Tato akce již proběhla. Další akce FIN (R)Evoluce 2025 se koná 27. 2. 2025.

Přednášející

Moderátor

Dalibor Z. Chvátal

Dalibor Z. Chvátal se po ukončení strojírenského studia postupně začal věnovat oblasti osobních financí a bankovnictví. Působil v dopravě, pojišťovnictví a v majetkoprávních oblastech. Od poloviny roku 2005 vedl finanční server FinExpert a jako zástupce šéfredaktora zároveň časopis Osobní finance. Je autorem řady článků a publikací o platebních kartách a osobních financích. Od roku 2007 je šéfredaktorem serveru Měšec.cz.

Přednášející

Pavel Bašta

Pavel Bašta pracuje jako team leader a bezpečnostní analytik ve sdružení CZ.NIC, kde má na starosti provoz a rozvoj národního bezpečnostního týmu CSIRT.CZ i interního bezpečnostního týmu CZ.NIC-CSIRT. Kromě toho bezpečnost také příležitostně školí a je autorem řady článků, včetně seriálu Postřehy z bezpečnosti na serveru root.cz.

Michal Bilka

Michal Bilka ve Slevomatu vybudoval a řídí tým mobilních vývojářů. Hlavním úkolem týmu je vývoj zákaznické a partnerské aplikace Slevomatu a aplikace Hele. Před nástupem do slevového portálu působil v pražské reklamní agentuře Comunica, kde měl na starosti rozvoj digitálního oddělení. Také pracoval ve vydavatelství MAFRA, kde působil jako manažer pro strategický rozvoj. Měl odpovědnost za vývoj mobilních aplikací, digitální portál pro novinové tituly MF DNES a LN či strategie pro využití sociálních sítí. Před tím sbíral zkušenosti v internetové agentuře Symbio Digital.

David Brendl

David Brendl je zodpovědný za inovace ve společnosti Visa. Ve společnosti Visa zastřešil například první evropský NFC SIM centric pilotní projekt v Evropě na GSMA výstavě v Barceloně v roce 2010, následně první komerční spuštění mobilních bezkontaktních plateb na Slovensku v květnu 2012 a první komerční spuštění NFC mobilních plateb v ČR v srpnu 2012. Minulý rok zastřešil komerční spuštění mobilních bezkontaktních plateb ČSOB a Komerční banky a v současnosti zajišťuje plnou digitalizaci českého, slovenského a maďarského trhu.

Dříve pracoval ve společnosti O2 CZ, kde uvedl NFC technologii jako concept a realizoval např. vůbec první NFC pilotní projekt v ČR na O2 Sázava Festu nebo pilotní projekt NFC Plzeňské karty.

Michal Čarný

Před nástupem do Mastercard působil Michal Čarný pět let ve společnosti Roland Berger Strategy Consultants, kde jako Senior Consultant vedl poradenské projekty se zaměřením na finanční služby (retailové bankovnictví, pojišťovnictví, korporátní a investiční bankovnictví) a na telekomunikační sektor. Dříve také působil v pojišťovně DIRECT a v KPMG Czech Republic. V současnosti Michal pracuje v Mastercard na pozici Business Development Manager pro CZ, SK a AT. Je zodpovědný za přípravu a realizaci prodejní strategie pro spotřebitelské produkty, využívání služeb s přidanou hodnotou a také za rozvoj netradičních vydavatelů a prodejních kanálů. 

Michal vystudoval London School of Economics and Political Science v Londýně a University of Chicago. Byl předsedou české delegace a výboru pro vnitřní záležitosti v Evropském parlamentu mládeže a prezidentem evropské studentské asociace na univerzitě v Chicagu.  

Ve volném čase rád sportuje. Věnuje se horské turistice nebo jízdě na koloběžce. Hraje aktivně squash a golf.

Miroslav Exner

Od roku 1994 se podílel na vstupu obchodního řetězce Globus na český trh a 19 let zde pracoval na pozici CIO. Byl u otevření historicky prvního hypermarketu v ČR a vedle řízení IT se věnoval zavádění inovativních retailových technologií. Podílel se na projektech elektronických plateb a na prvním uvedení samoobslužného skenování Scan&Go v Česku. Nyní pracuje jako samostatný konzultant, zejména pro společnosti Globus a Mastercard. Je členem boardu GS1 CZ.

Lukáš Hurych

Lukáš v 18 letech spoluzaložil abdoc.net a byl u toho, když se z webového studia stal úspěšný tvůrce nástrojů pro webové vývojáře madebysource.com. Možná znáte jejich první produkt CSS Hat. Před rokem se dal dohromady s klauny z Miton.cz (Slevomat.cz, Heuréka.cz, Bonami.cz a další) a začal pracovat na projektu Twisto.cz, kde má na starosti produkt a marketing.

Zdeněk Pechal

Oblasti zavádění a rozvoje inovativních služeb se věnuje přes 20 let. První praktické zkušenosti získal v Investiční a poštovní bance při zavádění čipových karet pro služby Poštovní spořitelny. Během působení v OMV byl u zahájení vydávání OMV karet v České republice a na pozici Head of card business line vybudoval samostatnou divizi firmy. Za rozvoj služeb s přidanou hodnotou pro obchodníky, jako je například vydávání dárkových karet či dobíjení kreditu mobilních telefonů na platebních terminálech, zodpovídal na pozici Obchodního ředitele pro nebankovní instituce v Global Payments Europe.

Ve společnosti Your system 5 let řídil divizi zaměřenou na dodávku produktů a služeb čerpacím stanicím a spolupráce s firmou Globus směrem k možným inovacím samoobslužného prodeje na čerpacích stanicích dala impuls k jeho současnému působení jako business consultant.

Lucie Šoulejová

Ve společnosti Tesco pracuje více než 13 let. S věrnostním programem Clubcard má dlouholeté zkušenosti, podílela se na jeho spuštění v České republice. Zároveň 2 roky působila v britské centrále Tesco, kde pracovala jako Clubcard konzultant pro celý svět. V současnosti zastává pozici Personalization & member benefits manager pro střední Evropu. Má na starosti strategii a operativu Clubcard v rámci personalizace a digitálních nabídek.

Martin Vurm

Martin má více jak 15 let zkušeností v oblasti bankovnictví a telekomunikací. Účastnil se celé řady strategicky orientovaných projektů v regionu střední a východní Evropy. Martin působí v PwC jako Senior Manager a primárně se věnuje řízení projektů a programů, optimalizaci provozu a strategie. Martin získal magisterský titul na Vysoké Škole Ekonomické v Praze, a absolvoval MBA na univerzitě DePaul v Chicagu.

Tomáš Zdražil

Vystudoval jsem Fakultu multimediálních komunikací na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Již v průběhu studia jsem se věnoval různým projektům zaměřeným na marketingovou komunikaci v médiích. Po ukončení studia v roce 2004 jsem nastoupil na marketingové oddělení DHL Express, které jsem od roku 2007 vedl. Kromě marketingu samotného jsem byl zodpovědný za interní a externí komunikaci, PR a projekty zaměřené na SME zákazníky a na budování firemní kultury mezi zaměstnanci. V září 2016 jsem nastoupil do FinTech Startupu, do společnosti BudgetBakers, kde mám na starost produkt Wallet, což znamená zejména B2C digitální a online marketing a PR.