Víte, co je opravdová síla značky? Protože bez dat se jen těžko dělají strategická rozhodnutí – musíte se spoléhat na odhad nebo intuici. A samotná čísla vám nemusí prozradit úplně všechno, když je nezasadíte do kontextu. Ukážeme vám, jak zjistit, co si lidé doopravdy myslí o vaší značce? Jak vnímají konkurenci? A proč nebo jak to vlastně měřit? Všechno vám vysvětlí a na praktických ukázkách ilustruje Vojtěch Prokeš, šéf výzkumu agentury Behavio.
Sociolog, ředitel výzkumu a spoluzakladatel výzkumné a technologické společnosti Behavio Labs. A mimojiné celoživotní skaut. Vystudoval sociologii na Univerzitě Karlově, rok strávil na studiích v Německu. Pracoval v Sociologickém ústavu AV ČR. Poté v roce 2015 spoluzaložil Behavio Labs, které se zabývá aplikací behaviorálních věd v marketingovém výzkumu a dalších oblastech. Stojí za projekty jako Behavio Platform, Atlascechu.cz, Trendaro.cz. Má za sebou stovky výzkumných projektů na téma značek, analýzy trhu, testování reklam, kampaní a jiné pro světové i české značky jako ŠKODA AUTO, McDonald’s, Heineken, E.ON, T-Mobile, Jablotron, Komerční banka, Deloitte, Red Bull, a mnohé další.