Tato akce již proběhla. Další akce Czech Internet Forum 2024 se koná 5. 11. 2024.

Program

 

10:30 - 11:10

Coffee break

11:10 - 11:35

Jak zaujmout Generaci Z? Jděte na jejich platformy

Generace Z může tvořit až čtvrtinu vašich potenciálních zákazníků. Znáte je? Uživatelské chování i konzumace obsahu nejmladší generace se vlivem nových sociálních sítí, herních platforem a dalších technologií obrovsky mění. Na přednášce si ukážeme, na kterých platformách tráví svůj čas, jaký obsah je baví a jak jim přizpůsobit vaše reklamní kampaně.

Lukáš Jakoubek Lukáš Jakoubek

Business & Strategy Director

Publicis Groupe

Lukáš Jakoubek

S mediálním plánováním začínal v digitální agentuře Red Media. Dnes vede v Publicis Groupe tým mediálních konzultantů a řeší mediální i komunikační strategie pro společnosti jako Samsung, Makro či Swarovski.

11:10 - 11:10

Moderace

David Slížek David Slížek

Šéfredaktor

Lupa.cz

David Slížek

David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.

11:35 - 12:00

Online reklama může garantovat nejen výkon, ale i byznysový růst

Výkonná reklama má jednoduchý cíl – oslovit v krátké době co nejvíce uživatelů za co nejméně peněz. Funguje dobře jako krátkodobá strategie zaměřená na rychlé a měřitelné výsledky. Pokud ale chcete jako značka růst i z dlouhodobého hlediska, potřebujete také strategii dlouhodobou. Growth Marketing představuje odlišný přístup a ukazuje se jako dlouhodobá a udržitelná cesta k obchodnímu úspěchu značek. Na příkladech si ukážeme, jak tento přístup funguje v praxi a jaké výsledky přináší.

Petr Struna Petr Struna

Managing Director

Ogilvy Performance Marketing

Petr Struna

Petr se v oblasti online médií a marketingu pohybuje téměř osmnáct let. Během své kariéry získal zkušenosti s výkonovým marketingem pro velké globální značky (Samsung, Nespresso nebo Coca-Cola) i tradiční lokální značky (Air Bank, Nutrend nebo Čedok). Od roku 2015 řídí agenturu Ogilvy Performance Marketing, která letos představila expertizu Growth Marketing. Jde o dlouhodobou růstovou strategii propojující svět reklamy s finančním a produktovým vývojem.

12:00 - 12:25

Rychle než nás odpojí: jak dostat z digitálních brandových kampaní co nejvíce

Jeden z nejčastějších cílů digitálních kampaní je zvyšování povědomí o značce. Abychom lépe pochopili, co potřebujeme pro naše online strategie, realizujeme tzv. mikrokampaně. Pomáhají nám vysvětlit, co je klíčové pro to, aby si uživatel sdělení skutečně zapamatoval. Rádi bychom vám představili výsledky tří z nich. Lesanky, Bledulky a Pivoňky. Virtuální značky, ale skutečné programmatické kampaně díky kterým víme, jak optimalizovat a plánovat online reklamu.

Klára Procházková Klára Procházková

Programmatic Skillhead

GroupM Nexus

Klára Procházková

Klára vystudovala Vysokou školu chemicko-technologickou. Hned po studiu nastoupila do programmatického týmu GroupM. RTB se věnuje více než 6 let a zkušenosti má z tvorby programatických strategií pro velké globální značky ale i pro lokální klienty. Svou pozornost soustředí na automatizaci procesů a maximální využití dat a technologií pro efektivní nákup digitální reklamy.

12:25 - 12:50

Budoucnost plánování kampaní na pozornost je teď

Přístup plánování reklamních kampaní na „pozornost“ je tady s námi už nějaký ten pátek. Kde se ale reálně nacházíme a jak přistupovat k attention planingu v reáliích lokálního reklamního trhu? Kde jsou skryté příležitosti a naopak slepé uličky? A co kreativa, umíme ji konečně optimalizovat na základě skutečné pozornosti? A vůbec, je to vhodné pro každou kampaň a našli jsme skutečně svatý grál plánování kampaní? Spousta otázek a pouze jedna přednáška, která se však pokusí zodpovědět co nejvíce a co nejkonkrétněji.

Pavol Lukáč Pavol Lukáč

Managing Director

TRKKN Czech

Pavol Lukáč

Paľo vede českou pobočku agentury TRKKN (hovorově Traken), která působí již ve 24 zemích a jako technologický partner pro cloud, analytiku a marketing je prémiovým partnerem Google. Jako komunikační stratég věří nejen v sílu budování brandu, ale také ve správné aktivaci dat v celé šíři zákaznické cesty. Má za sebou 7 let na straně publishera (Seznam.cz) a aktuálně působí 5 rokem na straně médií, přičemž svou šprochu zkušeností předává i jako lektor nadějným talentům kreativního a reklamního průmyslu.

12:50 - 14:00

Oběd

14:00 - 14:25

Rozhovor s novinářem Čestmírem Strakatým

Jak se v Česku daří podcastům a videorozhovorům, jsou jejich konzumenti ochotni si za obsah připlatit, jaká témata táhnou a mají šanci na úspěch další nové projekty? Jaké výhody přináší novinářům práce na volné noze nebo naopak zázemí velkého mediálního domu? A jak jim při práci pomáhá či naopak jejich tvorbu ohrožuje umělá inteligence? To vše v rozhovoru s novinářem Čestmírem Strakatým probere šéfredaktor serveru Lupa.cz David Slížek.

Čestmír Strakatý Čestmír Strakatý

Novinář

Čestmír Strakatý

Novinář, dramaturg, producent. V médiích pracuje 13 let. Byl u dramatického růstu DVTV, budoval úspěšné rozhovorové pořady pro mediální dům Czech News Center,  autorsky vedl 5 let Prostor X. Moderátorsky rostl právě tam, později přidal Press klub Frekvence 1 a vlastní podcast na Herohero s placeným obsahem, který se stal jedním z nejúspěšnějších v Česku. Rád o své práci mluví, a ještě radši o ní přemýšlí. Žije hudbou a hlavu si čistí (ne vždy úspěšně) cvičením. 

14:25 - 14:50

Spotlight Aktuálně.cz: Proč další rozhovorový formát?

Rozhovorových formátů v České republice není málo, přesto se vydavatelství Economia a.s. rozhodlo přijít s vlastní produkcí a nahradit tak dosavadní externí spolupráci s DVTV. Jak těžké je nalákat nové diváky a lze vůbec přinášet další neotřelá témata? Jaká témata nejvíce táhnou a musí rozhovorový formát vždy reagovat na aktuální dění? A liší se vedení rozhovorů ve veřejnoprávním médiu a soukromém? Na to odpoví dramaturgyně pořadu Spotlight Eliška Dokulilová a moderátorka Světlana Witowská.

Pavel Švec Pavel Švec

šéfdramaturg Spotlightu a šéfredaktor Aktuálně.cz

Aktuálně.cz

Pavel Švec

Původní profesí stavební projektant nastoupil do pražské regionální redakce MF DNES v roce 2010. O čtyři roky později se stal členem celostátního reportérského oddělení tohoto deníku. Věnoval se historickým tématům, armádě či životnímu prostředí. V letech 2017 a 2018 pracoval zhruba rok ve zpravodajství České televize, pak vedl domácí redakci MF DNES a v létě roku 2020 nastoupil na stejnou pozice v Aktuálně.cz. V roce 2022 se stal zástupcem šéfredaktora a šéfdramaturgem videopořadu Spotlight Světlany Witowské a Lindy Bartošové. Na jaře 2023 pak šéfredaktorem Aktuálně.cz.

Světlana Witowská Světlana Witowská

moderátorka Spotlight

Economia

Světlana Witowská

Ještě jako studentka Pravnické fakulty v Praze začínala v redakci MfD jako elévka na soudnictví. Po skončení studia nastoupila jako redaktorka do ČTK V r. 1996 přesla do ČT, kde se po sedmi letech reportérské práce v terénu stala postupně moderátorkou denních zpráv, regionálního zpravodajství, hlavní zpravodajské relace Události a Události komentáře. V ČT působila i jako vedoucí domácí redakce. V r. 2006 nastoupila do TV Prima jako moderátorka hlavní zpravodajské relace. Strávila tam 5 let a poté se vrátila do ČT. Nejdřív do Studia 6, později moderovala kontinuální zpravodajství, Interview ČT24, prezidentskou debatu v r. 2018 a Události a Události komentáře. V r. 2023 nastoupila do Aktuálně.cz jako jedna ze dvou moderátorek pořadu Spotlight, kde vede rozhovory.

14:50 - 15:15

500 videí měsíčně s AI a bez zapnutí kamery: Jak to ovlivní způsob, jakým distribuujeme a vyděláváme na obsahu?

Tým tvůrců, kteří stojí za Fameplay má prokazatelné zkušenosti se stavěním obsahu na míru pro značky, tváře i silná témata. V poslední době poslali do kinodistribuce film #Annaismissing, dva roky zpět uspěli se seriálem #Martyisdead v prestižních cenách Emmy. Staví internetové televize pro mezinárodní festivaly, sportovní asociace i značky. Obsah, který vyrobí dále distribuují dalšími kanály a tvrdí, že dokáží dobrý obsah dostat k tomu správnému publiku za zlomek peněz, než tomu bylo dříve. Pojďte nahlédnout do jejich pomyslné kuchyně. Jaké AI nástroje používají? Jaké různé způsoby monetizace pro internetové televize používají? Kdy se to vyplatí a jaká poučení předávají těm pro které internetové televize staví? Na to vše odpoví ve svém talku na letošním CIFu.

Juraj Felix Juraj Felix

Development Director

Czech Video Center

Juraj Felix

Juraj Felix vede evropské investiční iniciativy v oblasti digitálních médií a technologií v rámci Czech Media Invest. Zaměřuje se přitom zejména na nové mediální počiny a příležitosti. Současně je také v rámci Czech Video Center zodpovědný za Fameplay. Jde o tým talentovaných tvůrců s posláním budovat internetové televize pro značky, tvůrce a komunity jak na vlastních technologiích, tak na všech dalších relevantních platformách digitálních médií a sociálních sítí. Tento projekt navazuje na jeho působení v Czech News Center, kde měl na starosti celkové řízení a zejména tvorbu online strategie a cross-channel doručování obsahu. Předtím působil v evropské centrále Google v Dublinu, kde spolu s největšími česko-slovenskými digitálními agenturami plánoval rozvoj jejich klíčových klientů nebo se věnoval manažerskému poradenství, během kterého vedl transformační projekty napříč Evropou ve společnosti Deloitte.

Lukáš Záhoř Lukáš Záhoř

Šéfproducent Fameplay

Czech Video Center

Lukáš Záhoř

Lukáš Záhoř je šéfproducent Fameplay. Vede kreativní a produkční tým který pomáhá vymýšlet a tvořit obsah internetových televizí značek, tváří a témat. Tato aktivita navazuje na jeho předchozí zkušenosti, kdy byl v rámci Mall.tv zodpovědný za vyhledávání, vyvoj a vyrobu pořadů vhodných pro online publikum. Připomeňme, že coby šéfproducent se Lukáš Záhoř v uplynulé dekádě zasadil o přeměnu Stream.cz z videoserveru v nejsledovanější tuzemskou internetovou televizi. Tomuto období předcházelo čtyřleté působení ve Filmové škole Zlín, kterou řídil v letech 2003–2007. Stojí i za seriálem večerníčků Krysáci, včetně jeho knižní podoby.

15:15 - 15:40

Velké jazykové modely v novinách

Co přináší nyní snadno dostupné velké jazykové modely pro práci novinářů? A co jim naopak svěřit nemůžeme? Vystoupení představí výsledky několika malých experimentů, kterými jsme si na serveru iROZHLAS.cz prakticky zkoumali možnosti této dneska populární technologie.

Jan Cibulka Jan Cibulka

Datový novinář

Český rozhlas

Jan Cibulka

Píšu o bezpečnosti, zejména té kybernetické, a taky o transparentnosti veřejné správy. Peru se za práva novinářů získávat a šířit informace i chránit svoje zdroje. Když je to nezbytné, dělám to i u soudů, včetně toho Ústavního. Na Univerzitě Karlově vedu kurzy datové žurnalistiky a kyberbezpečnosti pro novináře. Po práci ptáčkařím, tedy pozoruju a zapisuju, kde co létá.

15:40 - 16:05

Jak výdělečné je zdarma

Nakoukněte do mé hlavy, statistik i účetnictví. Ukážu vám, jak nad tvorbou obsahu zdarma uvažuji a jak (jestli vůbec) se mi vyplácí. Podíváme se na konkrétní mini případové studie, které mapují monetizaci obsahu kompletně dostupného i zdarma a na určování ceny zákazníkem.

Broňa Sobotka Broňa Sobotka

CEO

Broňa.cz

Broňa Sobotka

Jsem nadšený učitel angličtiny z Brna, který pomáhá lidem zamilovat se do angličtiny. Původně samouk, který se ze škatulky nemehlo (nejen) na jazyky dostal do role autora knih, her i desítek online kurzů a učitele s nejsledovanějším YouTube kanálem o angličtině u nás.

16:05

Číše vína a networking