Řekneme si a ukážeme jak pracovat s výsledky affiliate kampaní, jak je vyhodnocovat kvantitativně a kvalitativně, jak je posuzovat z hlediska celého online marketingového mixu, a s ohledem na strategii a cíle e-shopu. Dále si ukážeme jak s kampaněmi a publishery pracovat a affiliate kampaně rozvíjet a optimalizovat zejména z ekonomického hlediska tak, aby přinášely výsledky za podmínek daných obchodním modelem, produkty a možnostem daného e-shopu.
Affiliate Manager
Věnuji se rozvoji a optimalizaci affiliate kampaní našich inzerentů na českém trhu. Jsem zároveň zodpovědný i za technickou integraci kampaní a péči o již zapojené klienty v podobě spolupráce na hledání nejlepšího řešení individuálně pro každého inzerenta a jeho online marketingové strategie. V affiliate prostředí se pohybuji již čtvrtým rokem a za tu dobu jsem měl možnost detailně poznat příležitosti a specifika fungování tohoto čistě výkonnostního kanálu z pohledu mnoha projektů. Díky tomu dokáži každému klientovi poradit a navrhnout řešení dle jeho aktuální situace, cílů a možností.
Roman Dobiáš je ředitelem affiliate sítě Dognet v ČR, která aktivně působí již v 8 zemích CEE regionu. V oboru e-comerce se Roman pohybuje již od roku 2009. Své odborné znalosti a zkušenosti získal hlavně jako obchodní ředitel online marketingové agentury Dobrý web (dnes Sherpas), a jako ředitel e-shopu Slevolekarna.cz (dnes EUClekarna.cz). Od roku 2018 řídí českou pobočku Dognet, natáčí podcasty, píše články o affiliate marketingu a vystupuje na konferencích. A říká, že: „Affiliate marketing je doplněk stravy pro Váš online marketing.“ Baterky dobíjí se svým 6.-letým synem, v Hanspaulské lize malého fotbalu a na svém chopperu.
Šéfredaktor
David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.
Povíme vám, proč časopisy pro ženy nemusejí být povrchní a hloupé. Proč Heroine děláme tak, jak ji děláme, a jak se stalo, že se feministická perspektiva dostala do mainstreamu. Kdo jsou naše čtenářky, kde se vzaly a co musely číst předtím? Které stereotypy boříme a na kterých stavíme? Jak vzniká nezávislý obsah, kdo ho podporuje a jak pracujeme s našimi uživateli? A pozor! Heroine způsobuje nezávislost.
Vystudovala teorii kultury na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy a většinu svého života o kultuře a společnosti píše do novin a časopisů. Pracovala v Hospodářských novinách, deníku Slovo nebo ve filmovém měsíčníku Premiere. V neziskovce Aperio, kde působila jako tisková mluvčí, se blíže seznámila s tématy z oblasti rodinné politiky a genderové rovnosti. Do Heroine.cz nastoupila jako editorka v roce 2020. Má ambici pomocí textů přispívat k tomu, aby svět byl lepším, zábavnějším a férovějším místem k životu.
Šéfredaktorka časopisu Heroine.cz
O časopisech sním odjakživa a dvacet let v nich pracuju. Zakládala jsem a vedla časopis Yellow, v letech 2009–2019 jsem byla šéfredaktorkou časopisu Žena a život. Od léta 2019 jsem s Annou Urbanovou začala připravovat tištěnou Heroine, kterou řídím od května 2020. Věřím, že ženské časopisy nemusí být ani hloupé, ani povrchní. Myslím, že někdy mají i sílu měnit naše životy k lepšímu. Heroine píšeme pro chytré a nezávislé čtenářky. Naším záměrem je otevírat tabu, zpracovávat náročná témata a upozorňovat na problémy, o kterých by se mělo mluvit. Klademe důraz na profesionální žurnalistiku a moderní grafické zpracování, přirozeně jsme přitom dospěli k feministické perspektivě. S partnerem vychováváme devítiletého syna, snažíme se všechno stihnout a zároveň si užívat společný život, cestovat a mít se spolu hezky.
Jak jsme postavili nový web bez zázemí velkého vydavatelství, s relativně omezeným rozpočtem a zpravodajským profilem, který naplnil počáteční ambici dostat se mezi největší byznysové weby.
CEO, co- founder
V médiích se pohybuje od druhé půlky devadesátých let. Působila jako ekonomická novinářka v Týdnu, Lidových novinách, také v české redakci BBC. Jako redaktorka byla u zrodu deníku E15, posléze deník sedm let řídila. V roce 2021 spoluzaložila byznysový zpravodajský magazín newstream.cz. Píše ekonomické komentáře pro ČRo Plus.
Šéfredaktor a spoluzakladatel serveru Voxpot.cz Vojtěch Boháč představí kanál audiovizuálních reportáží ze zahraničí s analyticko-investigativním přesahem. Za projekt si loni odnesl cenu Novinářská křepelka pro novináře do 33 let a vy se můžete těšit na příběh, který vznik Voxpotu provází.
Šéfredaktor
Absolvent brněnské politologie a mezinárodních vztahů, během studia strávil dva roky v Rusku a na Ukrajině, kde se začal věnovat žurnalistice. Prošel redakcí deníku Segodnya a The Moscow Times, přispíval do Reportéra, Hospodářských novin, Práva a na Alarm. V roce 2017 spoluzaložil reportážní server Voxpot, který řídí dodnes.
Konec cookies třetích stran mění pohled inzerentů na first party data. Je na čase začít se konečně vážně zabývat konsolidací vlastních dat a jejich využitím napříč kanály. Proč se marketérům vyplatí víc než kdy dřív řešit napříč firmou správu dat, web a vlastní prodejní kanály? Podívejme se, co nás v blízké budoucnosti čeká.
Technology Strategist
S online marketingem začínal v digitální agentuře Red Media. Dnes je expertem na reklamní technologie komunikační skupiny Publicis Groupe. V její mediální divizi testuje nové inzertní formáty a snaží se stále posouvat limity programatické reklamy.
Jak se vyvíjí společný projekt velkých českých vydavatelů sdružených do CPEx a Seznamu. Pokusíme se předat zkušenosti z oblasti legislativy, technologie a obchodního modelu v deterministické identitě. Co bude Czech Ad ID umožňovat a jak bude fungovat v RTB ekosystému.
Výkonný ředitel
Czech Publisher Exchange z.s.p.o.
Od začátku své profesní kariéry se David pohybuje v digitálních médiích. S vývojem on-line inzerce, byl 3x odpovědný za restrukturalizace obchodních oddělení a změnu produktového portfolia ve společnostech Centrum Holdings a Economia, které řídil z pozice obchodního ředitele. Poslední 2 roky působil na pozici Digitálního ředitele ve společnosti Burda International. V dubnu 2021 nastoupil jako výkonný ředitel Czech Publisher Exchange.