Tato akce již proběhla. Další akce Czech Internet Forum 2024 se koná 5. 11. 2024.

Program

9:00 - 9:10

Zahájení konference

Soňa Porupková Soňa Porupková

Moderátorka

Soňa Porupková

Na CNN Prima News a v televizi Prima moderuje Hlavní zprávy, dříve provázela ranním zpravodajským blokem Nový den. V mediích se pohybuje přes 15 let. Blízko má k digitální sféře a online trendům, na veřejnoprávní stanici ČT24 připravovala a uváděla pořad @online, který tato témata popularizoval. Profesně zamířila i do Televize Seznam jako moderátorka hlavní večerní zpravodajské relace a rozhovorů.

9:10 - 9:25

Média, sítě, videohry… Všechny stojí o náš čas, ale ne všechny mohou vítězit

V posledních letech se způsob, jakým trávíme čas, proměnil, a to nejen v důsledku vývoje na poli technologií, médií a zábavy, ale také vlivem pandemie. Jak si u současného českého publika stojí tradiční média, sociální sítě, streamingové služby nebo videohry a jakými činnostmi trávíme nejvíce času? A mají to lidé různého věku podobně? K tomu máme data z výzkumů a na CIF 2022 si je ukážeme.

Tereza Šimečková Tereza Šimečková

Jednatelka Admosphere Time

Admosphere Time

Tereza Šimečková

Tereza se ve výzkumném oboru pohybuje přes 25 let. Spoluzaložila a přes 22 let řídila výzkumnou agenturu Nielsen Admosphere (původně Mediaresearch), nyní 100% dceřinou společnost Nielsen. S kolegy připravila a provozovala projekty měření sledovanosti TV nebo monitoringu reklamy. Aktuálně je také jednatelkou Admosphere Time.

9:25 - 10:30

VELKÁ MEDIÁLNÍ DEBATA: Jak obstojí média v konkurenci sociálních sítí?

Jak se daří médiím oslovovat nové, mladé publikum, jaké projekty pro ně připravují, a co dělají pro to, aby uspěla v konkurenci sociálních sítí a herních platforem, kde mladí lidé rádi tráví svůj volný čas? Nad těmito a dalšími otázkami zaměřenými na aktuální vývoj mediálního trhu se zamyslí CEO největších českých mediálních domů Active Radio, Czech News Center, Nova Group, Seznam.cz či FTV Prima.
Moderuje Filip Rožánek, Digizone.cz

Tomáš Búřil Tomáš Búřil

Obchodní ředitel

Seznam.cz

Tomáš Búřil

V digitálních médiích se pohybuje od roku 1997. V roce 2002 poprvé nastoupil do Seznam.cz, kde končil v roce 2009 na pozici obchodního ředitele. Po krátké a intenzivní zkušenosti v Centrum Holdings na pozici Chief Commercial Director, od roku 2012 pomáhal budovat agenturu Adexpres. Po akvizici Adexpresu japonskou Dentsu pokračoval na pozici obchodního ředitele celé skupiny Dentsu a následně se od března 2020 vrátil do Seznam.cz na pozici obchodního ředitele.

Lenka Černá Lenka Černá

Generální ředitelka

Economia

Lenka Černá

Lenka Černá je předsedkyní představenstva a generální ředitelkou mediálního domu Economia. Jako manažerka působila řadu let ve vedení společností specializujících se na procesní management, řízení kvality a certifikaci. Sedm let stála v čele vydavatelství Annonce působícího na trhu inzertních titulů, řídila proces jeho digitalizace, prodej vydavatelství a následné integrace do mediálního domu Vltava Labe Média. Je spoluzakladatelkou a předsedkyní správní rady Ústavu nezávislé žurnalistiky. Lenka je i členkou správní rady české pobočky mezinárodní organizace Transparency International.

Daniel Grunt Daniel Grunt

Generální ředitel

TV Nova

Daniel Grunt

Daniel Grunt je generálním ředitelem televizní skupiny TV Nova, největší komerční televizní společnosti v České republice. Současně také zastává pozici Chief Digital Officer v CME, kde je zodpovědný za digitalizaci společnosti CME a vývoj streamovací platformy Voyo v České republice, Slovensku, Rumunsku a Slovinsku. Během pouhých dvou let Daniel posunul Voyo ze spící platformy na druhou nejoblíbenější streamovací službu v České republice. Před svým působením v CME zastával klíčové pozice ve významných mediálních společnostech, včetně FTV Prima, Sanoma, Nokia a Centrum.cz, kde získal rozsáhlé znalosti v oblasti strategie a digitálního prostředí.

Filip Rožánek Filip Rožánek

Editor DigiZone.cz

Internet Info

Filip Rožánek

Filip Rožánek je absolventem Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů. V minulosti pracoval jako šéfredaktor mediálního zpravodajství serveru Česká média, poté přestoupil do Českého rozhlasu, kde působil jako vedoucí internetové redakce nebo analytik strategického rozvoje. Byl členem odborné skupiny EBU New Radio Group. Podílel se na reformách internetového zpravodajství a dětského vysílání, připravil také úspěšný projekt Srpen 1968 na sociálních sítích. V roce 2015 se stal šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media, kde působil až do roku 2018. V současné době vede DigiZone, specializovanou sekci serveru Lupa.cz, věnovanou dění na rozhlasovém a televizním trhu, digitalizaci vysílání a on-line videoslužbám.

Martina Říhová Martina Říhová

CEO Active Group

CZECH NEWS CENTER

Martina Říhová

Martina je od konce roku 2022 generální ředitelkou mediálního domu Czech News Center. Zároveň nadále řídí aktivity skupiny Active Group, kam spadají například rádia Frekvence 1 a Evropa 2. V mediálním byznysu se pohybuje celý svůj profesní život. Dříve působila třeba jako Strategický plánovač pro CE teritorium v mediální skupině StarcomMediaVest Group nebo jako CIO pro stejný region v rámci komunikační sítě Lion Comms.

Marek Singer Marek Singer

Generální ředitel skupiny PRIMA

FTV Prima

Marek Singer

Svou současnou pozici v čele skupiny Prima zastává od března 2008. V letech 2013–2015 působil také ve vedení švédské společnosti MTG (polovičního vlastníka FTV Prima) jako výkonný viceprezident, zodpovědný za vysílací operace v rámci střední a východní Evropy. 

Po absolvování Vysoké školy chemicko-technologické prošel Marek řadou významných firem. Svou kariéru zahájil ve společnosti Unilever, kde pracoval na různých manažerských pozicích v Evropě i ve Spojených státech, poté působil na pozicích obchodního a marketingového ředitele ve společnostech Masterfoods a Karlovarské minerální vody.

Tomáš Stránský Tomáš Stránský

Co-CEO

CZECH NEWS CENTER

Tomáš Stránský

Tomáš Stránský zastává pozici Co-CEO v mediálním domě Czech News Center od ledna 2021. Pod jeho taktovkou (v tandemu s Jurajem Felixem) probíhá v mediahousu velká digitální transformace, diverzifikace obsahového portfolia a distribučních platforem a kanálů. V CNC, potažmo mediálním světě, působí už od roku 2004, kdy začal na pozici vedoucího controllingu. Po 4 letech se stal finančním ředitelem, a od roku 2011 je součástí představenstva CNC.

10:30 - 11:00

Coffee break

11:00 - 11:25

Affiliate už dávno není popelkou, ale princeznou na vdávání. Využijte toho pro svůj online marketing.

* Nejdříve si stručně si shrneme aktuální situaci, specifika, výhody a nevýhody affiliate marketingu, zejména ve srovnání s jinými online marketingovými kanály.
* Podíváme se na typy publisherů, jakou roli mají a jak s nimi pracovat tak, aby přinášeli to co potřebujete v rámci vaší strategie.
* Dozvíte se jak affiliate kampaně vyhodnocovat a proč jen PNO dnes již nedává v affiliate smysl.
* Ukážeme si že i affiliate kampaně jde velmi dobře optimalizovat a řídit jejich ekonomické aspekty.
* Na závěr se s Vámi podělím o aktuální a očekávané trendy, na které byste měli myslet aby vám neuletělo letadlo
* A také proč říkám „neuletělo letadlo“ namísto běžného „neujel vlak“ … :)

Roman Dobiáš Roman Dobiáš

Country Manager&BDM

Dognet

Roman Dobiáš

Roman Dobiáš je ředitelem affiliate sítě Dognet v ČR, která aktivně působí již v 8 zemích CEE regionu. V oboru e-comerce se Roman pohybuje již od roku 2009. Své odborné znalosti a zkušenosti získal hlavně jako obchodní ředitel online marketingové agentury Dobrý web (dnes Sherpas), a jako ředitel e-shopu Slevolekarna.cz (dnes EUClekarna.cz). Od roku 2018 řídí českou pobočku Dognet, natáčí podcasty, píše články o affiliate marketingu a vystupuje na konferencích. A říká, že: „Affiliate marketing je doplněk stravy pro Váš online marketing.“ Baterky dobíjí se svým 6.-letým synem, v Hanspaulské lize malého fotbalu a na svém chopperu.

11:25 - 11:50

How to earn users’ attention and drive brand growth

As we move beyond viewability as the key metric for buying digital, attention is increasingly being agreed upon as the next paradigm for the online marketing ecosystem. But why is attention being looked to by brands and agencies alike and how can it help drive a healthier, and more sustainable, media ecosystem?

Sergiu Gruita Sergiu Gruita

CEE Industry Director

Teads Schweiz GmbH

Sergiu Gruita

Sergiu Gruita's career includes over 15 years of experience in marketing and media. After spending a good part of his professional life in P&G (where he started his career in Marketing,,to later specialize in Media and Digital), Sergiu had the opportunity to get to know the market also from the perspective of the tech entrepreneur, leading the commercial department for a Global Tech startup in the US, Sergiu joined the Teads as CEE Industry Director, a role aimed at developing the strategic partnerships with key clients in the region.

11:50 - 12:15

Jak využít největší diskuze v zemi

Lidé na Seznam.cz čtou zprávy a používají služby, ale čím dál radši také diskutují o událostech pod svým vlastním jménem. Každý den jich do diskuzí chodí 670 tisíc. Jaké novinky pro ně česká internetová jednička coby největší tuzemská diskuzní platforma chystá a co za benefity může z debat pod články vyplývat pro partnery Seznamu?

Matěj Hušek Matěj Hušek

Člen představenstva

Seznam.cz

Matěj Hušek

Než se posunul do pozice člena představenstva, pracoval v Seznamu tři roky jako ředitel divize HP & Obsahových služeb. Před tím působil sedm let jako ředitel digitálu v Czech News Center, kde zodpovídal za strategický rozvoj online portfolia vydavatelství. Před nástupem do CNC řídil mimo jiné multimediální studio NewsLab, které se specializovalo na vývoj mobilních aplikací a interaktivní grafiku.

12:15 - 12:40

Jak sjíždět hranu

Reklamy musí bavit. A sem tam se vyplatí, (zdravě) překročit hranu. Kudy vlastně vede? Jaké marketingové praktiky vám právníci neposvětí a vy byste si stejně možná měli prosadit svou? Pojďme spolu sjet hranu a podívat se na marketingové počiny, které „měly koule“. Prakticky a bez paragrafů.

Petra Dolejšová Petra Dolejšová

Advokátka

Petra Dolejšová

Petra Dolejšová

Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.

12:40 - 13:40

Oběd

13:40 - 14:05

Svět bez cookies aneb současné trendy v měření konverzí na internetu

Technologie prohlížečů se neustále vyvíjí. Do toho i legislativa, pravidla okolo cookies a další věci, které mají na správné měření konverzí obrovský vliv. Na co si dát pozor? Jak správně implementovat nástroje třetích stran? Jaké jsou rozdíly mezi technologiemi měření? To vše se dozvíte právě v přednášce Milana Pichlíka.

Milan Pichlík Milan Pichlík

Spolumajitel

eHUB.cz

Milan Pichlík

Jsem spolumajitel affiliate sítě eHUB, provozuji další vlastní webové projekty s návštěvností přes 10 000 000 ročně. Popsal bych se jako člověk, kterého baví vdechovat webům / online projektům nový život. Online marketingu jsem se začal věnovat v roce 2013. Začínal jsem jako affiliate partner a měl jsem e-shop na bázi přeposílání objednávek. To bylo v prváku na vysoké škole. Čtyři roky poté jsem založil vlastní agenturu AffiliateAgency.cz, kterou jsme v roce 2019 spojili s eHUBem vybudovaným Ondrou Hájkem.

14:05 - 14:30

Zrádná ROIka a jakou další metrikou je potřeba ji doplnit

Digitální marketéři měli oproti předchozím generacím výhodu: možnost v reálném čase měřit, zda mi konkrétní marketingové aktivity přináší více, než kolik do nich vložím. Paradoxně se však ukazuje, že celková efektivita marketingu v poslední dekádě klesla. Jaká systematická chyba je skrytá v měření ROI? Co by měli všichni marketéři vědět o podvědomých rozhodovacích procesech svých zákazníků? A proč i digitální firmy od určité velikosti musí začít systematicky sledovat další klíčový výkonový indikátor: salienci značky?

Jiří Boudal Jiří Boudal

Spoluzakladatel a výkonný šéf

Behavio Labs

Jiří Boudal

Jiří Boudal je spoluzakladatel a výkonný šéf firmy Behavio Labs, která se zabývá výzkumem na pomezí psychologie, sociologie a behaviorální ekonomie a vývojem technologií pro marketingový výzkum.

14:30 - 14:55

Inovace v reklamě: crossplatformní řešení

Představíme vám inovativní nový video produkt, který dostává jednoduše internetový formát na televizní obrazovku, a navíc rychle zasáhne vaší kampaní vybranou cílovku. Zároveň vám prozradíme, jak zapojit do svých kampaní crossplatformní zásah v demand generation fázi komunikace, která umožňuje korektní měření i verifikaci třetí stranou. Úspěch vaší kampaně bude zaručen!

Petr Hatlapatka Petr Hatlapatka

Obchodní ředitel online divize Media Clubu

FTV Prima

Petr Hatlapatka

Petr Hatlapatka působí ve společnosti Media Club od července roku 2015 aktuálně na pozici obchodní ředitel online divize. Předtím pracoval téměř rok a půl jako obchodní konzultant společnosti Prima Online. Před příchodem na Primu pracoval více než čtyři roky jako group manager ve vydavatelství Mladá fronta. Zkušenosti sbíral několik let také ve firmě Centrum Holdings.

Petr Miláček Petr Miláček

Ředitel analýz skupiny Prima

FTV Prima

Petr Miláček

Kariéra Petra Miláčka se od počátku točí kolem médií, výzkumů a analýz. Začínal v mediální agentuře Mediaplan, jako ředitel výzkumu pokračoval v MediaWise i v Omnicom Media Group. Aktuálně zastává pozici ředitele výzkumu a analýz ve skupině Prima, kterou vykonával také v letech 2013 až 2016. Následujících pět let působil v PHD, poslední tři roky jako Managing Director. Je dlouholetým členem metodologické komise ATO, autorem řady textů o strategickém plánování a mediálním výzkumu, byl u začátků webu Mediaguru.cz.

14:55 - 15:20

First party bez cookies

Cookies postupně ubývají, v ČR může být bez tohoto identifikátoru až kolem 40 % inventory. Ukážeme si konkrétní dopady na digitální kampaně na našem trhu. I přes opětovné odsunutí ukončení podpory 3rd party cookies v prohlížeči Chrome až na rok 2024, je tedy potřeba začít využívat nové přístupy již nyní. Na praktických příkladech si ukážeme, jak se s touto situací vypořádat, a jaké benefity pro zadavatele reklamy práce v cookieless prostředí může přinést.

Radka Floreková Radka Floreková

Platform Solution Consultant

Adform

Radka Floreková

V oblasti online marketingu zakotvila až po zkušenostech v auditu finančních institucích v KPMG. Od roku 2007 působila ve sdružení CPEx, následně pak v dánské technologické společnosti Adform, které na českém trhu nabízí nákupní a prodejní technologie RTB a lokální podporu. Na starosti má klíčové klienty lokálně i rozvoj klientů globálních, agentur i klientů přímých.

Michael Štádler Michael Štádler

Country Manager CZ & SK

Adform

Michael Štádler

Michael Štádler působí od roku 2013 v dánské technologické společnosti Adform, aktuálně v roli Country managera se zodpovědností za ČR a SR. V médiích působí již více než 25 let, pracoval na straně agentury, médií i mediálních zastupitelství. V digitálních médiích se pohybuje od roku 2010. Vystudoval Marketingovou komunikaci na Vysoké škole finanční a správní. Od roku 2017 je členem Výkonné rady Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR).

15:20 - 15:50

Coffee break

15:50 - 16:15

Role videí a Stories v komunikaci na sociálních sítích

Sociální sítě už dávno nemají jeden formát komunikace, ale hned několik. Poslední roky pak začínají dominovat videa. Jak to vypadá v českém prostředí? Jaká jsou čísla a metriky pro video a Stories a jak efektivní jsou v brandových kampaních a jak v performance kampaních ve srovnání se statickými formáty? Co má lepší organiku a proč? Vyplatí se investovat do populárních Stories? Na tyto a další otázky se podíváme blíže na CIF2022.

Vojtěch Lambert Vojtěch Lambert

CEO

LCG New Media

Vojtěch Lambert

Vojtěch Lambert před 10 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, STOCK, Pandora, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.

16:15 - 16:40

E-mailingovou automatizací k výjimečnému personalizovanému zážitku čtenářů Blesk.cz

Jak jsme udělali, že se z e-mailingového nástroje stalo srdce celé kampaně, které je napojené na další platformy? Nesbírali jsme jen e-mailové adresy, ale i preference člověka a další custom data, která jsme promítli do e-mailů, personalizovaných videí i na landing page. V přednášce vám ukážeme, jak to můžete udělat také a jak to využít pro váš byznys.

Denisa Vávrová Denisa Vávrová

Senior specialista e-mail marketingu

SmartEmailing

Denisa Vávrová

Denisa je seniorní e-mail marketing specialistkou ve SmartEmailingu. Klientům se věnuje v rámci e-mail marketingových služeb, kdy přemýšlí nad nejlepší e-mail marketingovou strategií a dává dohromady automatizované kampaně, které jsou zaměřené na výkon. Mezi její další dovednosti patří kódování a grafika.

16:40 - 17:05

Unlock The Power of a new advertising stream

In a crowded app market, it’s important to leverage all available mobile marketing channels and embrace consumer trends and technological change to give you that competitive edge.

HUAWEI Ads is a mobile marketing platform tailored for HUAWEI devices. By integrating the underlying algorithms and architecture of HUAWEI devices, this platform gives advertisers unique and value driven ways to reach a global audience of smartphone users. It delivers a broad array of mainstream ad formats across display and search channels, including native, banners, video and rewarded ads, to more than 730 million HUAWEI device users around the world.

In addition to HUAWEI Ads platform which is dedicated to ad delivery, we also offer HUAWEI Ads publisher service, which allows developers generate additional revenue from their apps.

Andreea Danga Andreea Danga

Regional Ads BDM

HUAWEI Ads

Andreea Danga

Experienced Digital Marketer with a demonstrated history of working in the online media industry. Andreea joined Huawei to manage the advertising ecosystem development in CEE&Nordics region by evolving Huawei Ads from advertising demand side, working with direct advertisers, 3rd party DSPs, digital marketing agencies and driving the traffic growth by connecting publishers with Huawei AppGallery store.

17:05 - 17:30

8 pravidel pro influencer marketing: vyhněte se průšvihům

Využíváte pro své kampaně influencery? Víte, na co si jako značka musíte dát při spolupráci s nimi pozor? Andrea vám prakticky a na konkrétních českých i světových kampaních ukáže, co se může stát, když podceníte (právní) přípravu, kterou by každá influencer spolupráce měla mít.

Andrea Voříšková Andrea Voříšková

Advokátka

eLegal advokátní kancelář

Andrea Voříšková

Andrea Voříšková (dříve Pavelcová) je advokátkou v AK eLegal, kde se zaměřuje na marketing, právo duševního vlastnictví, nekalou soutěž a ochranu osobních údajů. Andrea během studia práv pracovala v SEO agentuře a své zkušenosti přenesla do práva v marketingu, nekalé soutěže a duševního vlastnictví. Baví ji propojení práva s marketingem a klientům pomáhá nastavovat kampaně právně správně.

17:30

Předpokládaný konec konference