Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

Hlavní blok

9:00 - 9:30

Zahájení registrace

Přijďte s předstihem a dejte si s námi ranní kávu!

Logistika

9:30 - 9:35

Zahájení setkání - úvodní slovo

Jana Knížková Jana Knížková

Internet Info

Jana Knížková

Jana Knížková vystudovala učitelství, a poté sociální práce. Nakonec ale zběhla do světa médií. Prošla několika regionálními rádii, kde působila jako moderátorka. V letech 2008 - 2011 působila v regionální televizi TV Prima - R1 Vysočina. Zde působila jako reportérka, moderátorka a produkční zároveň. Od roku 2011 pracuje na rádiu Frekvence 1. Zároveň působí jako redaktorka  pro server Podnikatel.cz. V neposlední řadě se produkčně a moderátorsky podílí na podcastu serveru Podnikatel.cz.

9:40 - 10:10

Komplexní logistika eshopu jako konkurenční výhoda

Poptávka zboží v internetovém prodeji je sezonní záležitostí. Jak efektivně čelit sezónnosti, fixním nákladům,stále se zvyšující konkurenci a získat si konkurenční výhodu? Kvalitní outsourcing logistických služeb, výborný zákaznický servis a přesný přehled a kontrola stavu zásob a objednávek Vám umožní se soustředit pouze na rozvoj nových obchodních možností.

Prezentace bude doplněna o krátkou case study na téma:

Outsourcing logistiky eshopu Škoda Auto a.s. 
Case study představí Ing. Ota Koldinský, vedoucí projektu,  Škoda Auto, a.s.

Ondřej Žák Ondřej Žák

Director of Logistics

ComGate

Ondřej Žák

Ondřej vystudoval ČVUT v Praze. Po svém působení v jedné z největších logistických společností v ČR C.S.Cargo nastoupil v roce 2011 do Comgate Logistics, která se primárně zaměřuje na poskytování komplexních skladových a dopravních služeb pro eshopy, včetně služeb přidané hodnoty (de/konsolidace zásilek, etiketování, přebalování atd.) a poprodejních aktivit. Dnes je Ondřej zodpovědný za celou logistiku skupiny Comgate, a.s. Věnuje se především vytváření nových obchodních příležitostí, optimalizaci nákladů eshopů a zefektivňování logistických služeb.“

10:15 - 10:35

Logistika na front-endu e-shopu

Na co je důležité myslet a jaké logistické informace na e-shopu zobrazovat? Přehled těch nejdůležitějších informací díky kterým můžeme přicházet o zákazníky, včetně celé řady praktických ukázek.

Radek Swaczyna Radek Swaczyna

E-commerce specialist

NetDirect

Radek Swaczyna

Radek se pohybuje v on-line businessu již 14 let. Za tu byl v kontaktu s celou řadou investorů, provozovatelů a správců internetových projektů. Získal spoustu zkušeností a praktického nadhledu. Rád přemýšlí nad podstatou samotných projektů a jednotlivých procesů. Pomůže s optimalizací webu, jednotlivých marketingových aktivit a zajistit tak celkové zvýšení ziskovosti projektu. Řídí se heslem – Optimalizuji tedy jsem. Ve volných chvílích si rád zajde zaběhat nebo zahrát hokej.

10:35 - 10:50

Coffee break

Balíková revoluce - co přinese e-shopům?

10:50 - 11:00

Kouzelná almara: představení, výhody, plány

Tomáš Čupr Tomáš Čupr

Jednatel

Rohlik.cz

Tomáš Čupr

Tomáš Čupr je zakladatelem několika významných českých projektů. V roce 2010 založil společnost Slevomat, v roce 2012 DámeJídlo.cz a v roce 2014 Rohlik.cz, kterému se dnes věnuje naplno. Působí jako partner v investiční skupině Enern či investor ve společnosti Twisto.cz.

11:00 - 11:10

EasyPack – Poštomaty – Doručení na míru on-line zákazníkovi

Petr Hlaváček Petr Hlaváček

Country manager

Postal Terminals CZ

Petr Hlaváček

Specialista na poštovní a kurýrní dopravu. V posledních letech se zaměřuje na téma obsluha rezidentního sektoru a jeho napojení na on-line prodej. Nyní pracuje na implementaci „poštomatů“ na český trh. V průběhu své dosavadní kariéry pracoval v předních českých i zahraničních logistických společnostech.

11:10 - 11:20

Automatizovaná zařízení na výdej balíkových zásilek České pošty, s.p. - představení projektu

Pavel Bobek Pavel Bobek

Ředitel oboru regionální podpory logistické sítě

Česká pošta

Pavel Bobek

Vystudoval Vysokou školu dopravy a spojů v Žilině. Po absolvování nastoupil k Československým spojům a po jejich transformaci přešel do České pošty, s.p. Až do roku 2005  se pohyboval na různých řídících pozicích v provozní části podniku. V následujícím období až do současnosti se zabývá problematikou rozvoje logistické sítě na úrovni regionů. Podílí se na projektech Odpolední doručování, Pošta Partner, Automatizovaná zařízení na výdej balíkových zásilek apod.

11:25 - 11:55

Panelová debata

Balíky, kam se podíváte. Neuspokojivý stav doručování zboží u nás chtějí letos zlomit soukromí podnikatelé i státní Česká pošta. Kdo uspěje? Může se to podařit všem, nebo budou muset někteří z kola ven? A jaké jsou dosavadní zkušenosti z provozu?Mode

Moderuje: Jana Knížková, Internet Info

Pavel Bobek Pavel Bobek

Ředitel oboru regionální podpory logistické sítě

Česká pošta

Pavel Bobek

Vystudoval Vysokou školu dopravy a spojů v Žilině. Po absolvování nastoupil k Československým spojům a po jejich transformaci přešel do České pošty, s.p. Až do roku 2005  se pohyboval na různých řídících pozicích v provozní části podniku. V následujícím období až do současnosti se zabývá problematikou rozvoje logistické sítě na úrovni regionů. Podílí se na projektech Odpolední doručování, Pošta Partner, Automatizovaná zařízení na výdej balíkových zásilek apod.

Tomáš Čupr Tomáš Čupr

Jednatel

Rohlik.cz

Tomáš Čupr

Tomáš Čupr je zakladatelem několika významných českých projektů. V roce 2010 založil společnost Slevomat, v roce 2012 DámeJídlo.cz a v roce 2014 Rohlik.cz, kterému se dnes věnuje naplno. Působí jako partner v investiční skupině Enern či investor ve společnosti Twisto.cz.

Petr Hlaváček Petr Hlaváček

Country manager

Postal Terminals CZ

Petr Hlaváček

Specialista na poštovní a kurýrní dopravu. V posledních letech se zaměřuje na téma obsluha rezidentního sektoru a jeho napojení na on-line prodej. Nyní pracuje na implementaci „poštomatů“ na český trh. V průběhu své dosavadní kariéry pracoval v předních českých i zahraničních logistických společnostech.

Jitka Součková Jitka Součková

Tisková mluvčí

KASA.cz

Jitka Součková

Jitka Součková nastoupila do společnosti KASA.cz, patřící do skupiny obchodů Internet Retail, v roce 2008, kdy se ujala vedení marketingového oddělení. Do firmy přišla s bohatými zkušenostmi z obchodní i marketingové sféry, kterých nabyla především během svého působení ve vydavatelských domech Paradis Praha a Softwarové noviny. V obou těchto působištích zastávala pozici vedoucí inzertního oddělení a marketingu. Před příchodem do mediální sféry si vyzkoušela i práci ve velkoobchodu, kde měla na starosti kontakty s dodavateli a odběrateli a zavedení dalších produktů do prodeje obchodních řetězců. Ve společnosti se Jitka věnuje především propagaci značky KASA.cz a spolupráci se značkami a dodavateli. Jitčiným velkým koníčkem je sport, především spinning a jumping, kterým se věnuje i jako instruktorka. Ráda čte historickou literaturu.

11:55 - 12:30

Networking s občerstvením

12:30

Předpokládaný konec setkání