Sales Director
David se v oblasti internetu a digitálního marketingu pohybuje už přes 15 let. Šest let vedl digitální divizi finského vydavatelství Sanoma Media, má zkušenosti z agenturního prostředí a v posledních letech se věnuje výkonnostnímu marketingu v segmentu ecommerce.
Co nám říkají data monitoringu reklamních investic o tom, jak se mění objem reklamních investic e-shopů a jejich komunikační mix? Jaké komunikační prostředky považují za nejúčinnější e-shopy? Jak reagují na komunikaci e-shopů samotní zákazníci? A jak vůbec měřit efektivitu jednotlivých mediatypů v komunikačním mixu e-shopů? Právě na tato témata bych se ráda zaměřila ve své krátké prezentaci.
Senior Research & Insights Manager
Odbornice na výzkumy z oblasti médií, nových technologií a životního stylu (nejen) dětí a mládeže. Je spoluautorkou několika knih na tato témata, jako Češi na prahu nového tisíciletí, České děti a mládež jako čtenáři 2017 nebo Marketingový výzkum.
Abychom mohli měřit efekt jednotlivých mediatypů, potřebujeme vědět co měřit, abychom věděli co měřit, potřebujeme vědět jaké očekávání máme od jednotlivých mediatypů. V tom nám pomáhá v CZC.cz framework See - Think - Do - (Care)... Jak přesně? Uvidíte :-)
Founder & CEO
Scuk.cz
Touha pracovat na věcech, které mají hlubší smysl přivedla Kamila v létě 2017 k založení online farmářského trhu Scuk.cz. Posláním Scuk.cz je udržitelné nakupování bez plýtvání, od lokálních farmářů a výrobců, s maximálním ohledem na životní prostředí i welfare zvířat. Zkušenosti Kamil před založením Scuk.cz sbíral například jako marketingový ředitel v Heureka.cz a CZC.cz nebo jako manažer v investiční skupině Miton. Kamil věří, že základem pro úspěšné a udržitelné podnikání je spokojený tým, který táhne za jednu mrkev. Téma zdravé firemní kultury postavené na společných hodnotách a společném cíli je jedno z hlavních témat co Kamil při rozvoji Scuk.cz řeší.
Inzerujete pouze na počítačích? Reklama na mobilních zařízeních se Vám nevyplácí? Přemýšleli jste už o mobilní aplikaci pro svůj e-shop? Inzerce na mobilních zařízeních má smysl a rád vám ukážu jaké jsou rozdíly v chování zákazníků a inzerentů v různých částech světa.
Project Manager
Roman je client partner pro CEE region ve společnosti ROI Hunter, která je jediný Facebook Marketing Partner právě v tomto regionu a celkem 1 z 51 partnerů na světě. Jako client partner se stará o strategie Facebook kampaní, jejich nastavení. Zároveň je jeho úkolem pomáhat klientům růst na Facebooku aniž by se snižovalo celkové ROI.
Jste přesvědčeni o efektivitě svých internetových kampaní? Já nikdy nejsem! Stále hledám způsoby, jak si zkazit radost z „výborných“ výsledků. V krátkosti se podíváme na to, jakým způsobem se měnil pohled Alza.cz na vnímání čísel z online reklamních kampaní. Chci ve vás spíše spustit vodopád otázek, než předávat „zaručené návody“ (ty stejně nemáme a dle mě ani neexistují). Zaplavit vás věcmi, které nás pálí, aby vás už třeba tolik „nepálily“. Online reklama bude mít přínos jen tehdy, bude-li dávat smysl všem inzerentům, a to nepůjde do té doby, dokud si nezačneme klást ty správné otázky. Pojďme společně sundat ony „růžové brýle“. Budu velmi potěšen, pokud ve vás probudím alespoň ždibíček zdravé pochybnosti.
Specialista online marketingu
Radomír před 9 lety nastoupil do společnosti Seznam.cz a otevřely se mu tak dveře do světa onlinu, pro něj dříve neznámé. V týmu Skliku se od optimalizace PPC kampaní, přes školení posunul až k vedení vlastního týmu. Po 4leté působnosti se rozhodl pro změnu a oblékl zelený dres reklamní agentury H1.cz. Zde jako PPC konzultant spravoval PPC kampaně středních a velkých klientů. Po roce „barva“ zůstává, ale společnost na vizitce mění jméno na Alza.cz. Opět zde zaštiťuje PPC tým a v současnosti se v Alza.cz zabývá především problematikou vyhodnocování online kampaní a tvorbou atribučního modelu.
V poslední době roste mezi výkonově orientovanými marketéry popularita různých RTB řešení. Jaká jsou ale jejich rizika a na co všechno je třeba myslet při vyhodnocování efektivity kampaní pokud máme více zdrojů návštěv? To vše se dozvíte v mé přednášce.
Absolvent VŠE s vedlejší specializací komerční komunikace. Při škole pracoval v Admarket.cz jako digital media specialist, kde pečoval o široké spektrum klientů. Nyní pracuje ve Slevomatu, kde se stará o firemní profily na Facebooku. V rámci toho je zodpovědný za přibližně 100 milionů reklamních impresí na Facebooku, který Slevomat v ČR vygeneruje. Hlavně zodpovídá za výkon těchto aktivit a jejich dopad na firemní cíle.
Newslettery nejsou jen plošné bombardování uživatelů. V rychlosti se podíváme, jaké druhy e-mailu v MALL.CZ a v zahraničí posíláme, jaký je proces tvorby newsletterů, potažmo jiných e-mailů a jaký nástroj k rozesílce používáme. Ukážu vám, co vše vyhodnocujeme, hlídáme a zohledňujeme při vytváření a posílání e-mailů. A zmíním i něco o tom, co nás trápí nebo trápilo v oblasti mailingu.
E-mail Marketing Specialist
Ondřej Vjaclovský působí ve společnosti MALL.CZ, kde se stará o e-mailing a jeho development pro zahraniční servisy. V rámci Česka zajišťuje personalizaci a segmentaci mailingu a implementaci nových projektů. Zároveň je projectownerem pro systém Neolane. V prostředí e-commerce se pohybuje téměř 5 let. Řadu zkušeností získal v Aukru, kde se staral o e-mail marketing až do jara 2014.