Bylo by možné, že by zadavatel reklamy platil pouze za ty imprese, které oslovily jeho cílovou skupinu? Existuje řešení, díky kterému by se zájmy majitele médií neprojevovaly na úkor zájmů zadavatele reklamy? Cílem je zaměřit se na cílovou skupinu, vyvarovat se rizika spojeného se špatným zacílením a navrhnout takové řešení, které bude výhodné pro všechny zúčastněné strany.
Tamás Ács absolvoval obor ekonomie na Szolnok College, studia dokončil v roce 2005. Ve stejném roce začal pracovat pro společnost Gemius Hungary, která na maďarském trhu poskytuje oficiální výzkum měření návštěvnosti internetu gemius/Ipsos Audience a nejpoužívanější nástroj pro správu a monitorování online reklamních kampaní gemiusDirectEffect. Tamás dokázal vybudovat z Gemius Hungary největší společnost v oboru online výzkumu v Maďarsku a je považován za jednoho z nejuznávanějších odborníků v této oblasti na maďarském trhu. Od dubna 2011 má, jako Brand Evangelist, na starosti rozvoj a management produktu gemiusDirectEffect v celé Gemius Group. Od ledna 2012 je zodpovědný za všechny služby společnosti Gemius zaměřené na oblast mediálních agentur.
V regionálním vedení společnosti Procter & Gamble pro střední Evropu zastával 2 roky pozici Demand Forecastera a další 3 roky Junior Brand Managera. Od roku 2008 pracoval jako vedoucí týmu Communications Plannerů a od července 2011 působí na pozici Online Leadera pro region střední Evropy. Mezi jeho hlavní úkoly patří příprava online strategie a vedení projektů na úrovni celé společnosti.