Tak fungují celebrity v reklamě, nebo jak? A co další laciné reklamní triky? Dá se kampaň opravdu přenést na web? A jaká reklama na webu funguje, pokud vůbec? Jaký je smysl života, pokud to není 42? Dozvíte se od jednoho z nejslavnějších českých marketérů, který je podepsán pod reklamami s dvojicí Kotek/Pavlásek, Chuckem Norrisem i falešnými soby.
Martin je podepsán pod reklamami s Chuckem Norrisem i čivavou a Petrem Čtvrtníčkem. Je také autorem bestselleru o korporátních krysách Černý Petr - Jak udělat kariéru. Od roku 2001 působil u Oskara a českého Vodafonu, později řídil komunikaci Vodafonu v Turecku a Maďarsku. V létě 2010 se vrátil domů jako ředitel marketingové komunikace v T-Mobile Czech Republic. Je absolventem pražské VŠE. Vše podstatné o něm najdete na www.martinjaros.cz.