému klientovi poradit a navrhnout řešení dle jeho aktuální situace, cílů a možností.
Absolvent brněnské politologie a mezinárodních vztahů, během studia strávil dva roky v Rusku a na Ukrajině, kde se začal věnovat žurnalistice. Prošel redakcí deníku Segodnya a The Moscow Times, přispíval do Reportéra, Hospodářských novin, Práva a na Alarm. V roce 2017 spoluzaložil reportážní server Voxpot, který řídí dodnes.
Jiří Boudal je spoluzakladatel a výkonný šéf firmy Behavio Labs, která se zabývá výzkumem na pomezí psychologie, sociologie a behaviorální ekonomie a vývojem technologií pro marketingový výzkum.
V digitálních médiích se pohybuje od roku 1997. V roce 2002 poprvé nastoupil do Seznam.cz, kde končil v roce 2009 na pozici obchodního ředitele. Po krátké a intenzivní zkušenosti v Centrum Holdings na pozici Chief Commercial Director, od roku 2012 pomáhal budovat agenturu Adexpres. Po akvizici Adexpresu japonskou Dentsu pokračoval na pozici obchodního ředitele celé skupiny Dentsu a následně se od března 2020 vrátil do Seznam.cz na pozici obchodního ředitele.
Lenka Černá je předsedkyní představenstva a generální ředitelkou mediálního domu Economia. Jako manažerka působila řadu let ve vedení společností specializujících se na procesní management, řízení kvality a certifikaci. Sedm let stála v čele vydavatelství Annonce působícího na trhu inzertních titulů, řídila proces jeho digitalizace, prodej vydavatelství a následné integrace do mediálního domu Vltava Labe Média. Je spoluzakladatelkou a předsedkyní správní rady Ústavu nezávislé žurnalistiky. Lenka je i členkou správní rady české pobočky mezinárodní organizace Transparency International.
Experienced Digital Marketer with a demonstrated history of working in the online media industry. Andreea joined Huawei to manage the advertising ecosystem development in CEE&Nordics region by evolving Huawei Ads from advertising demand side, working with direct advertisers, 3rd party DSPs, digital marketing agencies and driving the traffic growth by connecting publishers with Huawei AppGallery store.
Roman Dobiáš je ředitelem affiliate sítě Dognet v ČR, která aktivně působí již v 8 zemích CEE regionu. V oboru e-comerce se Roman pohybuje již od roku 2009. Své odborné znalosti a zkušenosti získal hlavně jako obchodní ředitel online marketingové agentury Dobrý web (dnes Sherpas), a jako ředitel e-shopu Slevolekarna.cz (dnes EUClekarna.cz). Od roku 2018 řídí českou pobočku Dognet, natáčí podcasty, píše články o affiliate marketingu a vystupuje na konferencích. A říká, že: „Affiliate marketing je doplněk stravy pro Váš online marketing.“ Baterky dobíjí se svým 6.-letým synem, v Hanspaulské lize malého fotbalu a na svém chopperu.
Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.
V oblasti online marketingu zakotvila až po zkušenostech v auditu finančních institucích v KPMG. Od roku 2007 působila ve sdružení CPEx, následně pak v dánské technologické společnosti Adform, které na českém trhu nabízí nákupní a prodejní technologie RTB a lokální podporu. Na starosti má klíčové klienty lokálně i rozvoj klientů globálních, agentur i klientů přímých.
Sergiu Gruita's career includes over 15 years of experience in marketing and media. After spending a good part of his professional life in P&G (where he started his career in Marketing,,to later specialize in Media and Digital), Sergiu had the opportunity to get to know the market also from the perspective of the tech entrepreneur, leading the commercial department for a Global Tech startup in the US, Sergiu joined the Teads as CEE Industry Director, a role aimed at developing the strategic partnerships with key clients in the region.
Daniel Grunt je generálním ředitelem televizní skupiny TV Nova, největší komerční televizní společnosti v České republice. Současně také zastává pozici Chief Digital Officer v CME, kde je zodpovědný za digitalizaci společnosti CME a rozvoj streamovací platformy Voyo ve všech zemích CME. Od roku 2021, kdy nastoupil do CME, se Voyo posunulo ze spící platformy na nejsilnější lokální streamovací službu v České republice. Před svým působením v CME zastával klíčové řídící pozice ve významných mediálních společnostech, včetně FTV Prima, Sanoma, Nokia a Centrum.cz.
Petr Hatlapatka působí ve společnosti Media Club od července roku 2015 aktuálně na pozici obchodní ředitel online divize. Předtím pracoval téměř rok a půl jako obchodní konzultant společnosti Prima Online. Před příchodem na Primu pracoval více než čtyři roky jako group manager ve vydavatelství Mladá fronta. Zkušenosti sbíral několik let také ve firmě Centrum Holdings.
Než se posunul do pozice člena představenstva, pracoval v Seznamu tři roky jako ředitel divize HP & Obsahových služeb. Před tím působil sedm let jako ředitel digitálu v Czech News Center, kde zodpovídal za strategický rozvoj online portfolia vydavatelství. Před nástupem do CNC řídil mimo jiné multimediální studio NewsLab, které se specializovalo na vývoj mobilních aplikací a interaktivní grafiku.
Vystudovala teorii kultury na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy a většinu svého života o kultuře a společnosti píše do novin a časopisů. Pracovala v Hospodářských novinách, deníku Slovo nebo ve filmovém měsíčníku Premiere. V neziskovce Aperio, kde působila jako tisková mluvčí, se blíže seznámila s tématy z oblasti rodinné politiky a genderové rovnosti. Do Heroine.cz nastoupila jako editorka v roce 2020. Má ambici pomocí textů přispívat k tomu, aby svět byl lepším, zábavnějším a férovějším místem k životu.
O časopisech sním odjakživa a dvacet let v nich pracuju. Zakládala jsem a vedla časopis Yellow, v letech 2009–2019 jsem byla šéfredaktorkou časopisu Žena a život. Od léta 2019 jsem s Annou Urbanovou začala připravovat tištěnou Heroine, kterou řídím od května 2020. Věřím, že ženské časopisy nemusí být ani hloupé, ani povrchní. Myslím, že někdy mají i sílu měnit naše životy k lepšímu. Heroine píšeme pro chytré a nezávislé čtenářky. Naším záměrem je otevírat tabu, zpracovávat náročná témata a upozorňovat na problémy, o kterých by se mělo mluvit. Klademe důraz na profesionální žurnalistiku a moderní grafické zpracování, přirozeně jsme přitom dospěli k feministické perspektivě. S partnerem vychováváme devítiletého syna, snažíme se všechno stihnout a zároveň si užívat společný život, cestovat a mít se spolu hezky.
Vojtěch Lambert před 10 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, STOCK, Pandora, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.
Kariéra Petra Miláčka se od počátku točí kolem médií, výzkumů a analýz. Začínal v mediální agentuře Mediaplan, jako ředitel výzkumu pokračoval v MediaWise i v Omnicom Media Group. Aktuálně zastává pozici ředitele výzkumu a analýz ve skupině Prima, kterou vykonával také v letech 2013 až 2016. Následujících pět let působil v PHD, poslední tři roky jako Managing Director. Je dlouholetým členem metodologické komise ATO, autorem řady textů o strategickém plánování a mediálním výzkumu, byl u začátků webu Mediaguru.cz.
S online marketingem začínal v digitální agentuře Red Media. Dnes je expertem na reklamní technologie komunikační skupiny Publicis Groupe. V její mediální divizi testuje nové inzertní formáty a snaží se stále posouvat limity programatické reklamy.
Jsem spolumajitel affiliate sítě eHUB, provozuji další vlastní webové projekty s návštěvností přes 10 000 000 ročně. Popsal bych se jako člověk, kterého baví vdechovat webům / online projektům nový život. Online marketingu jsem se začal věnovat v roce 2013. Začínal jsem jako affiliate partner a měl jsem e-shop na bázi přeposílání objednávek. To bylo v prváku na vysoké škole. Čtyři roky poté jsem založil vlastní agenturu AffiliateAgency.cz, kterou jsme v roce 2019 spojili s eHUBem vybudovaným Ondrou Hájkem.
Martina je od konce roku 2022 generální ředitelkou mediálního domu Czech News Center. Zároveň nadále řídí aktivity skupiny Active Group, kam spadají například rádia Frekvence 1 a Evropa 2. V mediálním byznysu se pohybuje celý svůj profesní život. Dříve působila třeba jako Strategický plánovač pro CE teritorium v mediální skupině StarcomMediaVest Group nebo jako CIO pro stejný region v rámci komunikační sítě Lion Comms.
Svou současnou pozici v čele skupiny Prima zastává od března 2008. V letech 2013–2015 působil také ve vedení švédské společnosti MTG (polovičního vlastníka FTV Prima) jako výkonný viceprezident, zodpovědný za vysílací operace v rámci střední a východní Evropy.
Po absolvování Vysoké školy chemicko-technologické prošel Marek řadou významných firem. Svou kariéru zahájil ve společnosti Unilever, kde pracoval na různých manažerských pozicích v Evropě i ve Spojených státech, poté působil na pozicích obchodního a marketingového ředitele ve společnostech Masterfoods a Karlovarské minerální vody.
Tomáš Stránský zastává pozici Co-CEO v mediálním domě Czech News Center od ledna 2021. Pod jeho taktovkou (v tandemu s Jurajem Felixem) probíhá v mediahousu velká digitální transformace, diverzifikace obsahového portfolia a distribučních platforem a kanálů. V CNC, potažmo mediálním světě, působí už od roku 2004, kdy začal na pozici vedoucího controllingu. Po 4 letech se stal finančním ředitelem, a od roku 2011 je součástí představenstva CNC.
Tereza se ve výzkumném oboru pohybuje přes 25 let. Spoluzaložila a přes 22 let řídila výzkumnou agenturu Nielsen Admosphere (původně Mediaresearch), nyní 100% dceřinou společnost Nielsen. S kolegy připravila a provozovala projekty měření sledovanosti TV nebo monitoringu reklamy. Aktuálně je také jednatelkou Admosphere Time.
Michael Štádler působí od roku 2013 v dánské technologické společnosti Adform, aktuálně v roli Country managera se zodpovědností za ČR a SR. V médiích působí již více než 25 let, pracoval na straně agentury, médií i mediálních zastupitelství. V digitálních médiích se pohybuje od roku 2010. Vystudoval Marketingovou komunikaci na Vysoké škole finanční a správní. Od roku 2017 je členem Výkonné rady Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR).
Denisa je seniorní e-mail marketing specialistkou ve SmartEmailingu. Klientům se věnuje v rámci e-mail marketingových služeb, kdy přemýšlí nad nejlepší e-mail marketingovou strategií a dává dohromady automatizované kampaně, které jsou zaměřené na výkon. Mezi její další dovednosti patří kódování a grafika.
Od začátku své profesní kariéry se David pohybuje v digitálních médiích. S vývojem on-line inzerce, byl 3x odpovědný za restrukturalizace obchodních oddělení a změnu produktového portfolia ve společnostech Centrum Holdings a Economia, které řídil z pozice obchodního ředitele. Poslední 2 roky působil na pozici Digitálního ředitele ve společnosti Burda International. V dubnu 2021 nastoupil jako výkonný ředitel Czech Publisher Exchange.
Andrea Voříšková (dříve Pavelcová) je advokátkou v AK eLegal, kde se zaměřuje na marketing, právo duševního vlastnictví, nekalou soutěž a ochranu osobních údajů. Andrea během studia práv pracovala v SEO agentuře a své zkušenosti přenesla do práva v marketingu, nekalé soutěže a duševního vlastnictví. Baví ji propojení práva s marketingem a klientům pomáhá nastavovat kampaně právně správně.
V médiích se pohybuje od druhé půlky devadesátých let. Působila jako ekonomická novinářka v Týdnu, Lidových novinách, také v české redakci BBC. Jako redaktorka byla u zrodu deníku E15, posléze deník sedm let řídila. V roce 2021 spoluzaložila byznysový zpravodajský magazín newstream.cz. Píše ekonomické komentáře pro ČRo Plus.