Ve věku internetu si dovolili vsadit na papír. Forbes Česko vstoupil na trh v listopadu loňského roku a má za sebou velmi úspěšný start. Takový, jaký nikdo v časech obecného poklesu zájmu o tištěná média nepředpokládal. Jak a proč se to povedlo? Dozvíte se přímo od šéfredaktora nejvýraznější novinky mezi tištěnými médii poslední doby.
Petr uvedl Forbes na český trh v listopadu 2011. V českých médiích pracuje dvacet let, od roku 2005 až do roku 2011 vedl jako šéfredaktor Hospodářské noviny. Předtím pracoval jako šéf ekonomické rubriky MF DNES a jako zástupce šéfredaktora. Deset let moderoval politickou televizní diskusi Nedělní partie, tři roky rozhlasový pořad Pressclub, pracoval pro rakouskou tiskovou agenturu APA. Vystudoval VŠE, absolvoval studijní pobyt na Oxford University, Green College a roční studium na Johannes Kepler Universitat Linz. Získal cenu Guvernéra České národní banky.