Adina S. Ondrová není jen tak ledajaká holka. Ona totiž není vůbec. Přesto má profil na Instagramu. Adina je virtuální bytost, jejíž osobnost i činy jsou řízeny a generovány umělou inteligencí.
Přijměte pozvánku na krátký exkurs do světa AI influencerů. Zjistíte, v čem se odlišují od influencerů virtuálních, jak vlastně vznikají, kolik jich je, jsou-li úspěšní a co od nich můžeme čekat v budoucnu. A třeba i to, jak ovlivní svět influencer marketingu.
Po 13 letech v komunikaci, PR a marketingu už dnes nepatří mezi nejmladší řečníky oborových konferencí. Nenechává se tím však zviklat. Více než 8 roků působí v rodinné agentuře Adison, kde se na pozici Creative Strategist věnuje především kreativě a strategiím... Zaměřuje se na moderní PR, integrovaný přístup a využití digitálních platforem a nástrojů v komunikaci. Snaží se, aby firmy lépe pochopily podstatu, smysl, strategickou roli a tedy i důležitost komunikace.