Cookies postupně ubývají, v ČR může být bez tohoto identifikátoru až kolem 40 % inventory. Ukážeme si konkrétní dopady na digitální kampaně na našem trhu. I přes opětovné odsunutí ukončení podpory 3rd party cookies v prohlížeči Chrome až na rok 2024, je tedy potřeba začít využívat nové přístupy již nyní. Na praktických příkladech si ukážeme, jak se s touto situací vypořádat, a jaké benefity pro zadavatele reklamy práce v cookieless prostředí může přinést.
V oblasti online marketingu zakotvila až po zkušenostech v auditu finančních institucích v KPMG. Od roku 2007 působila ve sdružení CPEx, následně pak v dánské technologické společnosti Adform, které na českém trhu nabízí nákupní a prodejní technologie RTB a lokální podporu. Na starosti má klíčové klienty lokálně i rozvoj klientů globálních, agentur i klientů přímých.
Michael Štádler působí od roku 2013 v dánské technologické společnosti Adform, aktuálně v roli Country managera se zodpovědností za ČR a SR. V médiích působí již více než 25 let, pracoval na straně agentury, médií i mediálních zastupitelství. V digitálních médiích se pohybuje od roku 2010. Vystudoval Marketingovou komunikaci na Vysoké škole finanční a správní. Od roku 2017 je členem Výkonné rady Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR).