Média, značky i tvůrci obsahu musejí neustále čelit všem změnám, které nejen v online prostředí přicházejí. Ať už to jsou nové platformy, sociální sítě nebo technologie jako umělá inteligence, které ze dne na den mění pravidla hry. To přináší nové výzvy pro mediální domy, marketingová oddělení firem i samotné tvůrce obsahu. Vítězem bude jako vždy ten, kdo přijde s nejlepším obsahem pro své uživatele i zákazníky a zároveň i s životaschopným obchodním modelem.
Na dalším ročníku konference Czech Internet Forum představíme opět novinky a trendy ze světa médií a digitálního marketingu, nové mediální projekty, čerstvá data z trhu i změny v legislativě. Zaměříme se také na tvorbu, distribuci a monetizaci obsahu, inovativní využití nových technologií, novinky na sociálních sítích, v reklamě i mediálním plánování. Buďte u toho s námi a získejte informační náskok!
Blíží se další ročník Czech Internet Fora a my hledáme přednášející, díky kterým bude ještě lepší než ten minulý. Možná potřebujeme právě vás a ještě o tom nevíme. Vítány jsou případové studie, success stories i fuckupy, konkrétní čísla a výsledky. Jako přednášející se můžete přihlásit do 10. června 2024.
Stačí vyplnit jednoduchý formulář.
Stanice: Strašnická
Linkou A
Zastávka: Solidarita
Linkou 16, 7