Peter Lelovič se rozhodl zbořit pár mýtů, které u nás panují kolem seniorů. V USA jsou přitom stále výrazněji za nejperspektivnější skupinu uživatelů považováni "Baby Boomers", ročníky 1946-1964. A co u nás? Získáte informaci přímo od zdroje. Kromě statistik o významu celé skupiny, psychologických studií o okrajovosti jejich demence a nejčastějších bariér jejich připojování k internetu vše doloží osobním příkladem: "V době konference budu deset dní čerstvý "senior".
Mgr. Peter Lelovič je magistrem psychologie masových komunikací a reklamy. Svou kariéru začal těsně po revoluci v reklamním průmyslu. Prošel všemi stupni tvorby reklamy – od textaře až po řízení mezinárodní agentury. Začal klasickými médii, ale již v druhé polovině devadesátých let se začal profesně zabývat internetem. Posledních 8 let působí jako konzultant v marketingu a v oblasti User Experience.