Salesforce Data Cloud umožňuje shromažďovat a analyzovat data o zákaznících v reálném čase. Ukážeme si, jak tato data mohou být využívána k vytváření vysoce personalizovaných mediálních kampaní. Diskutovat budeme také o tom, jak firmy pomocí Data Cloud zlepšují cílení reklam, optimalizují obsah a zvyšují návratnost investic do médií. Ukážeme si konkrétní příklady a praktické ukázky efektivního využití tohoto nástroje v digitálním marketingu.
Kristýna působí jako Engagement Lead ve společnosti FLO CX, kde se specializuje na zákaznickou zkušenost, digitální transformace a implementaci Salesforce i ostatnich marketingovych technologií. Má bohaté zkušenosti s vedením marketingových a CRM projektů pro prestižní značky, jako jsou Daimler, Stellantis, Pfizer, Novartis, ale i pro další významné značky. Během své 11leté kariéry v zahraničí, konkrétně v Austrálii a Anglii, vedla obchodní oddělení pro vzdělávací sektor v Austrálii a pracovala na významných projektech, včetně projektu pro British American Tobacco ve spolupráci s PwC. Aktivně se podílí na organizaci akcí, jako je česká Salesforce konference CzechDreamin, a zároveň je spoluorganizatorkou Salesforce Marketer Group v Praze. Kristýna se zaměřuje na vytváření inovativních digitálních strategií a podporu firem při transformaci jejich vztahu se zákazníky.
Tereza Vavroušková je Regionální Digital Director pro společnost Salesforce. Má za sebou práci z consultingu, enterprise sales i customer success v oblastech customer experience a technologií i ve společnostech Oracle a Microsoft. Zároveň má za sebou zkušenosti z redakcí z hudební žurnalistiky a mediálního prostředí. Ve společnosti Salesforce se stará o řešení zaměřená na data, marketingovou automatizaci či loyalty programy a pomáhá rozvíjet digitalizaci českého trhu.