Podle posledních dat společnosti Google sleduje dlouhá a krátká videa na YouTube 65 % přihlášených uživatelů, což přináší na jednu stranu velkou komplexitu a na druhou obrovskou příležitost. Díky využití AI platforma nabízí konkrétnímu divákovi vhodný obsah ve vhodný moment. Stejně tak dokáže vytěžit maximum možného ze všech dostupných video formátů a propojit je s marketingovými a obchodními cíli inzerentů. Další využití AI jde směrem ke tvůrcům obsahu. V rámci přednášky si ukážeme ty nejzásadnější z nich.
Petr vede v Googlu tým, který se stará o tradiční inzerenty a zastřešuje platformu YouTube. Spolu s jeho týmem se v poslední době intenzivně věnuje YouTube ekosystému, tématům budování značky pomocí digitálních kanálů, cross-mediálnímu plánování, měření a vyhodnocování. Dříve vedl digitální a mediální komunikaci značek Karlovarských minerálních vod kde řešil kampaně na 18 trzích. Pracoval také v marketingu společnosti Vodafone a v mediální agentuře Mindshare. Petr je držitelem mnoha českých i mezinárodních digitálních ocenění.