Výkonná reklama má jednoduchý cíl – oslovit v krátké době co nejvíce uživatelů za co nejméně peněz. Funguje dobře jako krátkodobá strategie zaměřená na rychlé a měřitelné výsledky. Pokud ale chcete jako značka růst i z dlouhodobého hlediska, potřebujete také strategii dlouhodobou. Growth Marketing představuje odlišný přístup a ukazuje se jako dlouhodobá a udržitelná cesta k obchodnímu úspěchu značek. Na příkladech si ukážeme, jak tento přístup funguje v praxi a jaké výsledky přináší.
Petr se v oblasti online médií a marketingu pohybuje téměř osmnáct let. Během své kariéry získal zkušenosti s výkonovým marketingem pro velké globální značky (Samsung, Nespresso nebo Coca-Cola) i tradiční lokální značky (Air Bank, Nutrend nebo Čedok). Od roku 2015 řídí agenturu Ogilvy Performance Marketing, která letos představila expertizu Growth Marketing. Jde o dlouhodobou růstovou strategii propojující svět reklamy s finančním a produktovým vývojem.