Představíme společný projekt digitální transformace časopisu Reportér a FatChilli, příběh o redesignu čtenářského zážitku a webových funkcí představený ze dvou perspektiv: redakční a technologické.
Dozvíte se:
Proč Reportér potřeboval digitální transformaci
Jak jsme připravovali web konceptuálně, jaká technologická řešení a inovace jsme zavedli, abychom zlepšili digitální stopu časopisu Reportér
Jak jsme navrhli digitální předplatné a přidali funkce, které zvyšují hodnotu pro uživatele
Budeme otevřeně mluvit o tom, co nefungovalo, s jakými překážkami jsme se setkali, a jak jsme se z toho poučili
Jak plánujeme pokračovat ve zvyšování digitální angažovanosti a konverzi registrovaných čtenářů na předplatitele
Monika začínala v redakci Českého deníku v roce 1993 jako autorka krimi zpravodajství, záhy se však tematicky přesunula ke zdravotnictví. Prošla řadou médií – Denní Telegraf, Lidové noviny, TV Premiéra, ČTA a Týden. Během rodičovské dovolené si uvědomila, že pokud chce být takovou matkou, jako si představuje, bude lepší se ze zpravodajství a publicistiky přesunout k lifestylovým tématům. Následně nastoupila do MF DNES, kde postupně pracovala v redakcích Ona Dnes, DOMA DNES a na pozici vedoucí magazínů. V roce 2017 odešla do Seznamu, kde byla šéfredaktorkou lifestylových redakcí. V Reportéru, kam přišla v roce 2023, má na starost digitální obsah.
Martina začala svoju kariéru v News Media už na strednej škole ako šéfredaktorka úspešného školského magazínu, ktorý pod jej vedením vyhral národnú súťaž o najlepší online časopis. Vyštudovala ekonomickú diplomaciu a po rokoch sa dostala k žurnalistike opäť vo FatChilli, kde pomáha nezávislým médiám po svete s digitálnou transformáciou a s implementáciou inovatívnych digitálnych stratégií a nástrojov na monetizáciu ich obsahu. Okrem toho sa stará o rozvoj firemnej značky, kľúčové partnerstvá a spravuje firemný blog pre media manažérov.