Přístup plánování reklamních kampaní na „pozornost“ je tady s námi už nějaký ten pátek. Kde se ale reálně nacházíme a jak přistupovat k attention planingu v reáliích lokálního reklamního trhu? Kde jsou skryté příležitosti a naopak slepé uličky? A co kreativa, umíme ji konečně optimalizovat na základě skutečné pozornosti? A vůbec, je to vhodné pro každou kampaň a našli jsme skutečně svatý grál plánování kampaní? Spousta otázek a pouze jedna přednáška, která se však pokusí zodpovědět co nejvíce a co nejkonkrétněji.
Paľo vede českou pobočku agentury TRKKN (hovorově Traken), která působí již ve 24 zemích a jako technologický partner pro cloud, analytiku a marketing je prémiovým partnerem Google. Jako komunikační stratég věří nejen v sílu budování brandu, ale také ve správné aktivaci dat v celé šíři zákaznické cesty. Má za sebou 7 let na straně publishera (Seznam.cz) a aktuálně působí 5 rokem na straně médií, přičemž svou šprochu zkušeností předává i jako lektor nadějným talentům kreativního a reklamního průmyslu.