Představíme vám inovativní nový video produkt, který dostává jednoduše internetový formát na televizní obrazovku, a navíc rychle zasáhne vaší kampaní vybranou cílovku. Zároveň vám prozradíme, jak zapojit do svých kampaní crossplatformní zásah v demand generation fázi komunikace, která umožňuje korektní měření i verifikaci třetí stranou. Úspěch vaší kampaně bude zaručen!
Petr Hatlapatka působí ve společnosti Media Club od července roku 2015 aktuálně na pozici obchodní ředitel online divize. Předtím pracoval téměř rok a půl jako obchodní konzultant společnosti Prima Online. Před příchodem na Primu pracoval více než čtyři roky jako group manager ve vydavatelství Mladá fronta. Zkušenosti sbíral několik let také ve firmě Centrum Holdings.
Kariéra Petra Miláčka se od počátku točí kolem médií, výzkumů a analýz. Začínal v mediální agentuře Mediaplan, jako ředitel výzkumu pokračoval v MediaWise i v Omnicom Media Group. Aktuálně zastává pozici ředitele výzkumu a analýz ve skupině Prima, kterou vykonával také v letech 2013 až 2016. Následujících pět let působil v PHD, poslední tři roky jako Managing Director. Je dlouholetým členem metodologické komise ATO, autorem řady textů o strategickém plánování a mediálním výzkumu, byl u začátků webu Mediaguru.cz.