Kdo je dnes na českém internetu typickým inzerentem a jakou část obratu na českém internetu tvoří? Jaký je poměr obratu velkých a malých firem a co nabídnout klientům, kteří mají omezený budget a velké agentury se o ně nezajímají? Co takový klient za své peníze očekává a jakým způsobem svůj marketingový rozpočet vytváří? Bod zlomu: moment, kdy marketingový rozpočet přestává být jen něčím, co je „nice to have“ a na co „musí zbýt peníze“, ale i menší firmy s ním začnou počítat jako s nezbytnou položkou pro získání obchodních výsledků. A pokud malý klient začne správně tímto směrem uvažovat, jaký typ řešení je pro něj na českém trhu k dispozici?
Michal je obchodním a marketingovým ředitelem digitální agentury Sherpas a zároveň má na svědomí řízení a revitalizaci projektu WebTop100. Má za sebou patnáctiletou zkušenost z prostředí digitálního marketingu, kterou získával na obchodních a manažerských pozicích v předních českých online agenturách.