Může to přijít dřív, než si myslíte. Vaši nejvěrnější – zákazníci a fanoušci, do kterých jste v posledních letech investovali – se obrátí proti vám. A spolu s nimi také celkové veřejné mínění, které formují tradiční média.
Stačí málo: neopatrný příspěvek na sociálních sítích, nešťastné prohlášení do médií, nepovedená akce. Anebo rozsáhlejší problémy, které svírají celou značku a které přesáhly únosnou mezi.
Proč stále tolik osobností a značek nechápe dynamiku mediálního prostoru? Co jsou klíčové kroky, kterých se držet, abyste z krize ideálně vyšli posílení a média i komunita zůstaly stát na vaší straně?
František startoval v publicistickém magazínu, jako šéfredaktor vedl odborný titul Marketing Journal, pracoval v komunikačních, brandových a PR agenturách. V roce 2013 pak spoluzaložil public relations agenturu FYI Prague s misí "dělat PR pořádně". Jeho agentura je partnerem pro významné lokální i globální značky jako T-Mobile, Uber, Allegro nebo Knihobot. Specializuje se na krizovou komunikaci a special affairs, je tiskovým mluvčím online supermarketu Košík.cz a digitální realitní služby Bezrealitky a ředitelem Asociace moderně komunikujících samospráv.