Přijďte včas na ranní kávu a lehké občerstvení.
Výkonný ředitel
Asociace pro elektronickou komerci (APEK)
Jan je od roku 2006 výkonným ředitelem Asociace pro elektronickou komerci (APEK). V minulosti působil jako projektový vedoucí konzultačního centra Dobrý web, nezávislý konzultant nebo externí projektový vedoucí Economia OnLine. Mezi jeho zájmy patří sport a to především kopaná či golf.
V prezentaci se zaměřím na to proč segmentovat, jaké jsou základní zdroje pro segmentaci zákaznické databáze a předvedu Vám ukázky automatizovaných kampaní. Také Vám poradím jak na plánování rozesílky a reaktivace - a to hlavně v nabitém vánočním období.
CEO & Co-Founder
Petr využívá bohatých zkušeností z e-commerce a marketingu, ostatně se v těchto oblastech pohybuje již 20 let. Zkušenosti s provozování vlastního e-shopu mu pomáhají v efektivní spolupráci s klienty. Před založením Sherpas TECH vedl 6 let oddělení e-mailingu v konzultační společnosti Acomware, kde se také podílel na jejím vedení a rozvoji v oblasti IT a technologií. Petr má v letošním ročníku soutěže na starosti kategorii Retenční marketing.
Úspěch u zákazníků předpokládá nejen kvalitní produkty, ale i bezchybné služby. Jak se včas připravit na sezonu s využitím postupů TQM? K čemu nás inspiruje automobilový průmysl? A co se dá ještě zachránit na poslední chvíli?
Division Manager
General Logistics Systems Czech Republic
Již jedenáctým rokem stojí v čele české pobočky společnosti GLS, jedné z největších evropských sítí pozemní balíkové přepravy. Před tím působil 15 let v managementu firem dodávajících díly pro světové automobilky. „Zajištění vysoké kvality služeb při extrémních nárůstech přepravovaných objemů jsou manažerskou výzvou srovnatelnou s boomem českého automobilového průmyslu v 90. letech a logistika e-shopů se stává vysoce sofistikovaným oborem.
Mnoho marketérů vnímá Facebook jako brandový doplněk nebo místo, kde musí hasit zákaznické dotazy a problémy. Facebook, říká se, není vhodný na prodej. Ale je tomu tak doopravdy? Ukážeme Vám jak využít Facebook jako kvalitní zdroj leadů v průběhu vánočních nákupů.
CEO
Jan Pátek je CEO mezinárodní digitální agentury Business Factory, která se zaměřuje převážně na výkonnostní online strategie a vývoj inovací v oblasti reklamních technologií. Honza se ve světě online marketingu pohybuje už 10 let a za tu dobu se od marketingového specialisty posunul přes pozici performance leadera až do globálního vedení společnosti. Business Factory má hlavní sídlo v Brně, ale lokální pobočky v Praze, Varšavě a Dubaji, a spravuje reklamní kampaně více než stovce klientům.
Bublinková fólia? Hladkanie ovečeky? Poviem príbeh o tom, ako sa snažíme predávať najdarovanejšie vianočné darčeky - knihy a nemať z toho nervy.
Country manager
Dušan Murčo je Country manager Martinus.cz. Martinus je jeho srdcovka už od roku 2010, kedy prišiel do Martinus.sk a ako digital marketing manažér okrem iného spoluvytváral projekty Slovensko číta, Knihobežník alebo Deň neprečítaných kníh. Od minulého roku vedie českú pobočku Martinus.cz, kde sa stále stíha venovať aj marketingu a jeho najobľúbenejším projektom je momentálne Knižní výzva. Mimo práce behá, cestuje a zbiera časopisy.
Představení úspěšných předvánočních kampaní e-shopů na Heurece. Ukázky možností, jak podpořit svůj e-shop v rámci vánočního boje o zákazníka a jak doprava zdarma ovlivňuje nákupní rozhodování.
Projektový manažer
Petr působí v Heurece jako projektový manažer obchodního oddělení. Ze své pozice se věnuje především agenturnímu prodeji a mediálnímu obchodu, má na starosti klíčové značky (Miele, Philips, Bosch, Siemens nebo Groupe seb a jejich Tefal, Rowentu, Moulinex nebo Krups) a e-shopy (Parfums.cz, Eva.cz). Pro Heureku a s Heurekou úzce spolupracuje již pátým rokem, kdy se stal součástí investiční skupiny Miton a později členem obchodní divize AdMarekt. Ještě před příchodem do Mitonu Petr sbíral oborové zkušenosti ve společnosti NetCentrum (později Centrum Holdings).