Také jste si někdy stěžovali na firmu na Facebooku? Dovolávali jste se pomoci na diskuzních fórech? Social care, tedy zákaznická péče na sociálních sítích, je v Česku zatím v plenkách. Seznámíme vás s výsledky exkluzivního výzkumu stavu Social care v ČR a dozvíte se pět praktických pravidel, které by firmy měly dodržovat, aby se vyvarovaly revolty nespokojených zákazníků a poklesu prodejů.
Vít je zakladatel a CEO technologické firmy Brand Embassy, která pomáhá firmám jako Alibaba, Puma, T-Mobile, Vodafone, Samsung, ZOOT a dalším zlepšovat digitální zákaznickou péči a zvyšovat prodeje. Brand Embassy s pobočkami v Praze, Londýně, Dubai, Bostonu a San Franciscu obsluhuje zákazníky ve více než 30 zemích světa na 5 kontinentech. Vítek v minulosti založil a úspěšně prodal jednu firmu a se stylem zavřel druhou. Vystudoval britskou Teesside University, žije mezi Prahou a Kalifornii a třetím rokem se učí trefit do golfového míčku.