500 videí měsíčně s AI a bez zapnutí kamery: Jak to ovlivní způsob, jakým distribuujeme a vyděláváme na obsahu?

Přednáška

Tým tvůrců, kteří stojí za Fameplay má prokazatelné zkušenosti se stavěním obsahu na míru pro značky, tváře i silná témata. V poslední době poslali do kinodistribuce film #Annaismissing, dva roky zpět uspěli se seriálem #Martyisdead v prestižních cenách Emmy. Staví internetové televize pro mezinárodní festivaly, sportovní asociace i značky. Obsah, který vyrobí dále distribuují dalšími kanály a tvrdí, že dokáží dobrý obsah dostat k tomu správnému publiku za zlomek peněz, než tomu bylo dříve. Pojďte nahlédnout do jejich pomyslné kuchyně. Jaké AI nástroje používají? Jaké různé způsoby monetizace pro internetové televize používají? Kdy se to vyplatí a jaká poučení předávají těm pro které internetové televize staví? Na to vše odpoví ve svém talku na letošním CIFu.

Přednášející