"Dobrý marketing je jako konverzace. Musíte umět naslouchat svým zákazníkům, porozumět jim a podle toho s nimi komunikovat."
Prezentace vás seznámí s měnící se rolí marketingových ředitelů v době, kdy mohou zákazníci nakupovat po celém světě, vyhledat si jakékoliv informace o firmách, se kterými jednají, a sdílet své názory se stovkami tisíc, ne-li s miliony jiných zákazníků. Dále se dozvíte závěry globální studie marketingových ředitelů od IBM, která byla připravena na základě více než 1700 rozhovorů se CMOs po celém světě.
Jiří Staněk je ředitelem marketingu a komunikace společnosti IBM v České republice, Maďarsku a na Slovensku. Začínal kariéru v devadesátých letech ve společnosti Autodesk. Do IBM přišel v roce 2000 a věnoval se direct marketingu a posléze databázovému marketingu pro oblast regionu Střední a východní Evropy. Později přešel do divize Market Insights, kde působil na seniorních analytických pozicích s odpovědností za Střední a východní Evropu, Blízký východ a Afriku. Je držitelem titulu MBA z University of Warwick a inženýrského titulu z ČVUT.