Na CNN Prima News a v televizi Prima moderuje Hlavní zprávy, dříve provázela ranním zpravodajským blokem Nový den. V mediích se pohybuje přes 15 let. Blízko má k digitální sféře a online trendům, na veřejnoprávní stanici ČT24 připravovala a uváděla pořad @online, který tato témata popularizoval. Profesně zamířila i do Televize Seznam jako moderátorka hlavní večerní zpravodajské relace a rozhovorů.
Filip Rožánek je absolventem Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů. V minulosti pracoval jako šéfredaktor mediálního zpravodajství serveru Česká média, poté přestoupil do Českého rozhlasu, kde působil jako vedoucí internetové redakce nebo analytik strategického rozvoje. Byl členem odborné skupiny EBU New Radio Group. Podílel se na reformách internetového zpravodajství a dětského vysílání, připravil také úspěšný projekt Srpen 1968 na sociálních sítích. V roce 2015 se stal šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media, kde působil až do roku 2018. V současné době vede DigiZone, specializovanou sekci serveru Lupa.cz, věnovanou dění na rozhlasovém a televizním trhu, digitalizaci vysílání a on-line videoslužbám.
David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.
Honza je v Česku jeden z předních specialistů na výkonnostní reklamu na Facebooku. Na Facebooku utratil stovky milionů korun, nastavil tisíce kampaní. Ví, že pro úspěch reklamy na Facebooku nestačí jen kreativa nebo text, proto se svými klienty řeší i další oblasti online marketingu. Mezi jeho klienty patří velké i malé značky jako třeba Zoot, Under Armour, Rybízák, Protein&Co, Alkohol.cz nebo Čokolandie.
Monika začínala v redakci Českého deníku v roce 1993 jako autorka krimi zpravodajství, záhy se však tematicky přesunula ke zdravotnictví. Prošla řadou médií – Denní Telegraf, Lidové noviny, TV Premiéra, ČTA a Týden. Během rodičovské dovolené si uvědomila, že pokud chce být takovou matkou, jako si představuje, bude lepší se ze zpravodajství a publicistiky přesunout k lifestylovým tématům. Následně nastoupila do MF DNES, kde postupně pracovala v redakcích Ona Dnes, DOMA DNES a na pozici vedoucí magazínů. V roce 2017 odešla do Seznamu, kde byla šéfredaktorkou lifestylových redakcí. V Reportéru, kam přišla v roce 2023, má na starost digitální obsah.
František startoval v publicistickém magazínu, jako šéfredaktor vedl odborný titul Marketing Journal, pracoval v komunikačních, brandových a PR agenturách. V roce 2013 pak spoluzaložil public relations agenturu FYI Prague s misí "dělat PR pořádně". Jeho agentura je partnerem pro významné lokální i globální značky jako T-Mobile, Uber, Allegro nebo Knihobot. Specializuje se na krizovou komunikaci a special affairs, je tiskovým mluvčím online supermarketu Košík.cz a digitální realitní služby Bezrealitky a ředitelem Asociace moderně komunikujících samospráv.
Tak trochu švýcarský nožík marketingu. V začátcích se věnoval PPC reklamám a díky zkušenostem s natáčením, střihem a grafikou přišel do nově vzniklé MALL.TV jako posila social týmu a posléze se stal jejím marketingovým manažerem. Podílel se na vzniku pořadu Mikýřova úžasná pouť internetem. Pomáhal Českému olympijskému týmu při komunikaci her v Tokiu, Pekingu a Paříži. Byl součástí digitálního týmu v kampani Danuše Nerudové a v současné době s Vilémem Fraňkem tvoří core tým kolem Martina Mikysky a jeho úžasnou poutí vším možným.
Lenka Černá je předsedkyní představenstva a generální ředitelkou mediálního domu Economia. Jako manažerka působila řadu let ve vedení společností specializujících se na procesní management, řízení kvality a certifikaci. Sedm let stála v čele vydavatelství Annonce působícího na trhu inzertních titulů, řídila proces jeho digitalizace, prodej vydavatelství a následné integrace do mediálního domu Vltava Labe Média. Je spoluzakladatelkou a předsedkyní správní rady Ústavu nezávislé žurnalistiky. Lenka je i členkou správní rady české pobočky mezinárodní organizace Transparency International.
Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.
Při studiu Lékařské fakulty v Plzni přičuchl k marketingu skrze komunikaci nově vznikající univerzitní hokejové ligy. Následně začal poznávat digitální svět v internetové televizi Stream.cz a po několika letech skončil až prací na digitální komunikaci NHL. Při tom stál u zrodu internetové televize MALL.TV (dnes fameplay.tv), ve které zastával roli marketingového ředitele. Podílel se také na vzniku pořadu Mikýřova úžasná pouť internetem nebo magazínu pro Generaci Z heyfomo.cz. Řídil digitální tým v prezidentské kampani Danuše Nerudové. V současné době tvoří společně s Honzou Cónem základ týmu kolem Martina Mikysky a jeho úžasné pouti českým showbusinessem.
Daniel Grunt je generálním ředitelem televizní skupiny TV Nova, největší komerční televizní společnosti v České republice. Současně také zastává pozici Chief Digital Officer v CME, kde je zodpovědný za digitalizaci společnosti CME a rozvoj streamovací platformy Voyo ve všech zemích CME. Od roku 2021, kdy nastoupil do CME, se Voyo posunulo ze spící platformy na nejsilnější lokální streamovací službu v České republice. Před svým působením v CME zastával klíčové řídící pozice ve významných mediálních společnostech, včetně FTV Prima, Sanoma, Nokia a Centrum.cz.
Natália působí jako Product Manager značky Vichy ve společnosti L’Oréal téměř 4 roky. V této pozici se soustředí na strategický rozvoj produktových řad, zejména v oblasti péče o vlasy, kde značka Dercos, doporučovaná dermatology po celém světě, zaujímá významné postavení. Kromě toho se specializuje na hydrataci pleti, s důrazem na populární řadu Minéral 89.
Natália také působila jako koordinátor klíčových marketingových aktivit pro značky La Roche-Posay a CeraVe, kde zajišťovala podporu pro hladký průběh kampaní a růst těchto značek.
Ve své práci se zaměřuje na analýzu trhu, tvorbu strategií a vedení marketingových kampaní. Má zkušenosti s uváděním nových produktů na trh a správou rozpočtů, přičemž klade důraz na efektivitu a dosažení optimálních výsledků.
Petr vede v Googlu tým, který se stará o tradiční inzerenty a zastřešuje platformu YouTube. Spolu s jeho týmem se v poslední době intenzivně věnuje YouTube ekosystému, tématům budování značky pomocí digitálních kanálů, cross-mediálnímu plánování, měření a vyhodnocování. Dříve vedl digitální a mediální komunikaci značek Karlovarských minerálních vod kde řešil kampaně na 18 trzích. Pracoval také v marketingu společnosti Vodafone a v mediální agentuře Mindshare. Petr je držitelem mnoha českých i mezinárodních digitálních ocenění.
Tomáš vede výzkumnou agenturu ResSOLUTION Group, která se specializuje zejména na marketingové a mediální výzkumy. Předtím působil řadu let ve společnosti Nielsen, kde vedle řízení výzkumného oddělení spoluzakládal a následně vedl obchodní sekci monitoringu reklamy. V současnosti je též jednatelem společností NADA Research (výzkum/data) a European National Panels (online panel respondentů). V oboru výzkumu trhu působí přes 15 let.
Výkonný manažer se silnými zkušenostmi v oblasti streamování (OTT/IPTV). Více než 10 let aktivního rozvoje na rostoucích i zavedených trzích, podpora růstu SWEET.TV a úspěšná implementace obchodních strategií, díky kterým se stala jednou z předních streamovacích platforem v regionu CEE. Orientace na výsledky jak z pohledu helikoptéry jako stratég při rozvoji SWEET.TV, tak při každodenním řešení úkolů jako taktický hráč. Významné zkušenosti v oblasti pozicování značky, propagace produktů a digitálního marketingu.
Martina začala svoju kariéru v News Media už na strednej škole ako šéfredaktorka úspešného školského magazínu, ktorý pod jej vedením vyhral národnú súťaž o najlepší online časopis. Vyštudovala ekonomickú diplomaciu a po rokoch sa dostala k žurnalistike opäť vo FatChilli, kde pomáha nezávislým médiám po svete s digitálnou transformáciou a s implementáciou inovatívnych digitálnych stratégií a nástrojov na monetizáciu ich obsahu. Okrem toho sa stará o rozvoj firemnej značky, kľúčové partnerstvá a spravuje firemný blog pre media manažérov.
Vašek v Bobcatu pracuje přes 7 let, nově na pozici Marketing Director. Se svým týmem má na starosti veškeré marketingové aktivity pro celý EMEA region, od komunikace značky, přes digitální marketing a CRM až po veletrhy. Dříve se ve firmě věnoval dealerskému a produktovému marketingu, CRM a také vedl rebranding projekt Doosan Industrial Vehicles a Doosan Portable Power pod značku Bobcat.
Michal Kučera je spoluzakladatelem a CEO české a slovenské edice nejslavnějšího technologického magazínu světa WIRED. Po studiu práv nastoupil jako ekonomický redaktor do Lidových novin, byl reportérem časopisu Euro a později šéfredaktorem několika publikací, naposledy časopisu ForMen. Pracoval také v oblasti vnějších vztahů a diplomacie.
Honza je momentálně vedoucím strategického týmu a digitálních médií v agentuře Wavemaker, kde se podílí na strategickém směřování klientů jako jsou L’Oréal a Česká spořitelna. Je také odpovědný za rozpoznávání a přínos inovací, přičemž nejnovější z nich, na kterou se jeho tým nejvíce soustředí, je tzv. addressability. Díky tomuto úsilí si může Wavemaker v České republice přivlastnit tuto inovaci. Během více než 15 let v digitálním světě působil Honza od publisherského domu (Atlas/Centrum.cz) přes agenturu Fragile a následně stranu klienta a mezinárodní zkušenost v Liberty Global (u nás známo jako UPC).
Vojtěch Lambert před 10 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, STOCK, Pandora, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.
Paľo vede českou pobočku agentury TRKKN (hovorově Traken), která působí již ve 24 zemích a jako technologický partner pro cloud, analytiku a marketing je prémiovým partnerem Google. Jako komunikační stratég věří nejen v sílu budování brandu, ale také ve správné aktivaci dat v celé šíři zákaznické cesty. Má za sebou 7 let na straně publishera (Seznam.cz) a aktuálně působí 5 rokem na straně médií, přičemž svou šprochu zkušeností předává i jako lektor nadějným talentům kreativního a reklamního průmyslu.
S online marketingem začínal v digitální agentuře Red Media. Dnes je expertem na reklamní technologie komunikační skupiny Publicis Groupe. V její mediální divizi testuje nové inzertní formáty a snaží se stále posouvat limity programatické reklamy.
Jan, dříve v malé komunitě digitální reklamy známá postavička zejména z večírků (to když měly tenkrát mediální domy ještě nějaké peníze na párty pro klienty), se nyní již jen snaží předstírat, že drží krok se všemi těmi novými a mladými nadějemi, hashtag filter Tiktok. Honza se nějak potřeboval dostat na konferenci, ale nedostal na to rozpočet, tak jsme se slitovali, pozvali ho na pódium a teď se jenom modlíme, co tam zase vyvede.
Tereza se ve výzkumném oboru pohybuje přes 25 let. Spoluzaložila a přes 22 let řídila výzkumnou agenturu Nielsen Admosphere (původně Mediaresearch), nyní 100% dceřinou společnost Nielsen. S kolegy připravila a provozovala projekty měření sledovanosti TV nebo monitoringu reklamy. Aktuálně je také jednatelkou Admosphere Time.
Josef je sémiotik a odborník na analýzu dat ze sociálních sítí. Vedl Nadační fond nezávislé žurnalistiky a předtím také výzkum ve firmě Socialbakers. Mimo jiné působí jako vysokoškolský pedagog (vede obor Studia nových médií) na Karlově univerzitě, kterou také vystudoval. V roce 2014 získal titul osobnost roku v rámci cen českého internetu Křišťálová lupa. Založil překladatelský časopis Plav.
Kristýna působí jako Engagement Lead ve společnosti FLO CX, kde se specializuje na zákaznickou zkušenost, digitální transformace a implementaci Salesforce i ostatnich marketingovych technologií. Má bohaté zkušenosti s vedením marketingových a CRM projektů pro prestižní značky, jako jsou Daimler, Stellantis, Pfizer, Novartis, ale i pro další významné značky. Během své 11leté kariéry v zahraničí, konkrétně v Austrálii a Anglii, vedla obchodní oddělení pro vzdělávací sektor v Austrálii a pracovala na významných projektech, včetně projektu pro British American Tobacco ve spolupráci s PwC. Aktivně se podílí na organizaci akcí, jako je česká Salesforce konference CzechDreamin, a zároveň je spoluorganizatorkou Salesforce Marketer Group v Praze. Kristýna se zaměřuje na vytváření inovativních digitálních strategií a podporu firem při transformaci jejich vztahu se zákazníky.
Tereza Vavroušková je Regionální Digital Director pro společnost Salesforce. Má za sebou práci z consultingu, enterprise sales i customer success v oblastech customer experience a technologií i ve společnostech Oracle a Microsoft. Zároveň má za sebou zkušenosti z redakcí z hudební žurnalistiky a mediálního prostředí. Ve společnosti Salesforce se stará o řešení zaměřená na data, marketingovou automatizaci či loyalty programy a pomáhá rozvíjet digitalizaci českého trhu.
Anna je jako webová analytička zodpovědná za nastavení měření klíčových dat na webech klientů už téměř 10 let. Původně v H1.cz, nyní v GroupM Nexus se také věnuje školení veřejnosti, kde sdílí své know-how o práci s naměřenými daty, ovládání Google Analytics a efektivním využití tohoto nástroje. Jejím cílem je pomoci lidem získat jistotu a dovednosti potřebné pro úspěšné vyhodnocování dat naměřených na webu.
Od ledna 2016 René Zavoral zastává funkci Generálního ředitele Českého rozhlasu. V Českém rozhlase pracoval už v roce 2001, kdy zastával pozici marketingového a PR manažera. Vroce 2005 odešel do Komerční banky, kde do září 2006 působil v korporátní komunikaci. V říjnu 2006 se vrátil do Českého rozhlasu, kde byl jmenován ředitelem marketingu a PR. Od dubna 2010 byl ředitelem Odboru komunikace a vnějších vztahů. V listopadu 2011 byl jmenován náměstkem generálního ředitele pro strategický rozvoj a v dubnu 2013 pak náměstkem generálního ředitele pro program a vysílání. V roce 2000 absolvoval Fakultu sociálních věd Univerzity Karlovy, obor politologie. Během vysokoškolských studií působil jako asistent senátorky, od roku 1999 pak jako poradce předsedkyně Senátu Parlamentu ČR.