Petr využívá bohatých zkušeností z e-commerce a marketingu, ostatně se v těchto oblastech pohybuje již 20 let. Zkušenosti s provozování vlastního e-shopu mu pomáhají v efektivní spolupráci s klienty. Před založením Sherpas TECH vedl 6 let oddělení e-mailingu v konzultační společnosti Acomware, kde se také podílel na jejím vedení a rozvoji v oblasti IT a technologií. Petr má v letošním ročníku soutěže na starosti kategorii Retenční marketing.
Petr působí v Heurece jako projektový manažer obchodního oddělení. Ze své pozice se věnuje především agenturnímu prodeji a mediálnímu obchodu, má na starosti klíčové značky (Miele, Philips, Bosch, Siemens nebo Groupe seb a jejich Tefal, Rowentu, Moulinex nebo Krups) a e-shopy (Parfums.cz, Eva.cz). Pro Heureku a s Heurekou úzce spolupracuje již pátým rokem, kdy se stal součástí investiční skupiny Miton a později členem obchodní divize AdMarekt. Ještě před příchodem do Mitonu Petr sbíral oborové zkušenosti ve společnosti NetCentrum (později Centrum Holdings).
Dušan Murčo je Country manager Martinus.cz. Martinus je jeho srdcovka už od roku 2010, kedy prišiel do Martinus.sk a ako digital marketing manažér okrem iného spoluvytváral projekty Slovensko číta, Knihobežník alebo Deň neprečítaných kníh. Od minulého roku vedie českú pobočku Martinus.cz, kde sa stále stíha venovať aj marketingu a jeho najobľúbenejším projektom je momentálne Knižní výzva. Mimo práce behá, cestuje a zbiera časopisy.
Jan Pátek je CEO mezinárodní digitální agentury Business Factory, která se zaměřuje převážně na výkonnostní online strategie a vývoj inovací v oblasti reklamních technologií. Honza se ve světě online marketingu pohybuje už 10 let a za tu dobu se od marketingového specialisty posunul přes pozici performance leadera až do globálního vedení společnosti. Business Factory má hlavní sídlo v Brně, ale lokální pobočky v Praze, Varšavě a Dubaji, a spravuje reklamní kampaně více než stovce klientům.
Již jedenáctým rokem stojí v čele české pobočky společnosti GLS, jedné z největších evropských sítí pozemní balíkové přepravy. Před tím působil 15 let v managementu firem dodávajících díly pro světové automobilky. „Zajištění vysoké kvality služeb při extrémních nárůstech přepravovaných objemů jsou manažerskou výzvou srovnatelnou s boomem českého automobilového průmyslu v 90. letech a logistika e-shopů se stává vysoce sofistikovaným oborem.