Video obsah vládne internetu a je čím dál zajímavější pro televizní společnosti i vydavatele. Co vede největší mediální hráče na českém trhu k rozšiřování placené i neplacené nabídky videa a jak se vyvíjí trh s video reklamou? Které formáty zažívají boom a může někdo ohrozit dominanci YouTube? Na tyto otázky se zaměříme se CEO největších mediálních domů.
Debatu bude moderovat Filip Rožánek, editor serveru DigiZone.cz
Filip Rožánek je absolventem Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů. V minulosti pracoval jako šéfredaktor mediálního zpravodajství serveru Česká média, poté přestoupil do Českého rozhlasu, kde působil jako vedoucí internetové redakce nebo analytik strategického rozvoje. Byl členem odborné skupiny EBU New Radio Group. Podílel se na reformách internetového zpravodajství a dětského vysílání, připravil také úspěšný projekt Srpen 1968 na sociálních sítích. V roce 2015 se stal šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media, kde působil až do roku 2018. V současné době vede DigiZone, specializovanou sekci serveru Lupa.cz, věnovanou dění na rozhlasovém a televizním trhu, digitalizaci vysílání a on-line videoslužbám.
V digitálních médiích se pohybuje od roku 1997. V roce 2002 poprvé nastoupil do Seznam.cz, kde končil v roce 2009 na pozici obchodního ředitele. Po krátké a intenzivní zkušenosti v Centrum Holdings na pozici Chief Commercial Director, od roku 2012 pomáhal budovat agenturu Adexpres. Po akvizici Adexpresu japonskou Dentsu pokračoval na pozici obchodního ředitele celé skupiny Dentsu a následně se od března 2020 vrátil do Seznam.cz na pozici obchodního ředitele.
Daniel Grunt je generálním ředitelem televizní skupiny TV Nova, největší komerční televizní společnosti v České republice. Současně také zastává pozici Chief Digital Officer v CME, kde je zodpovědný za digitalizaci společnosti CME a rozvoj streamovací platformy Voyo ve všech zemích CME. Od roku 2021, kdy nastoupil do CME, se Voyo posunulo ze spící platformy na nejsilnější lokální streamovací službu v České republice. Před svým působením v CME zastával klíčové řídící pozice ve významných mediálních společnostech, včetně FTV Prima, Sanoma, Nokia a Centrum.cz.
Petr vede v Googlu tým, který se stará o tradiční inzerenty a zastřešuje platformu YouTube. Spolu s jeho týmem se v poslední době intenzivně věnuje YouTube ekosystému, tématům budování značky pomocí digitálních kanálů, cross-mediálnímu plánování, měření a vyhodnocování. Dříve vedl digitální a mediální komunikaci značek Karlovarských minerálních vod kde řešil kampaně na 18 trzích. Pracoval také v marketingu společnosti Vodafone a v mediální agentuře Mindshare. Petr je držitelem mnoha českých i mezinárodních digitálních ocenění.
Martina je od konce roku 2022 generální ředitelkou mediálního domu Czech News Center. Zároveň nadále řídí aktivity skupiny Active Group, kam spadají například rádia Frekvence 1 a Evropa 2. V mediálním byznysu se pohybuje celý svůj profesní život. Dříve působila třeba jako Strategický plánovač pro CE teritorium v mediální skupině StarcomMediaVest Group nebo jako CIO pro stejný region v rámci komunikační sítě Lion Comms.
Svou současnou pozici v čele skupiny Prima zastává od března 2008. V letech 2013–2015 působil také ve vedení švédské společnosti MTG (polovičního vlastníka FTV Prima) jako výkonný viceprezident, zodpovědný za vysílací operace v rámci střední a východní Evropy.
Po absolvování Vysoké školy chemicko-technologické prošel Marek řadou významných firem. Svou kariéru zahájil ve společnosti Unilever, kde pracoval na různých manažerských pozicích v Evropě i ve Spojených státech, poté působil na pozicích obchodního a marketingového ředitele ve společnostech Masterfoods a Karlovarské minerální vody.