Každý jsme jiný a tak i stárnutí pleti se u nás projevuje jinak a v jiném věku. Přijďte si poslechnout, jak značka VICHY ve spolupráci s mediální agenturou Wavemaker našli způsob, jak rozpoznat v jakém stádiu boji s vráskami se konkrétní uživatelka nachází, a nabídnout jí tak to nejlepší řešení. Jeho správnost potvrzují doměřením výkonu jak v metrikách mediálních, tak prodejních.
Natália působí jako Product Manager značky Vichy ve společnosti L’Oréal téměř 4 roky. V této pozici se soustředí na strategický rozvoj produktových řad, zejména v oblasti péče o vlasy, kde značka Dercos, doporučovaná dermatology po celém světě, zaujímá významné postavení. Kromě toho se specializuje na hydrataci pleti, s důrazem na populární řadu Minéral 89.
Natália také působila jako koordinátor klíčových marketingových aktivit pro značky La Roche-Posay a CeraVe, kde zajišťovala podporu pro hladký průběh kampaní a růst těchto značek.
Ve své práci se zaměřuje na analýzu trhu, tvorbu strategií a vedení marketingových kampaní. Má zkušenosti s uváděním nových produktů na trh a správou rozpočtů, přičemž klade důraz na efektivitu a dosažení optimálních výsledků.
Honza je momentálně vedoucím strategického týmu a digitálních médií v agentuře Wavemaker, kde se podílí na strategickém směřování klientů jako jsou L’Oréal a Česká spořitelna. Je také odpovědný za rozpoznávání a přínos inovací, přičemž nejnovější z nich, na kterou se jeho tým nejvíce soustředí, je tzv. addressability. Díky tomuto úsilí si může Wavemaker v České republice přivlastnit tuto inovaci. Během více než 15 let v digitálním světě působil Honza od publisherského domu (Atlas/Centrum.cz) přes agenturu Fragile a následně stranu klienta a mezinárodní zkušenost v Liberty Global (u nás známo jako UPC).