Moderátor
Jan se zaměřuje na produktový marketing a moderování akcí. V současnosti pracuje jako senior product marketing manager ve společnosti Gen Digital, kde spravuje portfolio produktů SMB a PC utilit pro značky jako Avast, AVG, Norton a Avira. Od roku 2016 také moderuje a přednáší na ICT konferencích. Před nástupem do Genu pracoval jako PMM ve společnostech Safetica (řešení pro ochranu před únikem citlivých dat a vnitřními hrozbami), Sense4code (software house) a VPGC (ICT distributor). Do IT marketingu se vrátil po osmi letech, kdy pracoval v nejstarším ICT vydavatelství IDG (dnes Internet Info DG) jako šéfredaktor magazínu ChannelWorld.
Digitální transformace přináší mnoho nových úkolů a cílů. Ovšem netýká se pouze SW a HW vybavení, ale základem spolehlivé a efektivní IT technologie je její správné umístění a zabezpečení. Představíme Vám komplexní řešení infrastruktury, která splňuje nejnovější trendy efektivity, modularity a zabezpečení.
Product manager - IT infrastruktura
Více než 20 let zkušeností v B2B IT obchodu. Pracoval jsem na pozicích jako obchodní specialista, obchodní manager, key account manager, vedoucí obchodního teamu nebo product manager. Patřím k oněm věčným IT nadšencům, kteří chtějí neustále zkoušet nové technologie a tím se posouvat dál a dál. Ve společnosti Rittal Czech s.r.o. aktuálně pracuji na pozici product managera se zodpovědností za produkty IT segmentu (racky, IT napájení, IT chlazení, IT security, IT monitoring).
Ukážeme si na příkladech jak využít možnosti současných technologií pro digitalizaci administrativních procesů. Představíme právní rámec dle nařízení eIDAS. Ukážeme celý životní cyklus dokumentu v elektronické podobě. Vznik, komentování, oběh, schvalování, podepisování interní i externí, archivace a skartace. Možnosti různých typů elektronického podpisu, digitálního důvěryhodného archivu apod.
Představíme i možnosti využití datových schránek pro B2B komunikaci s obchodními partnery.
Business konzultant
Ing. Antonín Trunec je expertem na digitální transformaci administrativních procesů v SMB a enterprise společnostech. Více než 10 let pomáhá firmám s přechodem od papírových dokumentů k dokumentům elektronickým. Kariéru v IT začínal v HP, kde se věnoval tiskárnám a spotřebnímu materiálu. Následně byl více než 10 let v Canon ČR, kde měl na starosti partnery, kteří dodávali tisková a dokumentová řešení. V té době si uvědomil, že nechce, aby firmy dokumenty tiskly, ale přinést jim takové řešení, aby byly schopny celý životní cyklus dokumentu realizovat v elektronické podobě.
Digitální transformace se stává nutností a centralizovaná správa všech počítačů je jedním z pilířů digitální transformace. Pro usnadnění správy a zvýšení kybernetické bezpečnosti koncových zařízení je tradiční Virtuální Desktop (VDI) možným řešením, ale většinou je značně náročný na novou infrastrukturu a tím nákladný.
To lze změnit využitím tzv. Hybridního Virtuálního Desktopu, který nabízí vše, co potřebujete. Hybridní Virtuální Desktop spojuje výhody centralizované administrace VDI a výpočetního výkonu klasických stolních počítačů nebo notebooků. Zní to zvláštně? Dost možná, ale představíme Vám řešení, které nevyžaduje masivní serverovou nebo cloudovou infrastrukturu, ale využívá výpočetní výkon stávajících počítačů a umožňuje komplexní monitoring a správu.
Business Development Manager
Během posledních 10 let pracoval pro jednoho z mobilních operátorů v ČR, na pozicích souvisejících s rozvojem ICT služeb u klíčových zákazníků. Podílel se na projektech od desktopové nebo serverové virtualizace až po řešení pro Průmysl 4.0. Nyní je součástí francouzské vývojářské IT společnosti skupiny WISPER a nyní rozvíjí obchodní aktivity produktu pro bezserverovou virtualizaci a centralizovanou správu stolních počítačů a notebooků ceBox a komunikační platformu XiVO v rámci České republiky, Slovenska a Polska.
Umělá inteligence je novým trendem, o kterém se poslední měsíce mluví hlavně na sociálních sítích. „Socky“ se hemží vtipnými ukázkami z výsledků s chatbotem, který generuje básničky a jiné vtipné texty. Víte ale, že podobné nástroje se už dnes dají využít k výraznému zefektivnění procesů ve vaší společnosti?
Co když zvládnete interní směrnice nebo třeba inzerát na nového kandidáta napsat za 1/10 času a v lepší kvalitě, než když to budete psát sami? Nebo co si nechat umělou inteligencí sestavit automatizaci, která bude rutinní činnosti dělat za vás? Nebo třeba navrhnout design prezentace, který jen doladíte a máte hotovo?
V této přednášce vám ukážeme konkrétní příklady, kde vám může umělá inteligence ušetřit hodiny času měsíčně. Zároveň se podíváme na to, jak se jako společnost musíme na tento trend připravit.
Dozvíte se:
- Co je dnes vlastně AI?
- V jakých oblastech už dnes může AI pomoci každému
- Reálné ukázky
- Digitální mindset a jak souvisí s AI
- Jak se na to jako společnost máme připravit
CEO
Je expertem a lektorem digitálních dovedností. Pod hlavičkou společnosti Digiskills připravuje vzdělávací programy a zavádění digitálních technologií do největších českých firem. Spolupracuje s firmami jako ŠKODA AUTO a.s., ČSOB, SUEZ, innogy, GasNet a další. Je zodpovědný za adopční program Office 365 ve ŠKODA Auto a.s. pro 20 000 zaměstnanců. Sám je nadšencem do osobního rozvoje a moderních technologií. Věří, že pokud se technologie používají správně, mohou ušetřit mnoho času a zlepšit kvalitu života. Jeho vášní je předávat lidem zkušenosti a tlumočit je do "lidské řeči". V současné době zastává roli CEO.
Digitální transformace společnosti není jen technologická změna. Je to především o lidech a o změně chování společnosti nebo o nové organizační struktuře. IT a technologie jsou velice důležité, ale nákup nových technologií vám nezařídí digitální transformaci vaší společnosti. Co všechno je potřeba brát v potaz, když se pustíte do digitální transformace, co jsou největší rizika a signály neúspěchu a jak naopak na úspěšnou změnu? To se dozvíte v přednášce Jiřího Macha.
CEO & Founder
Absolvent Matematicko-fyzikální fakulty Univerzity Karlovy v Praze. První zkušenosti sbíral u dodavatele IT řešení GEM systems a Profinit. V roce 2016 se rozhodl založit vlastní firmu Enehano Solutions, která pomáhá firmám s digitální transformací. Dnes jako CEO stojí v čele firmy o 100 Salesforce nadšencích a ročním obratem přes 130 milionů Kč.
Podíváme se společně, jak se na digitální dokumenty dívá soudní praxe. Projdeme si nejčastější chyby společností při digitální transformaci a kdy ji společnosti nastavily tak, že nepřežila pohled soudů. Soustředíme se na správné auditní stopy a necháme se též inspirovat zahraničím.
Partner
Partner pražské kanceláře Dentons, působí jako vedoucí Sekce práva ICT na Právnické fakultě Univerzity Karlovy v Praze a garant výuky právních předmětů na Fakultě informačních technologií ČVUT. Ve své praxi se zaměřuje zejména na řešení sporů, obchodní právo a IT právo. V rámci IT práva se specializuje zejména na strukturování komplexních projektů, akvizic IT společností, softwarové právo, otázky elektronické kontraktace, odpovědnosti na internetu, ochrany osobních údajů a právní úpravu on-line marketingu. V roce 2017 získal ocenění Právník roku v oblasti práva informačních a komunikačních technologií. Digitalizaci procesů se v advokátní praxi věnoval například pro retailové, či bankovní klienty.
Představíme vám dotační tituly v oblasti digitalizace, které čekají podnikatele v roce 2023. Účastníci se dozvědí, jak připravit kvalitní žádost o dotaci a na co si dát pozor nejen při jejím podání, ale i po schválení. Zaměříme se také na ukázky realizovaných projektů našich klientů z praxe. Přednáška poskytne užitečné informace a tipy pro podnikatele, kteří chtějí využít digitalizaci pro zlepšení svého podnikání.
Project team manager
Mgr. Marek Vaculík, Ph.D. jako garant dotačních programů má za sebou 15 let praxe s přípravou a vedením výzkumných a vývojových projektů zaměřených na oblast IT a digitalizace. Připravil více než 100 úspěšných dotačních projektů. Pro firmy a veřejné subjekty získal více jak 1 miliardu Kč.