Jak se změnilo uživatelské chování pod vlivem nových technologií, co s nakupováním na internetu udělaly sociální sítě a kolik lidí nakupuje přes smartphony? Na tyto i další otázky odpoví šéf AdMarket.cz na základě dat a zkušeností srovnávače Heureka.cz, obchodního portálu Aukro.cz a platební brány PayU.
Během své profesní kariéry prošel celou řadou pozic v oblasti internetu. Ve společnosti Actebis Computer zodpovídal za kompletní e-marketingovou podporu vznikajícího internetového obchodu. V roce 2005 jako obchodní a marketingový ředitel v Active 24 s.r.o. vedl integraci nově vzniklých poboček v Polsku, Německu a Rakousku do společnosti včetně implementace globální marketingové strategie a razantního snížení provozních nákladů souvisejícím s přenesením části aktivit firmy do levnějších regionů Evropy. Od roku 2007 se nejprve v Telefónice O2, později v AdMarketu plně věnuje přípravě nových reklamních produktů a obchodu v oblasti mobilní a internetové reklamy. AdMarket je od srpna 2011 součástí Allegro Group CZ.