Vyhrát Survivor se českým influencerům nepoštěstí mockrát za rok. Dokonce ani mockrát za život. A pronajmout a virtuálně vyprodat prázdnou O2 arénu už vůbec ne. Mikýř a jeho tým mají za sebou perné jaro, během kterého se ale celá republika náramně bavila. Co si z toho odnesli? Kolik peněz? A co s nimi udělali? Unikátní case study jedné velké crossmediální kampaně!
Tak trochu švýcarský nožík marketingu. V začátcích se věnoval PPC reklamám a díky zkušenostem s natáčením, střihem a grafikou přišel do nově vzniklé MALL.TV jako posila social týmu a posléze se stal jejím marketingovým manažerem. Podílel se na vzniku pořadu Mikýřova úžasná pouť internetem. Pomáhal Českému olympijskému týmu při komunikaci her v Tokiu, Pekingu a Paříži. Byl součástí digitálního týmu v kampani Danuše Nerudové a v současné době s Vilémem Fraňkem tvoří core tým kolem Martina Mikysky a jeho úžasnou poutí vším možným.
Při studiu Lékařské fakulty v Plzni přičuchl k marketingu skrze komunikaci nově vznikající univerzitní hokejové ligy. Následně začal poznávat digitální svět v internetové televizi Stream.cz a po několika letech skončil až prací na digitální komunikaci NHL. Při tom stál u zrodu internetové televize MALL.TV (dnes fameplay.tv), ve které zastával roli marketingového ředitele. Podílel se také na vzniku pořadu Mikýřova úžasná pouť internetem nebo magazínu pro Generaci Z heyfomo.cz. Řídil digitální tým v prezidentské kampani Danuše Nerudové. V současné době tvoří společně s Honzou Cónem základ týmu kolem Martina Mikysky a jeho úžasné pouti českým showbusinessem.