Řekneme si a ukážeme jak pracovat s výsledky affiliate kampaní, jak je vyhodnocovat kvantitativně a kvalitativně, jak je posuzovat z hlediska celého online marketingového mixu, a s ohledem na strategii a cíle e-shopu. Dále si ukážeme jak s kampaněmi a publishery pracovat a affiliate kampaně rozvíjet a optimalizovat zejména z ekonomického hlediska tak, aby přinášely výsledky za podmínek daných obchodním modelem, produkty a možnostem daného e-shopu.
Věnuji se rozvoji a optimalizaci affiliate kampaní našich inzerentů na českém trhu. Jsem zároveň zodpovědný i za technickou integraci kampaní a péči o již zapojené klienty v podobě spolupráce na hledání nejlepšího řešení individuálně pro každého inzerenta a jeho online marketingové strategie. V affiliate prostředí se pohybuji již čtvrtým rokem a za tu dobu jsem měl možnost detailně poznat příležitosti a specifika fungování tohoto čistě výkonnostního kanálu z pohledu mnoha projektů. Díky tomu dokáži každému klientovi poradit a navrhnout řešení dle jeho aktuální situace, cílů a možností.
Roman Dobiáš je ředitelem affiliate sítě Dognet v ČR, která aktivně působí již v 8 zemích CEE regionu. V oboru e-comerce se Roman pohybuje již od roku 2009. Své odborné znalosti a zkušenosti získal hlavně jako obchodní ředitel online marketingové agentury Dobrý web (dnes Sherpas), a jako ředitel e-shopu Slevolekarna.cz (dnes EUClekarna.cz). Od roku 2018 řídí českou pobočku Dognet, natáčí podcasty, píše články o affiliate marketingu a vystupuje na konferencích. A říká, že: „Affiliate marketing je doplněk stravy pro Váš online marketing.“ Baterky dobíjí se svým 6.-letým synem, v Hanspaulské lize malého fotbalu a na svém chopperu.