* Nejdříve si stručně si shrneme aktuální situaci, specifika, výhody a nevýhody affiliate marketingu, zejména ve srovnání s jinými online marketingovými kanály.
* Podíváme se na typy publisherů, jakou roli mají a jak s nimi pracovat tak, aby přinášeli to co potřebujete v rámci vaší strategie.
* Dozvíte se jak affiliate kampaně vyhodnocovat a proč jen PNO dnes již nedává v affiliate smysl.
* Ukážeme si že i affiliate kampaně jde velmi dobře optimalizovat a řídit jejich ekonomické aspekty.
* Na závěr se s Vámi podělím o aktuální a očekávané trendy, na které byste měli myslet aby vám neuletělo letadlo
* A také proč říkám „neuletělo letadlo“ namísto běžného „neujel vlak“ … :)
Roman Dobiáš je ředitelem affiliate sítě Dognet v ČR, která aktivně působí již v 8 zemích CEE regionu. V oboru e-comerce se Roman pohybuje již od roku 2009. Své odborné znalosti a zkušenosti získal hlavně jako obchodní ředitel online marketingové agentury Dobrý web (dnes Sherpas), a jako ředitel e-shopu Slevolekarna.cz (dnes EUClekarna.cz). Od roku 2018 řídí českou pobočku Dognet, natáčí podcasty, píše články o affiliate marketingu a vystupuje na konferencích. A říká, že: „Affiliate marketing je doplněk stravy pro Váš online marketing.“ Baterky dobíjí se svým 6.-letým synem, v Hanspaulské lize malého fotbalu a na svém chopperu.