Šéfredaktor serveru Měšec.cz
Dalibor Z. Chvátal se po ukončení strojírenského studia postupně začal věnovat oblasti osobních financí a bankovnictví. Působil v dopravě, pojišťovnictví a v majetkoprávních oblastech. Od poloviny roku 2005 vedl finanční server FinExpert a jako zástupce šéfredaktora zároveň časopis Osobní finance. Je autorem řady článků a publikací o platebních kartách a osobních financích. Od roku 2007 je šéfredaktorem serveru Měšec.cz.
Seznámení s technologickými inovacemi, které mění trh s finančními službami. Přehled regulací, které zjednoduší platební styk a vytvoří prostor pro nové typy služeb. Příklady úspěšných FinTech v Evropě.
Senior Manager - FS Advisory
Martin má více jak 15 let zkušeností v oblasti bankovnictví a telekomunikací. Účastnil se celé řady strategicky orientovaných projektů v regionu střední a východní Evropy. Martin působí v PwC jako Senior Manager a primárně se věnuje řízení projektů a programů, optimalizaci provozu a strategie. Martin získal magisterský titul na Vysoké Škole Ekonomické v Praze, a absolvoval MBA na univerzitě DePaul v Chicagu.
ČR je na špici v bezkontaktních platbách, ale stále na mnoha místech kartou anebo mobilem nezaplatíme. Jak se změní prostředí platebních systémů v nejbližších letech z pohledu držitelů karet a obchodníků.
Manažer pro inovace
Visa Europe Services Inc., organizační složka
David Brendl je zodpovědný za inovace ve společnosti Visa. Ve společnosti Visa zastřešil například první evropský NFC SIM centric pilotní projekt v Evropě na GSMA výstavě v Barceloně v roce 2010, následně první komerční spuštění mobilních bezkontaktních plateb na Slovensku v květnu 2012 a první komerční spuštění NFC mobilních plateb v ČR v srpnu 2012. Minulý rok zastřešil komerční spuštění mobilních bezkontaktních plateb ČSOB a Komerční banky a v současnosti zajišťuje plnou digitalizaci českého, slovenského a maďarského trhu.
Dříve pracoval ve společnosti O2 CZ, kde uvedl NFC technologii jako concept a realizoval např. vůbec první NFC pilotní projekt v ČR na O2 Sázava Festu nebo pilotní projekt NFC Plzeňské karty.
Všechny každodenní platby na jedno kliknutí i bez banky – od nákupů v e-shopech až po platbu vyúčtování od operátora. Je možné provozovat jednoduché online služby, které šetří čas a stres i přes náročné požadavky regulací a legislativy? A jak se bude dále vyvíjet FinTech trh u nás i v zahraničí?
Product & Marketing Director
Lukáš v 18 letech spoluzaložil abdoc.net a byl u toho, když se z webového studia stal úspěšný tvůrce nástrojů pro webové vývojáře madebysource.com. Možná znáte jejich první produkt CSS Hat. Před rokem se dal dohromady s klauny z Miton.cz (Slevomat.cz, Heuréka.cz, Bonami.cz a další) a začal pracovat na projektu Twisto.cz, kde má na starosti produkt a marketing.
Jsou lidé, kteří si zapisují každou vydanou korunu a jsou jiní, kteří si své peníze hlídají intuitivně. Obě tyto skupiny mohou mít užitek z moderních nástrojů na správu osobních financí, jako je Wallet. To důležité je, jak se získanými informacemi naloží, aby mohli žít bohatý a bezstarostný život.
Marketing Director
Vystudoval jsem Fakultu multimediálních komunikací na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Již v průběhu studia jsem se věnoval různým projektům zaměřeným na marketingovou komunikaci v médiích. Po ukončení studia v roce 2004 jsem nastoupil na marketingové oddělení DHL Express, které jsem od roku 2007 vedl. Kromě marketingu samotného jsem byl zodpovědný za interní a externí komunikaci, PR a projekty zaměřené na SME zákazníky a na budování firemní kultury mezi zaměstnanci. V září 2016 jsem nastoupil do FinTech Startupu, do společnosti BudgetBakers, kde mám na starost produkt Wallet, což znamená zejména B2C digitální a online marketing a PR.
Budoucnost slevových programů je bez kartiček. Spotřebitelé nechtějí hledat, se kterou kartou kde ušetří, chtějí prostě ušetřit. Žádné vouchery, žádné papírové kupóny, žádné plastové karty. Slevy a bonusy se připíšou automaticky - digitálně.
Business Development Manager Czech Republic, Slovakia, Austria
Před nástupem do Mastercard působil Michal Čarný pět let ve společnosti Roland Berger Strategy Consultants, kde jako Senior Consultant vedl poradenské projekty se zaměřením na finanční služby (retailové bankovnictví, pojišťovnictví, korporátní a investiční bankovnictví) a na telekomunikační sektor. Dříve také působil v pojišťovně DIRECT a v KPMG Czech Republic. V současnosti Michal pracuje v Mastercard na pozici Business Development Manager pro CZ, SK a AT. Je zodpovědný za přípravu a realizaci prodejní strategie pro spotřebitelské produkty, využívání služeb s přidanou hodnotou a také za rozvoj netradičních vydavatelů a prodejních kanálů.
Michal vystudoval London School of Economics and Political Science v Londýně a University of Chicago. Byl předsedou české delegace a výboru pro vnitřní záležitosti v Evropském parlamentu mládeže a prezidentem evropské studentské asociace na univerzitě v Chicagu.
Ve volném čase rád sportuje. Věnuje se horské turistice nebo jízdě na koloběžce. Hraje aktivně squash a golf.
Jak funguje jeden z nejvýznamnějších věrnostních programů? Jak jsou spokojení majitelé a jejich zákazníci? Jak funguje propojení s dalšími službami a digitálními kanály. Pohled do nitra známé klubové značky Tesco Clubcard.
CE Clubcard Personalization and Member Benefits Manager
Ve společnosti Tesco pracuje více než 13 let. S věrnostním programem Clubcard má dlouholeté zkušenosti, podílela se na jeho spuštění v České republice. Zároveň 2 roky působila v britské centrále Tesco, kde pracovala jako Clubcard konzultant pro celý svět. V současnosti zastává pozici Personalization & member benefits manager pro střední Evropu. Má na starosti strategii a operativu Clubcard v rámci personalizace a digitálních nabídek.
Hledali jsme cesty, jak lidem umožnit s mobilem v ruce novou digitální zkušenost pro každodenní nakupovací potřeby. S mobilem lze dnes ovládat technologie čerpacích stanic i platby.
Partner
Od roku 1994 se podílel na vstupu obchodního řetězce Globus na český trh a 19 let zde pracoval na pozici CIO. Byl u otevření historicky prvního hypermarketu v ČR a vedle řízení IT se věnoval zavádění inovativních retailových technologií. Podílel se na projektech elektronických plateb a na prvním uvedení samoobslužného skenování Scan&Go v Česku. Nyní pracuje jako samostatný konzultant, zejména pro společnosti Globus a Mastercard. Je členem boardu GS1 CZ.
Business konzultant
Oblasti zavádění a rozvoje inovativních služeb se věnuje přes 20 let. První praktické zkušenosti získal v Investiční a poštovní bance při zavádění čipových karet pro služby Poštovní spořitelny. Během působení v OMV byl u zahájení vydávání OMV karet v České republice a na pozici Head of card business line vybudoval samostatnou divizi firmy. Za rozvoj služeb s přidanou hodnotou pro obchodníky, jako je například vydávání dárkových karet či dobíjení kreditu mobilních telefonů na platebních terminálech, zodpovídal na pozici Obchodního ředitele pro nebankovní instituce v Global Payments Europe.
Ve společnosti Your system 5 let řídil divizi zaměřenou na dodávku produktů a služeb čerpacím stanicím a spolupráce s firmou Globus směrem k možným inovacím samoobslužného prodeje na čerpacích stanicích dala impuls k jeho současnému působení jako business consultant.
S jakými nejčastějšími útoky a podvody se můžeme na internetu potkat? Na to nám pomohou odpovědět praktické zkušenosti národního bezpečnostního týmu CSIRT.CZ. Ten se setkává s phishingovými útoky, s najímáním bílých koní, ale také s dalšími způsoby podvodníků, kteří se snaží dostat k penězům s využitím výpočetní techniky a Internetu. Řekneme si také, co pro zlepšení bezpečnosti dělá CSIRT.CZ a co pro ni mohou udělat sami koncoví uživatelé a firmy.
Bezpečnostní analytik a team leader
Pavel Bašta pracuje jako team leader a bezpečnostní analytik ve sdružení CZ.NIC, kde má na starosti provoz a rozvoj národního bezpečnostního týmu CSIRT.CZ i interního bezpečnostního týmu CZ.NIC-CSIRT. Kromě toho bezpečnost také příležitostně školí a je autorem řady článků, včetně seriálu Postřehy z bezpečnosti na serveru root.cz.
Po uložení údajů se dá platit už vždy jen jedním kliknutím, bez nutnosti opakovaného zadání čísla karty. Uživatelský zážitek při placení má své výhody především na mobilních zařízeních, kde je obzvlášť nepohodlné hledat kartu a opakovaně vyplňovat všechny údaje. Máme pro vás konkrétní data.
Vedoucí mobilního týmu
Michal Bilka ve Slevomatu vybudoval a řídí tým mobilních vývojářů. Hlavním úkolem týmu je vývoj zákaznické a partnerské aplikace Slevomatu a aplikace Hele. Před nástupem do slevového portálu působil v pražské reklamní agentuře Comunica, kde měl na starosti rozvoj digitálního oddělení. Také pracoval ve vydavatelství MAFRA, kde působil jako manažer pro strategický rozvoj. Měl odpovědnost za vývoj mobilních aplikací, digitální portál pro novinové tituly MF DNES a LN či strategie pro využití sociálních sítí. Před tím sbíral zkušenosti v internetové agentuře Symbio Digital.