AR efekty a filtry už dávno nejsou nedosažitelným typem obsahu na sociálních sítích. Po Snapchat ho postupně implementují i další sociální sítě a uživatele tento formát hodně baví. Ukážeme si rozdíly mezi platformami jako Snapchat či Meta a vše bude doplněno ukázkami a čísly z kampaní. Pokud chcete svoji značku zajímavě zviditelnit, neměli byste si přednášku nechat ujít.
Vojtěch Lambert před 10 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, STOCK, Pandora, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.