Zakladatel
Zakladatel serveru Tyinternety.cz, spoluzakladatel agentury Brandz Friendz, organizátor konferencí Social Summit a Startup Summit a nadšenec do virálů a memů všeho druhu.
Be Mobile - i jako relativně malý oborový e-shop můžete porazit giganty jako Mall.cz, Kasa.cz. Jak na to vám poradí Radek Sakáč s případovkou o Insportline.cz.
Jednatel
Na poli e-commerce se pohybuje již 15 let. Řídí jednu z nejúspěšnějších online agentur v ČR a u svých klientů se snaží být první, kdo reaguje na aktuální trendy. Je přesvědčen, že úspěch v ecommerce není jen o tom, přivést na eshop co nejvíce relevantních zákazníků, ale přimět je k tomu, aby nakoupili. A dokud nakupování na mobilu nebude tak jednoduché, jako nákup mobilní aplikace v appstoru, všichni si budou dál lámat hlavu, proč lidi na mobilu nechtějí nakupovat.
5 nejčastějších dotazů E-shopů z oblasti přepravy. Kde začít? Na cílové zemi záleží, ale většinu problémů vyřeší zkušený přepravní partner za Vás. Co je podstatné a co je jen „šlehačka na dortu“?
Division Manager
General Logistics Systems Czech Republic
Již jedenáctým rokem stojí v čele české pobočky společnosti GLS, jedné z největších evropských sítí pozemní balíkové přepravy. Před tím působil 15 let v managementu firem dodávajících díly pro světové automobilky. „Zajištění vysoké kvality služeb při extrémních nárůstech přepravovaných objemů jsou manažerskou výzvou srovnatelnou s boomem českého automobilového průmyslu v 90. letech a logistika e-shopů se stává vysoce sofistikovaným oborem.
Myslete jako váš zákazník a nabídněte mu na svém e-shopu to, co ho v danou chvíli zajímá. Přišel se podívat jen ze zvědavosti (See)? Nebo právě přemýšlí o nové bundě na hory (Think)? Už ví přesně, který batoh na své výlety od vás chce (Do)? Má vaši značku rád a je ochotný u vás nakoupit opakovaně (Coddle)? Vaším úkolem je oslovit každého z těchto lidí. A nedělat z nich přitom osla.
Maketing Manager
Iva má na starosti marketing české sportovní značky LOAP. Vytváří komunikační a obsahovou strategii této značky, zabývá se propojením jejích B2B a B2C aktivit. Dlouhodobě ji baví především strategický a online marketing. Dříve působila jako marketingová specialistka ve společnosti 4home.cz. Vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze. Ve volném čase ráda cestuje, fotí a připravuje vlastní projekt GranulePodLupou.cz.
Customer care už dávno není jen telefonní ústředna, ale hub, který kombinuje práci krizového manažera, psychoterapeuta a PR specialisty. V ZOOT vznikla tento rok Social Care inspirovaná světovým gigantem KLM. Na Facebooku nebo Twitteru už dávno neodpovidají social media ninjové, ale zkušení operátoři. Osobní kontakt se z komunikace nevytrácí, protože telefon už dávno není jediné komunikační médium se zákazníkem: stylistka poradí přes Skype, nebo můžete reklamaci vyřídit přes WhatsApp.
Specialista senior Custex
Home Credit
Vytvářet a publikovat digitální obsah se stává standardem marketingové komunikace většiny značek, pro e-Commerce hráče začíná být toto téma dokonce nutností. Jak ale vyhodnocovat takovou investici z pohledu prodejních i neprodejních KPIs?
Digital Marketing Manager
Tchibo Praha, spol. s r.o.
#9years #in #B2B #B2C #online #marketing #ecommerce #ebusiness #obsah #socialnisite #CRM #produktovyvyvoj #Dell #LMC #Tchibo #32 #cestovani #sport #skydiving