Výrobce stavebních strojů Bobcat ve spolupráci s Publicis Groupe řídí z centrály v Dobříši reklamní aktivity značky v rámci celého EMEA regionu. Během přednášky vám Martin s Vaškem ukáží, jak pracují s online kanály pro úspěšnou komunikaci komplexního B2B brandu, jak přistupují k mixu reklamních kanálů napříč trhy a jak využívají nové technologie a formáty a maximálním výsledkům. A samozřejmě jak to vše vyhodnocují a měří!
Vašek v Bobcatu pracuje přes 7 let, nově na pozici Marketing Director. Se svým týmem má na starosti veškeré marketingové aktivity pro celý EMEA region, od komunikace značky, přes digitální marketing a CRM až po veletrhy. Dříve se ve firmě věnoval dealerskému a produktovému marketingu, CRM a také vedl rebranding projekt Doosan Industrial Vehicles a Doosan Portable Power pod značku Bobcat.
S online marketingem začínal v digitální agentuře Red Media. Dnes je expertem na reklamní technologie komunikační skupiny Publicis Groupe. V její mediální divizi testuje nové inzertní formáty a snaží se stále posouvat limity programatické reklamy.