Absolventka Sorbonny a specialistka v online marketingu, která dobře zná české prostředí, vás seznámí s tím, jak vypadá trh affiliate marketingu v České republice, jaké jsou nejpoužívanější „reklamní kanály" pro optimalizaci mobilních a internetových kampaní a na reálných příkladech ukáže několik úspěšných i neúspěšných projektů z oblasti e-commerce.
Absolventka Fakulty marketingu a mezinárodního obchodu na pařížské Sorbonně Univerzita. Po studiích Julie odešla do Prahy, kde bydlela dva roky.
Tam působila v oddělení online komunikace a propagace společnosti Francouzsko-české obchodní komory (FČOK). Měla na starosti hlavně časopis FČOK (print a web) a propagaci francouzských regionů u českých podnikatelů.
Po návratu do Francie pracuje ve společnostech, které se specializují na vývoz reklamních výrobků a stará se o jejich online reklamu.
Dneska Julie Tebeka pracuje ve skupině NetAffiliation jako Business Developer pro Česku republiku. Specializovala se na výkonnostní marketing. Pomáhá českým společnostem při optimalizaci jejich online reklamy.