Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátor

David Beška

David se v oblasti internetu a digitálního marketingu pohybuje už přes 15 let. Šest let vedl digitální divizi finského vydavatelství Sanoma Media, má zkušenosti z agenturního prostředí a v posledních letech se věnuje výkonnostnímu marketingu v segmentu ecommerce.

Přednášející

Kamil Demuth

Touha pracovat na věcech, které mají hlubší smysl přivedla Kamila v létě 2017 k založení online farmářského trhu Scuk.cz. Posláním Scuk.cz je udržitelné nakupování bez plýtvání, od lokálních farmářů a výrobců, s maximálním ohledem na životní prostředí i welfare zvířat. Zkušenosti Kamil před založením Scuk.cz sbíral například jako marketingový ředitel v Heureka.cz a CZC.cz nebo jako manažer v investiční skupině Miton. Kamil věří, že základem pro úspěšné a udržitelné podnikání je spokojený tým, který táhne za jednu mrkev. Téma zdravé firemní kultury postavené na společných hodnotách a společném cíli je jedno z hlavních témat co Kamil při rozvoji Scuk.cz řeší.

Hana Friedlaenderová

Odbornice na výzkumy z oblasti médií, nových technologií a životního stylu (nejen) dětí a mládeže. Je spoluautorkou několika knih na tato témata, jako Češi na prahu nového tisíciletí, České děti a mládež jako čtenáři 2017 nebo Marketingový výzkum.

Zdeněk Linc

Absolvent VŠE s vedlejší specializací komerční komunikace. Při škole pracoval v Admarket.cz jako digital media specialist, kde pečoval o široké spektrum klientů. Nyní pracuje ve Slevomatu, kde se stará o firemní profily na Facebooku. V rámci toho je zodpovědný za přibližně 100 milionů reklamních impresí na Facebooku, který Slevomat v ČR vygeneruje. Hlavně zodpovídá za výkon těchto aktivit a jejich dopad na firemní cíle.

Roman Šedivý

Roman je client partner pro CEE region ve společnosti ROI Hunter, která je jediný Facebook Marketing Partner právě v tomto regionu a celkem 1 z 51 partnerů na světě. Jako client partner se stará o strategie Facebook kampaní, jejich nastavení. Zároveň je jeho úkolem pomáhat klientům růst na Facebooku aniž by se snižovalo celkové ROI.

Ondřej Vjaclovský

Ondřej Vjaclovský působí ve společnosti MALL.CZ, kde se stará o e-mailing a jeho development pro zahraniční servisy. V rámci Česka zajišťuje personalizaci a segmentaci mailingu a implementaci nových projektů. Zároveň je projectownerem pro systém Neolane. V prostředí e-commerce se pohybuje téměř 5 let. Řadu zkušeností získal v Aukru, kde se staral o e-mail marketing až do jara 2014.

Radomír Vychodil

Radomír před 9 lety nastoupil do společnosti Seznam.cz a otevřely se mu tak dveře do světa onlinu, pro něj dříve neznámé. V týmu Skliku se od optimalizace PPC kampaní, přes školení posunul až k vedení vlastního týmu. Po 4leté působnosti se rozhodl pro změnu a oblékl zelený dres reklamní agentury H1.cz. Zde jako PPC konzultant spravoval PPC kampaně středních a velkých klientů. Po roce „barva“ zůstává, ale společnost na vizitce mění jméno na Alza.cz. Opět zde zaštiťuje PPC tým a v současnosti se v Alza.cz zabývá především problematikou vyhodnocování online kampaní a tvorbou atribučního modelu.