Moderátorka
Na CNN Prima News a v televizi Prima moderuje Hlavní zprávy, dříve provázela ranním zpravodajským blokem Nový den. V mediích se pohybuje přes 15 let. Blízko má k digitální sféře a online trendům, na veřejnoprávní stanici ČT24 připravovala a uváděla pořad @online, který tato témata popularizoval. Profesně zamířila i do Televize Seznam jako moderátorka hlavní večerní zpravodajské relace a rozhovorů.
Ve světě, kde se technologie neustále vyvíjejí, je důležité rozumět proměnám ve způsobech, jakými lidé konzumují videoobsah. Tento příspěvek nabízí pohled do trendů ve sledování videa. Analyzujeme, jak se liší preference věkových skupin, jaká zařízení využíváme ke sledování videoobsahu, jaká videa sledujeme nebo jak se mění naše volnočasové aktivity v digitálním věku. Podíváme se také na trendy u domácností využívajících video služby a na rostoucí popularitu placených platforem. A konečně, zkoumáme, jaké služby si lidé vybírají k placenému sledování a které preferují zdarma.
Jednatelka Admosphere Time
Tereza se ve výzkumném oboru pohybuje přes 25 let. Spoluzaložila a přes 22 let řídila výzkumnou agenturu Nielsen Admosphere (původně Mediaresearch), nyní 100% dceřinou společnost Nielsen. S kolegy připravila a provozovala projekty měření sledovanosti TV nebo monitoringu reklamy. Aktuálně je také jednatelkou Admosphere Time.
Video obsah vládne internetu a je čím dál zajímavější pro televizní společnosti i vydavatele. Co vede největší mediální hráče na českém trhu k rozšiřování placené i neplacené nabídky videa a jak se vyvíjí trh s video reklamou? Které formáty zažívají boom a může někdo ohrozit dominanci YouTube? Na tyto otázky se zaměříme se CEO největších mediálních domů.
Debatu bude moderovat Filip Rožánek, editor serveru DigiZone.cz
Obchodní ředitel
V digitálních médiích se pohybuje od roku 1997. V roce 2002 poprvé nastoupil do Seznam.cz, kde končil v roce 2009 na pozici obchodního ředitele. Po krátké a intenzivní zkušenosti v Centrum Holdings na pozici Chief Commercial Director, od roku 2012 pomáhal budovat agenturu Adexpres. Po akvizici Adexpresu japonskou Dentsu pokračoval na pozici obchodního ředitele celé skupiny Dentsu a následně se od března 2020 vrátil do Seznam.cz na pozici obchodního ředitele.
Generální ředitel
Daniel Grunt je generálním ředitelem televizní skupiny TV Nova, největší komerční televizní společnosti v České republice. Současně také zastává pozici Chief Digital Officer v CME, kde je zodpovědný za digitalizaci společnosti CME a rozvoj streamovací platformy Voyo ve všech zemích CME. Od roku 2021, kdy nastoupil do CME, se Voyo posunulo ze spící platformy na nejsilnější lokální streamovací službu v České republice. Před svým působením v CME zastával klíčové řídící pozice ve významných mediálních společnostech, včetně FTV Prima, Sanoma, Nokia a Centrum.cz.
Head of Domestic & YouTube Sales
Petr vede v Googlu tým, který se stará o tradiční inzerenty a zastřešuje platformu YouTube. Spolu s jeho týmem se v poslední době intenzivně věnuje YouTube ekosystému, tématům budování značky pomocí digitálních kanálů, cross-mediálnímu plánování, měření a vyhodnocování. Dříve vedl digitální a mediální komunikaci značek Karlovarských minerálních vod kde řešil kampaně na 18 trzích. Pracoval také v marketingu společnosti Vodafone a v mediální agentuře Mindshare. Petr je držitelem mnoha českých i mezinárodních digitálních ocenění.
Editor DigiZone.cz
Filip Rožánek je absolventem Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů. V minulosti pracoval jako šéfredaktor mediálního zpravodajství serveru Česká média, poté přestoupil do Českého rozhlasu, kde působil jako vedoucí internetové redakce nebo analytik strategického rozvoje. Byl členem odborné skupiny EBU New Radio Group. Podílel se na reformách internetového zpravodajství a dětského vysílání, připravil také úspěšný projekt Srpen 1968 na sociálních sítích. V roce 2015 se stal šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media, kde působil až do roku 2018. V současné době vede DigiZone, specializovanou sekci serveru Lupa.cz, věnovanou dění na rozhlasovém a televizním trhu, digitalizaci vysílání a on-line videoslužbám.
CEO Active Group
Martina je od konce roku 2022 generální ředitelkou mediálního domu Czech News Center. Zároveň nadále řídí aktivity skupiny Active Group, kam spadají například rádia Frekvence 1 a Evropa 2. V mediálním byznysu se pohybuje celý svůj profesní život. Dříve působila třeba jako Strategický plánovač pro CE teritorium v mediální skupině StarcomMediaVest Group nebo jako CIO pro stejný region v rámci komunikační sítě Lion Comms.
Generální ředitel skupiny PRIMA
Svou současnou pozici v čele skupiny Prima zastává od března 2008. V letech 2013–2015 působil také ve vedení švédské společnosti MTG (polovičního vlastníka FTV Prima) jako výkonný viceprezident, zodpovědný za vysílací operace v rámci střední a východní Evropy.
Po absolvování Vysoké školy chemicko-technologické prošel Marek řadou významných firem. Svou kariéru zahájil ve společnosti Unilever, kde pracoval na různých manažerských pozicích v Evropě i ve Spojených státech, poté působil na pozicích obchodního a marketingového ředitele ve společnostech Masterfoods a Karlovarské minerální vody.
Jak je moderován (vybírán) tok (kvantita i hierarchie) online informací uživatelům. S důsledky (zradami i benefity) na obou stranách – na straně nabídky i poptávky. To bude tématem přednášky Libuše Šmuclerové, která desítky let vede největší česká média, je mnohaletou členkou boardu WAN-IFRA a časopis Forbes ji pravidelně řadí mezi nejvlivnější ženy Česka.
Předsedkyně představenstva
Libuše Šmuclerová je předsedkyní představenstva mediálního domu Czech News Center (CNC), kde se od začátku roku 2021 věnuje strategii vývoje vydavatelství. V letech 2007 až 2020 stála v jeho čele jako generální ředitelka. V předchozích letech působila v oblasti televizního byznysu, nejprve v České televizi a poté v letech 1993 – 2004 v TV Nova, kde byla od roku 1998 programovou ředitelkou. Vystudovala Fakultu žurnalistiky na Univerzitě Karlově v Praze. Od roku 2010 je volenou členkou Boardu Světové asociace novin a vydavatelů WAN-IFRA.
Stojíme před zásadní technologickou změnou srovnatelnou s nástupem internetu, které naprosto změní způsob, jakým uvažujeme. Nad dopadem umělé inteligence nejen na mediální trh se zamyslí datový analytik Josef Šlerka.
Sémiotik, vedoucí Studií nových médií
MediaRating a Mapa médií Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky (NFNZ)
Josef je sémiotik a odborník na analýzu dat ze sociálních sítí. Vedl Nadační fond nezávislé žurnalistiky a předtím také výzkum ve firmě Socialbakers. Mimo jiné působí jako vysokoškolský pedagog (vede obor Studia nových médií) na Karlově univerzitě, kterou také vystudoval. V roce 2014 získal titul osobnost roku v rámci cen českého internetu Křišťálová lupa. Založil překladatelský časopis Plav.
Jak si z AI nástrojů udělat dobré pomocníky a nechytat se pak za hlavu? Kdy jsou výstupy „vaše“ a kdy tvoříte pro všechny? Co se peče v dílně EU? A jak si výstupy AI ochránit? Mrkneme na to na příkladech, bez paragrafů a způsobem, který vás chytne.
Advokátka
Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.
Nástup umělé inteligence nemusí být ohrožením vaší brand safety. Ukážeme vám, jak nám AI pomáhá manažovat diskuze, zastavovat generované články a clickbaity.
Projektový koordinátor
Peter koordinuje projekty Seznamu v hodnocení kvality médií a v boji proti dezinformacím. Přes 15 let pracoval v oblasti firemní komunikace a brand safety. Kromě toho je spoluzakladatelem projektu Konšpirátori.sk, který upozorňuje na weby s neseriózním, klamavým nebo konspiračním obsahem.
AR efekty a filtry už dávno nejsou nedosažitelným typem obsahu na sociálních sítích. Po Snapchat ho postupně implementují i další sociální sítě a uživatele tento formát hodně baví. Ukážeme si rozdíly mezi platformami jako Snapchat či Meta a vše bude doplněno ukázkami a čísly z kampaní. Pokud chcete svoji značku zajímavě zviditelnit, neměli byste si přednášku nechat ujít.
CEO
Vojtěch Lambert před 10 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, STOCK, Pandora, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.
Jak se vyvíjejí trendy v přijímání plateb? Jaký prospěch nám přináší využívání digitálních peněženek? Kolik stojí zpracování platby od našich zákazníků a jak můžeme snížit tyto náklady?
Na tyto a další otázky najdete odpovědi v naší prezentaci. Společně se podíváme na proměny platebních metod na internetu a jak z toho všeho těžit. Na závěr prezentace se také seznámíme s několika zásadními faktory, na které je důležité se do budoucna zaměřit.
Sales Manager CZ/SK
František pracuje jako obchodní zástupce v startupu Barion a má bohaté zkušenosti s rozvojem trhu a budováním partnerství. Své profesní začátky má jako architekt technických řešení, avšak postupem času se přesunul do oblasti obchodu. Aktuálně zaměřuje svou pozornost na finanční technologie (fin-tech), kde může přinést unikátní technicko-obchodní přístup k řešení různých výzev.
Sociálne siete pohltila vlna nenávisti a dezinformácií, ktorú šíria internetoví trollovia. Na odpor sa im postavili elfovia, moderátori obsahu na sociálnych sieťach, ktorí sa snažia tento chaos zmierniť a zachrániť tak slušné diskusie. Aké množstvo toxického obsahu sa na sociálnych sieťach nachádza? Je ho viac od platených trollov alebo od skutočných ľudí? Majú vôbec elfovia šancu tento boj vyhrať?
Spoluzakladatel ELV AI
Gabriel Tóth je CEO a spolumajiteľ PR a digitálnej agentúry New School Communications. Predtým 10 rokov pôsobil na komunikačných oddeleniach veľkých korporácii a mal to šťastie absolvovať viacero zahraničných stáží a kurzov, napríklad na Georgetown University vo Washingtone.
Je absolventom politológie na Filozofickej fakulte UK v Bratislave. Na rovnakej katedre získal aj doktorát (PhD.) z politickej komunikácie so špecializáciou na online a sociálne siete. Dodnes na fakulte učí a je externým členom katedry politológie.
Víte, co je opravdová síla značky? Protože bez dat se jen těžko dělají strategická rozhodnutí – musíte se spoléhat na odhad nebo intuici. A samotná čísla vám nemusí prozradit úplně všechno, když je nezasadíte do kontextu. Ukážeme vám, jak zjistit, co si lidé doopravdy myslí o vaší značce? Jak vnímají konkurenci? A proč nebo jak to vlastně měřit? Všechno vám vysvětlí a na praktických ukázkách ilustruje Vojtěch Prokeš, šéf výzkumu agentury Behavio.
spolumajitel, ředitel výzkumu
Vojtěch je spoluzakladatel a ředitel výzkumu společnosti Behavio, která se zabývá aplikací behaviorálních věd v marketingovém výzkumu. Řešil stovky výzkumných projektů v oblasti brandu, kampaní, veřejného mínění a participace. Stojí za inovativními projekty jako Behavio Platform, Atlascechu.cz, Trendaro.cz.
Adina S. Ondrová není jen tak ledajaká holka. Ona totiž není vůbec. Přesto má profil na Instagramu. Adina je virtuální bytost, jejíž osobnost i činy jsou řízeny a generovány umělou inteligencí.
Přijměte pozvánku na krátký exkurs do světa AI influencerů. Zjistíte, v čem se odlišují od influencerů virtuálních, jak vlastně vznikají, kolik jich je, jsou-li úspěšní a co od nich můžeme čekat v budoucnu. A třeba i to, jak ovlivní svět influencer marketingu.
Digital Account Director
Po 13 letech v komunikaci, PR a marketingu už dnes nepatří mezi nejmladší řečníky oborových konferencí. Nenechává se tím však zviklat. Více než 8 roků působí v rodinné agentuře Adison, kde se na pozici Creative Strategist věnuje především kreativě a strategiím... Zaměřuje se na moderní PR, integrovaný přístup a využití digitálních platforem a nástrojů v komunikaci. Snaží se, aby firmy lépe pochopily podstatu, smysl, strategickou roli a tedy i důležitost komunikace.