Ve světě, kde se technologie neustále vyvíjejí, je důležité rozumět proměnám ve způsobech, jakými lidé konzumují videoobsah. Tento příspěvek nabízí pohled do trendů ve sledování videa. Analyzujeme, jak se liší preference věkových skupin, jaká zařízení využíváme ke sledování videoobsahu, jaká videa sledujeme nebo jak se mění naše volnočasové aktivity v digitálním věku. Podíváme se také na trendy u domácností využívajících video služby a na rostoucí popularitu placených platforem. A konečně, zkoumáme, jaké služby si lidé vybírají k placenému sledování a které preferují zdarma.
Tereza se ve výzkumném oboru pohybuje přes 25 let. Spoluzaložila a přes 22 let řídila výzkumnou agenturu Nielsen Admosphere (původně Mediaresearch), nyní 100% dceřinou společnost Nielsen. S kolegy připravila a provozovala projekty měření sledovanosti TV nebo monitoringu reklamy. Aktuálně je také jednatelkou Admosphere Time.