Jak se v České republice prodávají e-knihy a dá se na nich vydělat? Co je třeba k tomu, abyste vytvořili e-bestseller? Jak se získávají práva, připravují formáty, jak se e-knihy propagují a co všechno máme před sebou? Zkušenosti, čísla, vize i přešlapy nakladatelství Kniha Zlín, které pravidelně vládne žebříčku prodejů e-knih v ČR z úst nejpopulárnější knihovnice českého internetu a jedné z největších hvězd letošní konferenční sezóny.
Olga vystudovala v Brně Informační studia a knihovnictví a již během studií působila v oblasti online marketingu v rámci skupiny Guerrilla Readers a realizovala řadu projektů na podporu čtenářství. Přes 4 roky působila v Knihovně UTB jako marketingový specialista, lektor informačního vzdělávání a projektový manažer. Mimo svou knihovnickou práci podnikala v oblasti social media marketingu se zaměřením zejména na knižní trh (dlouhodobá spolupráce např. s nakladatelství Kniha Zlín). Aktuálně se stará o online marketing knihkupecké sítě Neoluxor a učí na univerzitě v Brně a ve Zlíně.