Tato akce již proběhla. Další akce Czech Internet Forum 2025 se koná 4. 11. 2025.

Program

11:10 - 11:35

Komplexní přístup k maximálnímu výkonu Meta reklamy

Úspěšná reklama na Metě (Facebook, Instagram) není jen o správném nastavení, copy nebo kreativě. V roce 2024 je pro úspěch Meta reklamy nutný komplexnější pohled. Od projektového řízení, UX, nabídky, celkové strategie všech marketingových kanálů až po hledání souvislostí.
Na několika konkrétních příkladech z praxe jasně uvidíte, jak výrazně dokáže komplexní pohled na marketing změnit výkon Meta reklamy.

Honza Bartoš Honza Bartoš

Specialista na výkonnostní Facebook reklamu

honzabartos.cz

Honza Bartoš

Honza je v Česku jeden z předních specialistů na výkonnostní reklamu na Facebooku. Na Facebooku utratil stovky milionů korun, nastavil tisíce kampaní. Ví, že pro úspěch reklamy na Facebooku nestačí jen kreativa nebo text, proto se svými klienty řeší i další oblasti online marketingu. Mezi jeho klienty patří velké i malé značky jako třeba Zoot, Under Armour, Rybízák, Protein&Co, Alkohol.cz nebo Čokolandie.

11:10 - 11:10

Úvodní slovo

David Slížek David Slížek

Šéfredaktor

Lupa.cz

David Slížek

David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.

11:35 - 12:00

Jak prodávat bagry přes internet?

Výrobce stavebních strojů Bobcat ve spolupráci s Publicis Groupe řídí z centrály v Dobříši reklamní aktivity značky v rámci celého EMEA regionu. Během přednášky vám Martin s Vaškem ukáží, jak pracují s online kanály pro úspěšnou komunikaci komplexního B2B brandu, jak přistupují k mixu reklamních kanálů napříč trhy a jak využívají nové technologie a formáty a maximálním výsledkům. A samozřejmě jak to vše vyhodnocují a měří!

Václav Krátký Václav Krátký

Marketing Director

Doosan Bobcat EMEA

Václav Krátký

Vašek v Bobcatu pracuje přes 7 let, nově na pozici Marketing Director. Se svým týmem má na starosti veškeré marketingové aktivity pro celý EMEA region, od komunikace značky, přes digitální marketing a CRM až po veletrhy. Dříve se ve firmě věnoval dealerskému a produktovému marketingu, CRM a také vedl rebranding projekt Doosan Industrial Vehicles a Doosan Portable Power pod značku Bobcat.

Martin Palounek Martin Palounek

Technology Strategist

Publicis Groupe

Martin Palounek

S online marketingem začínal v digitální agentuře Red Media. Dnes je expertem na reklamní technologie komunikační skupiny Publicis Groupe. V její mediální divizi testuje nové inzertní formáty a snaží se stále posouvat limity programatické reklamy.

12:00 - 12:25

Jak značka VICHY dokáže rozpoznat stadium stárnutí pleti uživatelek a správně reagovat?

Každý jsme jiný a tak i stárnutí pleti se u nás projevuje jinak a v jiném věku. Přijďte si poslechnout, jak značka VICHY ve spolupráci s mediální agenturou Wavemaker našli způsob, jak rozpoznat v jakém stádiu boji s vráskami se konkrétní uživatelka nachází, a nabídnout jí tak to nejlepší řešení. Jeho správnost potvrzují doměřením výkonu jak v metrikách mediálních, tak prodejních.

Natália Harčarová Natália Harčarová

L’Oréal Česká republika

Natália Harčarová

Natália působí jako Product Manager značky Vichy ve společnosti L’Oréal téměř 4 roky. V této pozici se soustředí na strategický rozvoj produktových řad, zejména v oblasti péče o vlasy, kde značka Dercos, doporučovaná dermatology po celém světě, zaujímá významné postavení. Kromě toho se specializuje na hydrataci pleti, s důrazem na populární řadu Minéral 89.


Natália také působila jako koordinátor klíčových marketingových aktivit pro značky La Roche-Posay a CeraVe, kde zajišťovala podporu pro hladký průběh kampaní a růst těchto značek.

Ve své práci se zaměřuje na analýzu trhu, tvorbu strategií a vedení marketingových kampaní. Má zkušenosti s uváděním nových produktů na trh a správou rozpočtů, přičemž klade důraz na efektivitu a dosažení optimálních výsledků.

Jan Kurel Jan Kurel

Digital Media Director

Wavemaker Czech

Jan Kurel

Honza je momentálně vedoucím strategického týmu a digitálních médií v agentuře Wavemaker, kde se podílí na strategickém směřování klientů jako jsou L’Oréal a Česká spořitelna. Je také odpovědný za rozpoznávání a přínos inovací, přičemž nejnovější z nich, na kterou se jeho tým nejvíce soustředí, je tzv. addressability. Díky tomuto úsilí si může Wavemaker v České republice přivlastnit tuto inovaci. Během více než 15 let v digitálním světě působil Honza od publisherského domu (Atlas/Centrum.cz) přes agenturu Fragile a následně stranu klienta a mezinárodní zkušenost v Liberty Global (u nás známo jako UPC).

12:25 - 12:50

Google Analytics 4: Vyhněte se nejčastějším chybám v implementaci

Představte si Google Analytics 4 jako mapu, která vás dovede k pochopení chování uživatelů na vašem webu. Jenže to neplatí v případě, kdy je „mapa“ špatně nakreslená.
Anička vám ukáže reálné případy z praxe, kdy špatná konfigurace této „mapy“ způsobila majitelům webů nejrůznější trápení.
Šetřete svůj čas i nervy a podívejte se na nejčastější chyby v implementaci Google Analytics 4, které zásadně ovlivňují výsledky měření, a tudíž i vaše rozhodnutí. Nedělejte závěry na základě nepřesných dat, ovlivněných chybami ve webové analytice.

Anna Volčíková Anna Volčíková

Webový analytik

Group M

Anna Volčíková

Anna je jako webová analytička zodpovědná za nastavení měření klíčových dat na webech klientů už téměř 10 let. Původně v H1.cz, nyní v GroupM Nexus se také věnuje školení veřejnosti, kde sdílí své know-how o práci s naměřenými daty, ovládání Google Analytics a efektivním využití tohoto nástroje. Jejím cílem je pomoci lidem získat jistotu a dovednosti potřebné pro úspěšné vyhodnocování dat naměřených na webu.

12:50 - 14:00

Oběd

14:00 - 14:25

Budoucnost příjmů mediálních domů bez souhlasů a cookies třetích stran

V éře, kdy se končí používání cookies třetích stran a kdy regulace ochrany osobních údajů klade stále větší důraz na explicitní souhlas uživatelů s využíváním jejich dat, čelí mediální domy výzvám i příležitostem. Tato přednáška se zaměří na rozbor současných trendů v oblasti ochrany soukromí a jejich dopadu na tradiční modely financování obsahu.
Prozkoumáme, jaké alternativní způsoby monetizace se nabízejí a jak mohou mediální domy adaptovat své obchodní modely tak, aby byly udržitelné i bez závislosti na cookies třetích stran a souhlasech. Mají vůbec mediální domy budoucnost nebo jejich doba pomalu končí?

David Voráček David Voráček

Člen představenstva, ředitel pro neobsahový produkt a obchod

Economia

David Voráček Davidova profesní dráha se od počátku ubírá cestou digitálních médií. V průběhu své kariéry se podílel na vedení restrukturalizace obchodních oddělení a inovace produktového portfolia v rámci společností Centrum Holdings a Economia, kde zastával funkci obchodního ředitele. Během svého působení v pozici ředitele u Czech Publisher Exchange (CPEX) spouštěl projekt Czech Ad ID, zaměřený na inovace v online reklamě. V roce 2023 se vrátil do Economie s cílem změnit a restrukturalizovat společnost a připravit ji co nejlépe na budoucnost.
14:25 - 14:50

Page Not Found: Hledání pomalé novinařiny do rychlé doby

Úvodní stránka Page Not Found se narozdíl od jiných mediálních projektů klidně celý týden neaktualizuje. Redakce se nehoní za právě probíhajícími událostmi, ale snaží se přimět čtenáře zpomalit a poskytnout mu kvalitní obsah s kontextem. Může tahle strategie vůbec fungovat? A proč místo „vydání“ říkáme „drop“? Odpoví zakladatelé projektu Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková.

Apolena Rychlíková Apolena Rychlíková

Vydavatelství: Firma na nápady Médium: Page Not Found

Apolena Rychlíková Apolena Rychlíková: Novinářka a filmařka. Zakladatelka Page Not Found. V roce 2021 byla nominována na Evropskou novinářkou cenu. Kromě Page Not Found přispívá ještě do Práva.
Jakub Zelenka Jakub Zelenka

Vydavatelství: Firma na nápady Médium: Page Not Found

Jakub Zelenka Jakub Zelenka: Novinář a jeden ze zakladatelů Page Not Found. Byl u startu Deníku N. Chvíli šel na sabatikl a založil newsletter Mimo agendu o světě novinařiny. Tři novinářské ceny.
14:50 - 15:15

WIRED: Svět médií a technologie

Jak se přivádí na český trh globálně respektovaný titul, jaké výzvy musel překonat a jaké jsou jeho plány do budoucna? Budeme diskutovat o roli technologií, inovací a médií v dnešní společnosti a jaký je pohled WIRED na digitální revoluci v České republice.

Michal Kučera Michal Kučera

CEO

WIRED

Michal Kučera

Michal Kučera je spoluzakladatelem a CEO české a slovenské edice nejslavnějšího technologického magazínu světa WIRED. Po studiu práv nastoupil jako ekonomický redaktor do Lidových novin, byl reportérem časopisu Euro a později šéfredaktorem několika publikací, naposledy časopisu ForMen. Pracoval také v oblasti vnějších vztahů a diplomacie.

15:15 - 15:40

Když nase*ete vlastní komunitu aneb průsečíky médií a sociálních sítí

Může to přijít dřív, než si myslíte. Vaši nejvěrnější – zákazníci a fanoušci, do kterých jste v posledních letech investovali – se obrátí proti vám. A spolu s nimi také celkové veřejné mínění, které formují tradiční média.

Stačí málo: neopatrný příspěvek na sociálních sítích, nešťastné prohlášení do médií, nepovedená akce. Anebo rozsáhlejší problémy, které svírají celou značku a které přesáhly únosnou mezi.

Proč stále tolik osobností a značek nechápe dynamiku mediálního prostoru? Co jsou klíčové kroky, kterých se držet, abyste z krize ideálně vyšli posílení a média i komunita zůstaly stát na vaší straně?

František Brož František Brož

FYI Prague

František Brož

František startoval v publicistickém magazínu, jako šéfredaktor vedl odborný titul Marketing Journal, pracoval v komunikačních, brandových a PR agenturách. V roce 2013 pak spoluzaložil public relations agenturu FYI Prague s misí "dělat PR pořádně". Jeho agentura je partnerem pro významné lokální i globální značky jako T-Mobile, Uber, Allegro nebo Knihobot. Specializuje se na krizovou komunikaci a special affairs, je tiskovým mluvčím online supermarketu Košík.cz a digitální realitní služby Bezrealitky a ředitelem Asociace moderně komunikujících samospráv.

15:40 - 16:15

Jak Reportér Magazín prošel digitální transformací a získává si srdce on-line čtenářů

Představíme společný projekt digitální transformace časopisu Reportér a FatChilli, příběh o redesignu čtenářského zážitku a webových funkcí představený ze dvou perspektiv: redakční a technologické.

Dozvíte se:
Proč Reportér potřeboval digitální transformaci
Jak jsme připravovali web konceptuálně, jaká technologická řešení a inovace jsme zavedli, abychom zlepšili digitální stopu časopisu Reportér
Jak jsme navrhli digitální předplatné a přidali funkce, které zvyšují hodnotu pro uživatele
Budeme otevřeně mluvit o tom, co nefungovalo, s jakými překážkami jsme se setkali, a jak jsme se z toho poučili
Jak plánujeme pokračovat ve zvyšování digitální angažovanosti a konverzi registrovaných čtenářů na předplatitele

Monika Binarová Monika Binarová

Digital Content Manager

Reportér Magazín

Monika Binarová

Monika začínala v redakci Českého deníku v roce 1993 jako autorka krimi zpravodajství, záhy se však tematicky přesunula ke zdravotnictví. Prošla řadou médií – Denní Telegraf, Lidové noviny, TV Premiéra, ČTA a Týden. Během rodičovské dovolené si uvědomila, že pokud chce být takovou matkou, jako si představuje, bude lepší se ze zpravodajství a publicistiky přesunout k lifestylovým tématům. Následně nastoupila do MF DNES, kde postupně pracovala v redakcích Ona Dnes, DOMA DNES a na pozici vedoucí magazínů. V roce 2017 odešla do Seznamu, kde byla šéfredaktorkou lifestylových redakcí. V Reportéru, kam přišla v roce 2023, má na starost digitální obsah.

Martina Klárová Martina Klárová

Brand & Partnerships Development

FatChilli for Publishers

Martina Klárová

Martina začala svoju kariéru v News Media už na strednej škole ako šéfredaktorka úspešného školského magazínu, ktorý pod jej vedením vyhral národnú súťaž o najlepší online časopis. Vyštudovala ekonomickú diplomaciu a po rokoch sa dostala k žurnalistike opäť vo FatChilli, kde pomáha nezávislým médiám po svete s digitálnou transformáciou a s implementáciou inovatívnych digitálnych stratégií a nástrojov na monetizáciu ich obsahu. Okrem toho sa stará o rozvoj firemnej značky, kľúčové partnerstvá a spravuje firemný blog pre media manažérov.

16:15

Číše vína a networking