#9years #in #B2B #B2C #online #marketing #ecommerce #ebusiness #obsah #socialnisite #CRM #produktovyvyvoj #Dell #LMC #Tchibo #32 #cestovani #sport #skydiving
Iva má na starosti marketing české sportovní značky LOAP. Vytváří komunikační a obsahovou strategii této značky, zabývá se propojením jejích B2B a B2C aktivit. Dlouhodobě ji baví především strategický a online marketing. Dříve působila jako marketingová specialistka ve společnosti 4home.cz. Vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze. Ve volném čase ráda cestuje, fotí a připravuje vlastní projekt GranulePodLupou.cz.
Na poli e-commerce se pohybuje již 15 let. Řídí jednu z nejúspěšnějších online agentur v ČR a u svých klientů se snaží být první, kdo reaguje na aktuální trendy. Je přesvědčen, že úspěch v ecommerce není jen o tom, přivést na eshop co nejvíce relevantních zákazníků, ale přimět je k tomu, aby nakoupili. A dokud nakupování na mobilu nebude tak jednoduché, jako nákup mobilní aplikace v appstoru, všichni si budou dál lámat hlavu, proč lidi na mobilu nechtějí nakupovat.
Již jedenáctým rokem stojí v čele české pobočky společnosti GLS, jedné z největších evropských sítí pozemní balíkové přepravy. Před tím působil 15 let v managementu firem dodávajících díly pro světové automobilky. „Zajištění vysoké kvality služeb při extrémních nárůstech přepravovaných objemů jsou manažerskou výzvou srovnatelnou s boomem českého automobilového průmyslu v 90. letech a logistika e-shopů se stává vysoce sofistikovaným oborem.